Sub kuch destroy karne bad ye log ayse hi emotional sympathy lety hai , wife ko guilt me dalny k liye , aik dam se achi achi or understanding baty karna shuro kar dety hai , jo orat guzarti hai is pain se us k dil se ja k kabhi pocho ! Rajab just imagine your own sister in the place of eman !
2026-08-28 01:01:39
23
vet Dr Naveed :
ye yahan py just acha bunny k lye ye sb bol ra h haqiqt aisi kch ni h
2026-07-26 07:01:01
844
Naveed :
brave people give respect, and Rajab is a brave man not pin point anything wrong for his better half. Khush reh Jawan, salam hey maa jee konkoya zabardast training ki hey, Brave Man 👌
2026-08-31 22:03:02
0
꧁💓•𝐵𝒶𝓈𝒽𝓊•💓꧂ :
Totally Agree with This Man💓
2026-09-02 12:54:45
0
Happy Family :
bat ye Hy Rajab k ghalat hoty hoy b ghzal ny sath dea hmesha to eman ku apny bhai ka sath na de jb k support b usy wahi sy Mili hmesha .dosro k liay usool change ku kr jaty log
2026-07-26 06:32:39
96
Butt 🥰sahib :
Rajabbutt Right❤️❤️❤️❤️❤️
2026-09-01 11:38:49
0
MiRzA..... :
♥ اللھم صل علٰی محمد وآل محمدﷺ ♥
2026-08-18 03:21:15
336
Jan ki jan :
bhae ap sachy Hain to unko wapis ana chahayi
2026-08-28 19:06:38
5
Maahroo :
Dil Rajab ❤️
2026-08-30 12:59:26
6
life❤️ line :
Bhai AP eman se sulah krly please 🥺
2026-08-16 17:18:24
5
Ayesha Arif :
jo b tha eman k bety ki hatir krna chahey tha brdasht hm b bht kuch brdasht kr k 9 sal bad sb thek hoa ha 4 bchy hain Ma Sha Allah
2026-07-31 02:41:56
2
H Waqas💕 :
aj rajab bhai saiii lga itne dafa dakha aj Good bola🥰🥰
2026-08-21 10:58:27
5
satuu🤌❣️ :
to phr notice ku bhjwaya?
2026-08-11 14:12:04
5
༺ Queen Of Darkness 👑✨ ༻ :
x damad😳
2026-07-26 09:44:32
11
Usman butt Usman butt :
good 👍
2026-07-26 03:27:05
10
Miss queen 👸 :
right
2026-07-26 06:05:18
9
Sehrish Amir :
SB kch bol k ma usko bura ni keh rha 😂
2026-07-26 04:46:43
390
Asiya Ansari 💞💞🥰😍 :
Rajab ghalt hai hi ni me is ki bat se agree hu Shadi ko taim dete hain
2026-07-26 05:41:21
56
To see more videos from user @teamrajabedits, please go to the Tikwm
homepage.