@partikmagar5501: #हामी प्रदेशीको दुख कहाँनी कस्ले बुझिन्छ दिन्छ होला र 😭😭@Ashok magar @𝑴𝒓.𝑻𝒉𝒂𝒒𝒖𝒓𝒊 𝑽𝒍𝒐𝒈❣️

प्रतिक पुन मगर 🇳🇵🇸🇦
प्रतिक पुन मगर 🇳🇵🇸🇦
Open In TikTok:
Region: SA
Thursday 23 July 2026 16:29:46 GMT
436866
15955
542
621

Music

Download

Comments

sabna334
🐅December1st 🐅 :
भाई तिमी ले एकदम हेलचक्राई काम गर्दैछौ। अब भिडियो बनाउन को लागि मात्र भए त मेरो तिमी लाई भन्नु केही छैन। तर स्काफफोल्डर को नियम अनुसार काम गर्नु पर्दा सब भन्दा पहिले तिमी ले त्यहाँ तिमी उभ्भिन को लागि २/३ वटा बोर्ड राखेर अस्थायी प्लेटफर्म बनाउनु पर्छ। र जहिले पनि आफ्नो सेफ्टी बेल्ट को हुक हाम्रो काँध भन्दा माथि हुनु पर्छ ल.. anyway take care brother scaffolding is very danger work👍👍👍
2026-07-24 01:47:45
58
chamlinganamol
Chamling Anamol 🇳🇵🇳🇵🇳🇵 :
खुट्टा ले स्टेन चेपेर हाल्नु ब्रो
2026-07-24 08:47:20
9
itxmeib
MUHAMMAD IBRAR :
wrong right leg ko stand k sath grip kro
2026-07-26 05:17:25
4
meentamu
🤟Meen ♥️🌹Tamu🇳🇵🇶🇦 :
दाई तपाईंको ज्यानको ब्यालेन्स नै मिलेको छैन। landing platform नभए पनि एउटा खुट्टा लेजरमा टेकेर एउटा खुट्टा standardma बेर्नु त। अटोमेटिक हाल्न सकिन्छ। तपाईंको काम धेरै unsafe छ दाजु।
2026-07-24 14:29:03
5
anish2005
MR.chouhan 🫶🇳🇵🫶🇺🇿 :
2 मिटर मा 3 मिटर को स्ट्यान्ड हाल्ने गरियो धेरै तर अहिले ढाड दुखेर मर्नु हुन्छ बेला बेला
2026-07-24 14:05:01
3
jbkathayat
Jb Kathayat :
2 ओटा फट्टा राखेर जोइन हाल्नुन यार
2026-08-08 17:25:31
3
ritikabasnet1234
Ritikabasnet1234 :
बिचरा आफ्नो ज्यानको ख्याल गरेर काम गर्नुस् है हजुर।💖💖💖
2026-08-22 17:01:07
1
devid.raj1
Devid Raj :
very hard work
2026-08-16 03:05:12
1
premkhadka410
prem khadka :
हौ काजु बदाम एति धेरै जोखिम न उठाउ त तिम्रो त्यो हर्नेस को हुक पनि येकर पोइन्ट मा छैन भाइ घरमा परिवार होलान यहि तरिका ले काम गरेउ भने परिवार ले भेट्दैनन काजु बदाम भाइ दुइटा फलाङ्स use गर भाइ आफू बाचेर मात्र अरुलाइ बचाउन सकिन्छ
2026-08-07 04:37:31
1
kumargautam123kumargauta
कुमार गौतम ठुले :
आहा मार्मिक
2026-08-22 16:57:50
1
gauripunshreesh
ガウリ👩‍❤️‍💋‍👨クマル😘🇳🇵❤️🇯🇵 :
Take care Da🥰❤️🙏
2026-07-24 08:37:04
1
subhadrabhattrai8
subhadra ryee🤍 :
aa maro cora ne tasty Kam garxan ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2026-08-06 07:17:38
1
raju.khadka996
Raju Khadka :
2026-08-19 15:16:29
1
dilido08
Magar2 :
vai first safety ani kam 2 bood jaruri chahinxa bood bina join garnako lagi tmro pojisan mistek xa euta khuta standma rakhanu parxa vai nex time bcerful vai
2026-07-24 15:55:56
0
parbisamagar1
Pabitra pun magar590 :
Aafno khyal garnu vena
2026-07-23 23:35:59
3
niranjanthapa72
निरन्जन थापा :
मैले यहाँबाट बल गर्दा नि सकिएन ट्राइ अगेन
2026-07-23 21:58:25
3
guomi1
Cups 🍀🎶 :
Baje ta vrial po hunu vayaxa khayal garnu Baje 🥰
2026-07-24 18:39:13
0
fuchhiketima3
वर्षा.बैजाली.पुन.मगर💋🌍💐 :
kati garo xa haii pardesi lai💞💐😰💞💞💋🙏🏻
2026-07-26 00:42:34
0
nitan916
NJ gaming :
के गर्या हो यस्तो Ansafe scaffolding seaftey first यो भयन
2026-07-30 09:30:51
1
gopaltamanh
love you xori :
एउटा खुट्टा stant मा लक गरेर हालन🥰
2026-08-01 19:34:57
1
babumagar106
Yubi magar :
this is not a safe work please first need to proper safety.be careful
2026-07-24 10:28:44
1
sheru837
sheru :
3 इस्ट्यान जोड्न पनि कति गारो भाको 6पाइप जोड्दा के हाल होला
2026-07-26 09:39:42
1
khilu658139
लाङ्घाली साइला :
मैले 7 बर्ष गरेको यस्तो काम
2026-08-26 13:15:18
0
aryal966
jibi🇶🇦🇳🇵 :
please brother safety first 🥇
2026-07-24 03:42:17
0
To see more videos from user @partikmagar5501, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About