@shidah.ahmad: Shidah rate 9/10. Slack dkt tuang… huhu. Sayangnya susu Alma tuuuu😭🥹#MomcozyWellness1 #wellness1

_shidah
_shidah
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 27 July 2026 12:09:21 GMT
19378
182
33
7

Music

Download

Comments

n.izlieyanaz
Her 🤍 :
biasanya kita akan letak flange air1 tu kat atas plastik or atas botol. so bila tuang, tak la tumpah ehehe. faham tak 😂
2026-07-27 14:27:37
4
umi_sayf
Iraa | Motherhood ⋆˚✿˖° :
Aduhh menceceh keluar 😩 maybe kena pakai storage bottle
2026-07-27 12:15:28
1
2nkl
2nkl :
W1 dgn air1 sama la spout dia kena hati2 kalau nak tuang kalau tak mesti tumpah 🥲
2026-07-27 12:37:47
1
ainilfaziedaabubakar
Ainil ft KambingKiut🐐 :
😭😭😭
2026-07-27 13:57:47
1
farrahwei
FarrahW PC :
Sabar la. Slalu tgk korang pour terus dlm bag mesti seriau ye 😅😅
2026-07-27 16:40:04
1
saadahhrusli
Ibu Adda | mom of 2 ✿ :
Apa beza air 1
2026-07-28 01:12:21
1
gooseybleu
ADLIN R. :
sis tips susu banyak saya pam 30min 1oz je, ada ambik mb tak?
2026-07-28 01:58:55
1
flinszi
Flinszi :
W1 ni yang latest baru keluar tu kan? Taktau nak beli W1 ke eufy s20 huhu
2026-07-28 04:08:55
1
qiez97
Balqis :
Sis tips saya guna air1 taknak tumpah, tuang sengetkan
2026-07-28 08:01:02
0
imahabdulrahim
mah :
aduiii😟
2026-07-28 08:24:02
0
niniakmar
NurulNini :
Xsilap ritu ad tgk dy bkk silikon kat cik b tu jd coleng tok tuang susu
2026-08-06 13:12:27
0
hanim_kimikim
Cik Comel :
sedih sy tgk susu tumpah
2026-08-08 12:39:19
0
nurd.na
D.na :
https://vt.tiktok.com/ZSq8Qtc7R/ boleh tgok vid ni sis.. cara tuang yg tak tumpah..
2026-09-04 16:16:17
0
To see more videos from user @shidah.ahmad, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About