@tahiroo345: 🥺❤️‍🩹#tahiroo345 #fyp #foryou #foryoupage #fypシ゚

- ❤️‍🩹🌸
- ❤️‍🩹🌸
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 29 July 2026 09:44:29 GMT
917502
32475
193
2636

Music

Download

Comments

malikaleem188
804 🥺🥺 :
پھر مرد کا امیر ہونا بھی کیوں ضروری ہے؟
2026-07-31 13:53:36
83
abdul.qayyum9114
مرشد۔۔🖤 :
کبھی کبھی تو انساں کا دماغ ماؤف ھو جاتا ھے کہ اب بندہ کیا کہے تو پھر مرد کو یوں باہر دھکے کھانا بہن بیٹی بیوی ماں کے لیے کیوں ضروری ھے یہ سب بھوکے بھی تو دہ سکتے ھے نہ
2026-07-30 14:14:37
70
mr_zee_789
Z𝖊̲𝖓̲𝖏̲𝖎🫠🖤 :
islia k bachy b khusburat paida hon. or khubsurat chizo ko pyar b zyda kia jata
2026-07-30 14:54:20
8
zahran_mehar
زہران بن لیاقت ❤ :
ارے وہ خوبصورت ہوگی تو بچے خوبصورت ہوں گے نا ✨❤️
2026-07-30 11:45:28
37
inoxent__9
🖤🥀 :
usko apna b khyaaaal rkhna chahye sirf apny lyeee apni satisfaction k lyeee na kisi mard k lye or na he khd ko kisi se compare krne k lye bs jb khd ko mirror me dkhy to lgy k me hun sb se pyaaaari...
2026-08-01 09:47:40
5
asthaticsoldier0
Asthatic Soldier 🌚🪖 :
bilkul bahi I agree with you
2026-07-29 14:57:34
4
fairylike50
🦋🫶 :
kamaal
2026-07-29 20:05:46
6
palwasha1337
palwaSha :
apka sawal ma jawab hai "bachay paida karwany hai"
2026-08-08 08:32:36
2
saadkhattak113
✨ SOFTWARE ENGINEER ✨ :
inshllah ma belkul ye chzy nhi karwonga kam k lye kam wali hogi inshllah wife sy koi pyari chez nhi ha ❤️❤️❤️
2026-08-02 05:58:29
5
foodicon023
Food icon :
تا کہ بچے بھی خوبصورت ہوں
2026-08-04 15:16:34
1
azlaanshah777attock
Syed zada😎 :
Tay rati Banda ki kary
2026-08-04 07:10:11
0
arain_family3
fatima princes👸💞 :
nokar B chahiye or wo B khubsurat ta k waqi Tor pe Dil B behalta rahy 😢
2026-08-05 09:24:12
1
haroon.raza1086
Haroon raza :
ta k kids b cute hon😁
2026-07-30 10:25:03
2
tahirazeem5
Tahir Azeem :
Ta k bache payare hun 😂😂
2026-07-31 18:43:15
1
numberdarmayo1
Hafiz Muhammad Nasir khursheed :
Khubsort na sahe acha ikhlaq achi zuban or acha kidar hona bht zarori he
2026-08-04 05:56:06
2
no.one4223
No one :
تاکہ رات کو اچانک آنکھ کھلے تو ڈر نہ لگے۔
2026-08-04 15:54:50
1
faisalsahir09
Faisal sahir :
اسی سوچ نے پتہ نہیں کتنے گھر برباد کر دئیے ہیں اور کئی تو ڈھلتی عمروں میں بھی گھروں بیٹھی ہیں💯
2026-08-07 09:21:32
1
legendproo1947
PRO :
بیوی صرف گھر کے کام کرنے کے لیے نہیں ہوتی، بلکہ زندگی کی ساتھی ہوتی ہے۔ خوبصورتی واحد معیار نہیں ہونی چاہیے، لیکن میاں بیوی کا ایک دوسرے کو پسند آنا بھی ایک جائز اور اہم بات ہے۔ اصل ترجیح دین، اخلاق، کردار اور باہمی احترام ہونی چاہیے۔"
2026-07-31 05:48:00
8
djoops
Dj Oops! :
me ne to sirf us se Mohabbat krni hai😁
2026-07-30 17:25:18
1
sado3695
✧♡🎀𝔖𝔞𝔡𝔬𝆺𝅥𝄟⃝💜 :
Agree 💯
2026-08-01 15:11:14
1
ibrahim.khawar18
IbrahiM Khawar :
"Agr tm na hoti to hmary ghar ka kya haal hota" Husband Ghar aa kr Raat ko bs itna bol dy BV sy to wo khushi sy hi hmesha khoobsurat rehti hai...
2026-07-30 16:50:03
4
lily_mee1
khwaga 💞 :
uski khubsurti to Kam zarf aadmi khatam kr dety Hain
2026-07-31 17:28:54
3
itzmee7890
Unknown❤️ :
Han g dasso
2026-07-31 22:43:02
0
iamfiazch
iamfiazch :
khoubsurti to 4 din ki hy lekin sath marty dum tak hota hy
2026-07-31 06:21:00
2
To see more videos from user @tahiroo345, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About