@attankwaadi: Tiens company🤣🤣🤣#tiens #company #tianshi #funy #minivilog @Bilal 🇦🇪 @عثمان چوہدری @aman_brand3 @🫶🏻Twins BROTHER 🫶🏻😎

Attankwaadi
Attankwaadi
Open In TikTok:
Region: AE
Thursday 23 July 2026 17:17:08 GMT
163036
3929
755
1728

Music

Download

Comments

haseen1.1
Mr Haseen :
Tiens waly apas may izzat izzat khelty hy 😂😂
2026-07-25 09:28:05
136
jony__attock__wala
🇵🇰جنیدخان🇸🇦 :
Tiens ma mane b Zindagi yadi hoi hai 😂
2026-07-25 23:37:03
9
peshawari_pathan804
+92 🇵🇰 :
muje 3 stars lagy Ty 18 bandy barti kiye Ty ma na 😂😂😂
2026-07-25 07:38:36
14
haris.rajpoot5
Haris Rajpoot🇵🇰❤️🇦🇪 :
Lekin in ki products bohat achi thi calcium toxin soap whitening soap
2026-07-24 22:49:55
10
kamyabi086
Lost :
Islamabad mei. bach gaya gha on sy. Bre try kity onho ny lekin Allah ny bacha liya
2026-07-25 07:05:04
30
m.s.arain.nachees
M S Arain (nachees) :
اگر ٹائنز کے نقصان بھی لیکن فائدے بھی تھے ۔
2026-07-25 15:52:42
7
shahidjutt4550
Shahid Dhother :
میں بھی گیا تھا 5000 دیا تھا اور میں بھاگ تھا
2026-07-24 18:28:50
8
video.editor057
video editor :
Mari b whi this🤣🤣🤣
2026-07-24 15:28:30
1
singlewhitewholf8
Mr perfect 🇦🇪🫶 :
Same same Bro
2026-07-25 05:57:53
1
arif__shinwari
🥀Shΐภwͥⱥrͣiͫ🥀 :
mai b gaya tha 1 bndy ny bulaya tha mai heeran tha or poch raha tha bndy sy k karna ki a aaay daso but wo nai c dasna miki
2026-07-24 13:46:30
7
dilawar._.malik555
dilawar._.malik555 :
Same 😂
2026-07-25 06:06:40
1
shanii.555
Muhammad ZEESHAN :
me also😁😁😁
2026-07-24 21:01:30
1
zia.mani007
حرفِ جاوداں ✨ :
میں 6سٹار تھا اور چائینہ بھی گھوم آیا تھا
2026-07-25 18:31:06
1
muhammadmubashir55
Mubi Ch :
same😂😂😂😂
2026-07-25 07:12:11
1
fkr.192
Fakhar :
sb ki idr e lgti ha par meri 24 ghnty b ni chli
2026-07-25 06:35:17
1
mubashir19967
Mubassir/مبشر :
میں بچ گیا تھا
2026-07-24 13:28:25
1
itxumar8627
Umar🦁￴Raجpoot🚩 :
80000 and 8 months ☹️🥺
2026-07-25 04:16:39
1
kramatkhan38
karamat khan swati :
1 din ka experience 😂
2026-07-25 06:18:10
1
awan.zada6476
BhaGhi 🇬🇧💀 :
mera v 2 hazar😁😁
2026-07-25 15:23:23
1
farmankhanpahore
M Farman Khan Pahore :
Meri bhi job lgi thi 😂😂😂😁😁main ny bhi 4 admion ko bhrti krway thy 😂
2026-07-25 17:49:20
1
syednajafabbas125
️ :
ma be gya tha Ulta wapisi ka karaya be unsy ly kr Aya tha agly din bnda calls krta tha 🤣
2026-07-25 18:10:06
1
ab_rehman785
MANI 🇵🇰❤️🇴🇲 :
min vvv 😅😂😂😂
2026-07-24 21:12:19
1
mbadshah33
M Badshah❤️‍🔥❣️💔 :
Me also 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
2026-07-24 20:38:53
1
murtazash5
𝐌𝐮𝐫𝐭𝐚𝐳𝐚 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞𝐬 🥀 :
5000 froud hwa mre sath
2026-07-25 06:11:35
1
chaudharyzeeshan012
♕︎𝐒𝐡𝐚𝐧𝐢🇸🇦🦅 :
same 😂
2026-07-26 09:27:32
1
To see more videos from user @attankwaadi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About