Kuch be bolo chahy LCD Kaho ya Kuch freek kyy pass game sense both hai 💀🔥
2026-07-26 17:22:37
659
Zk ZAIN LIVE 👑🦅 :
Subway suffer game khel raha bhai kya 😭😂
2026-07-27 05:02:03
4
حسن ملک⚜️ :
Jitni time ma ap na fight ki ha utna time ma adha livik khali ho jata ha 😂
2026-07-27 03:26:36
141
user08853352869 :
Ap to chup rahy ho wo rush kr rahy haib
2026-07-28 07:04:23
18
7t9xVIRA :
Best player! ❤️🔥
2026-07-26 16:39:02
12
🦥 :
opponent Aim🥶
2026-07-28 10:09:34
9
Mohammad :
hold vs push
2026-07-27 09:23:24
6
Zoya :
14 august kb Hain?😳
2026-07-26 18:31:39
32
Stranger :
bro kept running for his life the whole time.
2026-07-27 16:08:06
0
『DARK』PATHAN :
Yar ap bhi ajeeb khelti ho ya sene par goli kao ya on ko maro
2026-07-26 21:46:48
18
Arslan Malik :
ya kar sak tha
2026-07-26 17:04:55
17
Umer Habib :
fidaa global eSports star ka jab ap UN ka bhi Abu ho 🥰🥰
2026-07-27 06:55:34
0
40 FPS :
when will you make your own esport team
2026-07-27 12:33:42
0
Huzaifa Hassan :
ma ta
2026-07-26 16:46:38
6
Lovely.BS.Writes :
bhaai end
2026-07-26 20:12:26
1
Hح :
LCD vs iPhone
2026-07-27 08:56:48
0
️♛Kaمran Shehzad♛ :
bhai kbhi ace dominator kya hy?
2026-07-27 06:48:36
2
SムMIメKhムN ✨ :
600 uc purchase karne par return exclusive rewards Mily gy? 7 din id off karne wale plz Bata do koi
2026-07-31 09:41:07
0
Shan Alvi :
Simple bat hai, Wo eSports ka player tha us k reflexes se pata chal rha tha. bar bar push kr rha tha. usko aiss he maraa jaa sakta tha otherwise wo win kr jata easily
2026-07-27 11:01:27
3
•Lost :
freak bhi bag change karo
2026-07-26 20:11:13
1
༒صداقت"علی༒ :
السلام علیکم بھائی
Many ultimate top 10 title lgwana ha
2026-07-26 21:11:41
2
Idkmaybeasif :
opponent assy ho to game khelne ka Maza bhi ata hai
2026-07-27 15:47:20
2
To see more videos from user @freakytxlive, please go to the Tikwm
homepage.