@ryanalysaaa: Banyakk lagi sebenarnya nak share benda i tak menyesal ni!! Kita share sikit sikit k 🤭

Lysa
Lysa
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 27 July 2026 14:44:07 GMT
148759
4647
27
169

Music

Download

Comments

kashashaaa
kashashaaa :
siss your skin is skinninggg.. i think i might need that jugakk
2026-07-29 02:04:03
141
lilqalture
🎧 :
i pergi watson smlm, ada group of achinese aunty cari wehhh pdrn skintific ni.. aku pon ttiba rasa nak beli HAHAHAHHA
2026-07-29 01:44:55
34
medinoi5
Q’s :
Macam Lim Yoona..
2026-07-27 15:06:34
7
dywnnaaa
dywna 𐙚 :
Okay nak belajar mandarin
2026-07-27 15:22:40
6
hudafxru
Iff☆h :
omg we both sama pandai ckp cina and guna product pdrn! hahah i mmg lurveeee sngt
2026-07-29 01:43:47
1
hafizahnur_24
Hafizahshoppppppp🛍️🍉 :
result you pakai tu slps berpa lama pakai?
2026-08-14 07:32:02
1
schaadda95
Scha Adda :
ok sis i try 10pcs dlu ye. done beli🥰
2026-08-04 11:09:50
2
starberrybaby
starberrybaby :
Kulit mcm korean la
2026-07-29 01:43:04
1
whats0pp
soWhat :
umur u sbnrnya bpe..ingt awl 20😳
2026-07-31 10:44:25
3
wafanfal
wawa🍉 :
is it safe for dry skin
2026-07-31 15:16:59
0
atikahbakar94
Atiq Collections :
ni she malay ren or cina ren..laju giler speaking..dasyattt😳
2026-08-15 06:32:22
0
qistina1605
sha16 :
pakai 1 tube atau boleh pakai 2x ?
2026-08-14 08:24:01
0
nurularissa30
Yuyu :
omeyyynyaaa
2026-08-13 14:51:10
0
eirafndiii
eira🌸 :
this one bf mom boleh pakai tak ?
2026-08-13 10:25:11
0
myeisarah_kay
Myeis :
cut sugar tu sis minum air masak saja ke, kalau pemakanan mcmna sis
2026-08-18 14:49:28
0
appletea1818
ammaraamirul_ :
selamat tak untuk ibu menyusu
2026-08-04 06:28:50
0
wafanfal
wawa🍉 :
may i know what type of ur skin sis
2026-07-31 15:16:47
1
ismiii_deee
Deee.ms :
Bila nk kena pkai? Like step in skincare
2026-08-18 14:09:34
0
To see more videos from user @ryanalysaaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About