Aoa mujhe left side halka sa pain hota ha 3bar ECG krwani ha wo clear ha tension bni Hoti ha
2026-08-01 13:08:03
1
alonefoji :
sir meri dill dhrkan tez ho jati ha lyty howy utho to dhrkan tez ho jati ha do dfa echo krwai ha 15dfa ecg krwai ha sab normal ata ha likn heart beet 120 tak bh aksr chali jati ha sir mujy btay ma kya kron
2026-08-20 07:02:42
0
nafeesaadnan3 :
mery achank Dil ki darken tez hojati ha or ye episode Sirf 5 se 10 mint tak hota ha hud hi theek hojta ha CBC. .ECG. thyroid . sub test theek ha .Lekin pir b mje ye br br horha ha .AK bat hai mje H.plory ha . plz zaror reply krna
2026-08-07 12:38:02
0
SANA NOOR :
alhamdulillah 100% recover
2026-08-03 11:30:27
1
Bint-e-Hawa 🖤 :
Meri دھڑکن ik dam bht Tez ho jati ha or ik dam see bht Kam feel hoti Isa ku
2026-08-12 21:07:28
2
faiza nisha :
y naketive thanking allah
2026-08-09 11:40:00
0
fft :
میرے ساتھ دس بارہ دن کی بعد اس طرح ہوتا ہے اچا نک اس طرح ہوتا ہے میرے دل کی دھڑکن بے ترتیب ہو جا تی ہے جب میں ڈاکٹر کے پاس جاتا ہوں تو دہڈ کن نارمل ہو جاتی ہے ڈاکٹر صاحب کیا وجہ ہے
2026-08-02 07:17:18
0
Rana Ibrar :
sir kiya bp high honey sy bh Dil ki Durkan tez ho jati hy....
2026-07-27 07:02:30
0
remal rane :
to thik.kasy.kary isko
2026-08-22 12:45:15
0
Deep thoughts :
sir muje sans buhat zyada charta he aik kamre se dosry tak jaty tak bhi ,age 40 he
2026-08-13 17:44:19
1
sheen :
informative
2026-07-25 05:40:26
0
faiza nisha :
overtaking
2026-08-09 11:39:28
0
M Niaz M Niza :
2026-09-06 02:13:23
0
M Niaz M Niza :
tsh t3 t4 b karwaya hai
2026-09-06 02:14:33
0
M Niaz M Niza :
cbc acg eko b karwai hai teek hai per darkan teez ha jati h
2026-09-06 02:11:17
0
DR Abrar Riaz (Cardiologist) :
ریاض کلینک لاہور میں واقع ہے۔ اگر کوئی شخص آن لائن کنسلٹیشن کرنا چاہتا ہے یا کلینک پر وزٹ کرنا چاہتا ہے تو ڈاکٹر ابرار ریاض کے پرسنل اسسٹنٹ، محمد عباس، سے رابطہ کریں۔
رابطہ نمبر: 03098485136
2026-08-27 08:17:28
0
Ahmad Champion 🏆🏆 :
❤️❤️❤️
2026-07-25 08:19:35
0
ustad umar farooq Gujrat ,💯💯 :
💕💕💕
2026-08-31 15:54:56
0
عبدالرافع :
🥰🥰🥰
2026-07-25 01:55:41
0
To see more videos from user @drabrarriaz92, please go to the Tikwm
homepage.