भाई तिमी ले एकदम हेलचक्राई काम गर्दैछौ। अब भिडियो बनाउन को लागि मात्र भए त मेरो तिमी लाई भन्नु केही छैन। तर स्काफफोल्डर को नियम अनुसार काम गर्नु पर्दा सब भन्दा पहिले तिमी ले त्यहाँ तिमी उभ्भिन को लागि २/३ वटा बोर्ड राखेर अस्थायी प्लेटफर्म बनाउनु पर्छ। र जहिले पनि आफ्नो सेफ्टी बेल्ट को हुक हाम्रो काँध भन्दा माथि हुनु पर्छ ल..
anyway take care brother scaffolding is very danger work👍👍👍
2026-07-24 01:47:45
58
Chamling Anamol 🇳🇵🇳🇵🇳🇵 :
खुट्टा ले स्टेन चेपेर हाल्नु ब्रो
2026-07-24 08:47:20
9
MUHAMMAD IBRAR :
wrong right leg ko stand k sath grip kro
2026-07-26 05:17:25
4
🤟Meen ♥️🌹Tamu🇳🇵🇶🇦 :
दाई तपाईंको ज्यानको ब्यालेन्स नै मिलेको छैन। landing platform नभए पनि एउटा खुट्टा लेजरमा टेकेर एउटा खुट्टा standardma बेर्नु त। अटोमेटिक हाल्न सकिन्छ। तपाईंको काम धेरै unsafe छ दाजु।
2026-07-24 14:29:03
5
MR.chouhan 🫶🇳🇵🫶🇺🇿 :
2 मिटर मा 3 मिटर को स्ट्यान्ड हाल्ने गरियो धेरै तर अहिले ढाड दुखेर मर्नु हुन्छ बेला बेला
2026-07-24 14:05:01
3
Jb Kathayat :
2 ओटा फट्टा राखेर जोइन हाल्नुन यार
2026-08-08 17:25:31
3
Ritikabasnet1234 :
बिचरा आफ्नो ज्यानको ख्याल गरेर काम गर्नुस् है हजुर।💖💖💖
2026-08-22 17:01:07
1
Devid Raj :
very hard work
2026-08-16 03:05:12
1
prem khadka :
हौ काजु बदाम एति धेरै जोखिम न उठाउ त तिम्रो त्यो हर्नेस को हुक पनि येकर पोइन्ट मा छैन भाइ घरमा परिवार होलान यहि तरिका ले काम गरेउ भने परिवार ले भेट्दैनन काजु बदाम भाइ दुइटा फलाङ्स use गर भाइ आफू बाचेर मात्र अरुलाइ बचाउन सकिन्छ
2026-08-07 04:37:31
1
कुमार गौतम ठुले :
आहा मार्मिक
2026-08-22 16:57:50
1
ガウリ👩❤️💋👨クマル😘🇳🇵❤️🇯🇵 :
Take care Da🥰❤️🙏
2026-07-24 08:37:04
1
subhadra ryee🤍 :
aa maro cora ne tasty Kam garxan ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2026-08-06 07:17:38
1
Raju Khadka :
2026-08-19 15:16:29
1
Magar2 :
vai first safety ani kam 2 bood jaruri chahinxa bood bina join garnako lagi tmro pojisan mistek xa euta khuta standma rakhanu parxa vai nex time bcerful vai
2026-07-24 15:55:56
0
Pabitra pun magar590 :
Aafno khyal garnu vena
2026-07-23 23:35:59
3
निरन्जन थापा :
मैले यहाँबाट बल गर्दा नि सकिएन ट्राइ अगेन
2026-07-23 21:58:25
3
Cups 🍀🎶 :
Baje ta vrial po hunu vayaxa khayal garnu Baje 🥰
2026-07-24 18:39:13
0
वर्षा.बैजाली.पुन.मगर💋🌍💐 :
kati garo xa haii pardesi lai💞💐😰💞💞💋🙏🏻
2026-07-26 00:42:34
0
NJ gaming :
के गर्या हो यस्तो Ansafe scaffolding seaftey first यो भयन
2026-07-30 09:30:51
1
love you xori :
एउटा खुट्टा stant मा लक गरेर हालन🥰
2026-08-01 19:34:57
1
Yubi magar :
this is not a safe work please first need to proper safety.be careful
2026-07-24 10:28:44
1
sheru :
3 इस्ट्यान जोड्न पनि कति गारो भाको 6पाइप जोड्दा के हाल होला
2026-07-26 09:39:42
1
लाङ्घाली साइला :
मैले 7 बर्ष गरेको यस्तो काम
2026-08-26 13:15:18
0
jibi🇶🇦🇳🇵 :
please brother safety first 🥇
2026-07-24 03:42:17
0
To see more videos from user @partikmagar5501, please go to the Tikwm
homepage.