@vechair.my: ๐ ๐ผ๐ฏ๐ถ๐น๐ถ๐๐ ๐ฆ๐ฐ๐ผ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ ๐ง๐๐ถ๐ป-๐๐ผ ๐ฉ๐ฒ๐ฐ๐ต๐ฎ๐ถ๐ฟยฎ โข Price RM 3,999. โข Matte Black Edition โข Compact, Travel, Heavy Duty. โข Max Body Weight Capacity 120KG. โข Airline Approved. โข Full Charged Can Use 15KM to 20KM ๐๐ง๐ฌ๐ญ๐๐ฅ๐ฆ๐๐ง๐ญ ๐๐ฅ๐๐ง ๐๐ฏ๐๐ข๐ฅ๐๐๐ฅ๐ โ๏ธ Credit Card Instalment 0% Interest โ๏ธ BNPL Atome, SpayLater, GrabPayLater โ๏ธ Online Banking Instalment 1.5% Interest ๐ฉ๐๐๐๐๐๐ฅ ๐ฏ๐ฆ | ๐ฆ๐ฎ๐น๐ฒ๐, ๐ฆ๐ฒ๐ฟ๐๐ถ๐ฐ๐ฒ, ๐ฆ๐ฝ๐ฎ๐ฟ๐ฒ-๐ฝ๐ฎ๐ฟ๐๐ ๐๐ฑ๐ฑ๐ฟ๐ฒ๐๐: G-03, Zeta Residence, One South, Taman Serdang Perdana, 43300, Seri Kembangan, Selangor ๐๐ผ๐ผ๐ด๐น๐ฒ ๐ ๐ฎ๐ฝ๐: https://maps.app.goo.gl/6zPXyJCj1MX11qh67? ๐ช๐ฎ๐๐ฒ: https://waze.com/ul/hw283667uh ๐ฃ๐ต๐ผ๐ป๐ฒ: 014-7474 881 ๐ช๐ต๐ฎ๐๐๐ฎ๐ฝ๐ฝ ๐๐ถ๐ป๐ธ: https://wa.me/60147474881 #vechair #mobilityscootermalaysia #mobilityscooter #electricwheelchair #electricwheelchairmalaysia
Electric Wheelchairs - Vechair
Region: MY
Saturday 25 July 2026 09:26:16 GMT
Music
Download
Comments
@jefreemohalin :
Mahal
2026-08-01 00:11:13
0
Izuwan912 :
mahal gila agak2 la
2026-08-02 05:53:39
0
arifinmdali :
4000 ribu lah ya,
2026-07-30 07:54:58
0
Sweetie็ๅฟ5660 :
Boleh naik kapal terbang tak
2026-08-07 11:24:44
0
Deen Mohd :
4k tu murah ke?
2026-08-23 06:48:09
0
w habsah :
terbaik sahabat
2026-08-04 10:26:11
0
โจmaxchell๐ซ :
bagi tau sja 4000 senang cerita..apa main 999๐mahal gila wei
2026-07-30 01:44:03
0
yatie :
bgus ni yg sakit kaki x keh jalan boleh beli
2026-07-28 10:41:19
0
roslyhmzh :
mahal bro
2026-07-25 22:30:54
0
๐๐๐ฃ๐ซ๐_๐ฆ๐ข๐๐๐(: :
kalau full speed dia berapa
2026-07-30 11:32:22
0
@jefreemohalin :
Seribu la
2026-08-01 00:10:55
0
zafarzafar8144 :
๐ฅฐ
2026-08-26 11:45:08
0
Sulastri :
๐ฅฐ๐ฅฐ๐ฅฐ
2026-08-04 02:50:22
0
ANDI HAFIS :
๐ณ
2026-08-23 06:25:42
0
geefuzi :
๐๐๐
2026-07-30 12:57:13
0
Hamidah atan :
๐ฅฐ๐ฅฐ๐ฅฐ
2026-07-30 08:42:23
0
wong chee piau :
๐ณ๐ณ๐ณ
2026-07-29 00:21:02
0
Rasid :
๐ฅฐ
2026-08-01 01:19:26
0
Tips & Thots :
saya berminat. tp tolong jwb semua soalan saya dulu:
1)klu boleh bawak masok flight, mana nak simpan detachable batt tu? masok luggage ke?
2)batt full charge brp lama boleh pakai? klu dlm keadaan idle, dia pun consume batt sama byk mcm dia tgh running ke?
3)berapa lama it takes to fully charged?
4)ada jual spare batt skali ke?klu ada,brp harga?
5)pengguna tu kena all the time navigate mcm motosikal ke? takde auto-cruise mcm common electric chair yg ble control by remote tu - skali tekan terus jalan sampai kita tukar ke mode lain.. ?
6)mcmana dengan brek? klu ada brek, utk tayar depan ke blakang atau duaยฒ?
7)ada lock dekat tayar tak?
8)bakul depan tu boleh muat max berapa muatan?
8)overall berat kerusi tu berapa with and without batt?
2026-07-26 08:14:32
0
To see more videos from user @vechair.my, please go to the Tikwm
homepage.