Nakkk version full boleh?..suka slowed reverb camni
2026-07-24 22:32:33
42
اسمي نازا :
kenapa ak selalu gagal dalam cinta ya allah.selalu gagal.macam tk ditakdirkan bercinta 🥰
2026-07-27 05:56:25
8
☠️رانا جی☠️ :
meriii sayang 🥺🥺🙏🙏🙏🙏
2026-08-21 03:29:20
1
Alia damia :
lagu ni ada kena mengena dgn hidup aku😳😳
2026-07-27 06:24:13
6
az :
“penat + sakit beria sorang”
2026-08-05 17:55:17
4
ᏗᎥᎴᎥ😶🌫 :
bermula dari perkenalan biasa dah kemudian datang lah perasaan suka dan situla kita bersatu tapi kenapa sekarang kau pulak yang cuba menyakiti hati ini. aku hanya manusia yang membebani dalam hidup mu.
2026-07-25 02:55:21
13
syfqhaik03 :
2026-08-19 04:08:38
1
monyetkakipendek0 :
langkahku terhenti di tahun 2010,tapi ada orang tua angkat yang mampu buat aku berjalan lagi sehingga hari ni
2026-08-08 03:59:56
2
𝚊𝚖.𝚏𝚊𝚊 :
bayang yg membebani 😢
2026-08-16 05:04:56
1
😈aldi😈 :
bagun je tdo terus degar lagu ni terus sakit hati 😢
2026-07-26 02:26:50
3
Muhd Shafie :
ku sedar diri diriku tak mengerti. 😪
2026-08-10 00:34:11
2
Ridzuan :
Selamanya lagu favorite ku
2026-07-28 08:48:56
2
To see more videos from user @fiiq_afiq, please go to the Tikwm
homepage.