@shayan_visa_services: I’m not a typical Pakistani visa agent. I don’t promise impossible approvals or take every case that comes my way. I carefully review every profile and only take genuine, eligible cases. Honesty comes before business. Alhamdulillah, our approved cases speak for themselves. 🤲✅ If your profile is strong, I’ll guide you. If it isn’t, I’ll tell you honestly. #canadavisa #canadavisaapproved🇨🇦 #canadaworkpermitvisa #fyp

Shayan Visa Services
Shayan Visa Services
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 24 July 2026 20:48:23 GMT
72301
1426
124
92

Music

Download

Comments

faisalrajput_
faisal rajput_.169 :
aslamualikum sar Canada apply KY liy konsy dacoment zrurat ha
2026-07-25 05:51:37
6
ayesha.aslam423
Ayesha Aslam :
Canada k visit visa k liye best option Ahmed ha
2026-07-25 17:38:55
5
meharfaizann46
فیضان مہر :
bhai zra aram sy bola kro apky bolny ki speed bri h
2026-07-25 11:48:02
4
babarmehmoodjutt07
Babar Mehmood Jutt :
good brother
2026-07-25 10:42:40
4
zulqernain.ali2
Zulqernain Ali :
love bhai 🥰
2026-07-25 12:11:23
4
maheen4420
کنیزے سیدہ :
sir mra bh ak refusal ha mri bh help kra please 🥺
2026-07-25 10:23:26
4
shahzada_rai
🆁🅰🅸 🆄🆂🅼🅰🅽 :
Bhai 179c kya ha?
2026-07-25 09:03:18
4
m....hammad
M....HAMMAD :
Sir Muj koi 1 month sy Upr ho ga h koi response ni aya kindly guide kary ga🥰
2026-07-25 18:46:22
4
travel_diaries92
Travel Diaries :
You did not reply me on whatsapp 🙄 (candy)
2026-07-25 05:39:54
4
teetiktok9
T :
Justice for punjabi language in Pakistan
2026-07-25 19:56:24
4
ibrahimkhanthairkheli
🚩 ابراہیم خان :
bohot acha kar rahe hu bhai agent mafia tu login access nahi dita
2026-07-25 05:35:56
4
talalmahadawan
Awan :
Professional 💯♥️
2026-07-24 21:07:49
4
nouman_irshad_rana
Nouman Rana ❤️ :
sir shuker hai koi bnda to acha kaam ker rha hai warna yahan sab scammer hai
2026-07-26 06:02:15
3
chuhdharyqamar
chaudhary Qamar :
brother how can contact you
2026-07-25 18:17:14
3
defaultstp
default :
Bhai buhat ashe hein imandar hein ,aur buhat asha guide kerte hein
2026-07-26 22:00:08
3
sheikh.hyder.ali
Mr. Haider Ali :
sir maine apply karna hain ap say mulaqat kasay ho gi and any Contact no
2026-07-27 14:59:28
3
mharoon1122
Haroon Shan :
shayan bhai usa apply kiya hain.. statement 13M pkr hain main nai set karliya hain lakin transactions mukhtalif accounts se hoi hai? koi msla to nahi hoga... plz guide
2026-07-27 14:59:40
3
salman__mohmand
Salman__Mohmand🇵🇰 :
shayan Bhai I am in Turkey how can I start my process would you Guide me 🖤🥰
2026-07-24 21:11:49
3
ch.amza001
HamZa ch✨ :
I want to apply
2026-07-25 11:09:33
3
invisible1982
Abdullah Zainab :
Pakistan ky kis city mai hain ap iss waqt plz reply
2026-07-25 10:27:51
3
invisible1982
Abdullah Zainab :
buai usa study visa for Bachelor in public university ho plz process my case
2026-07-25 10:27:16
3
faisalrajput_
faisal rajput_.169 :
sar mabi Canada Jana Chahta hu mujy bi bajy sar plz 🙏
2026-07-25 05:53:48
3
mr.leader
NFX丨Lêader :
Long time no see
2026-07-24 22:24:35
3
syedasadabbas295
Syed_Asad👑 :
♥️
2026-07-25 05:13:48
3
ch.amza001
HamZa ch✨ :
🖤🖤🖤
2026-07-25 11:09:21
2
To see more videos from user @shayan_visa_services, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About