کبھی کبھی تو انساں کا دماغ ماؤف ھو جاتا ھے کہ اب بندہ کیا کہے تو پھر مرد کو یوں باہر دھکے کھانا بہن بیٹی بیوی ماں کے لیے کیوں ضروری ھے یہ سب بھوکے بھی تو دہ سکتے ھے نہ
2026-07-30 14:14:37
70
Z𝖊̲𝖓̲𝖏̲𝖎🫠🖤 :
islia k bachy b khusburat paida hon.
or khubsurat chizo ko pyar b zyda kia jata
2026-07-30 14:54:20
8
زہران بن لیاقت ❤ :
ارے وہ خوبصورت ہوگی تو بچے خوبصورت ہوں گے نا ✨❤️
2026-07-30 11:45:28
37
🖤🥀 :
usko apna b khyaaaal rkhna chahye sirf apny lyeee apni satisfaction k lyeee na kisi mard k lye or na he khd ko kisi se compare krne k lye bs jb khd ko mirror me dkhy to lgy k me hun sb se pyaaaari...
2026-08-01 09:47:40
5
Asthatic Soldier 🌚🪖 :
bilkul bahi I agree with you
2026-07-29 14:57:34
4
🦋🫶 :
kamaal
2026-07-29 20:05:46
6
palwaSha :
apka sawal ma jawab hai "bachay paida karwany hai"
2026-08-08 08:32:36
2
✨ SOFTWARE ENGINEER ✨ :
inshllah ma belkul ye chzy nhi karwonga kam k lye kam wali hogi inshllah wife sy koi pyari chez nhi ha ❤️❤️❤️
2026-08-02 05:58:29
5
Food icon :
تا کہ بچے بھی خوبصورت ہوں
2026-08-04 15:16:34
1
Syed zada😎 :
Tay rati Banda ki kary
2026-08-04 07:10:11
0
fatima princes👸💞 :
nokar B chahiye or wo B khubsurat ta k waqi Tor pe Dil B behalta rahy 😢
2026-08-05 09:24:12
1
Haroon raza :
ta k kids b cute hon😁
2026-07-30 10:25:03
2
Tahir Azeem :
Ta k bache payare hun 😂😂
2026-07-31 18:43:15
1
Hafiz Muhammad Nasir khursheed :
Khubsort na sahe acha ikhlaq achi zuban or acha kidar hona bht zarori he
2026-08-04 05:56:06
2
No one :
تاکہ رات کو اچانک آنکھ کھلے تو ڈر نہ لگے۔
2026-08-04 15:54:50
1
Faisal sahir :
اسی سوچ نے پتہ نہیں کتنے گھر برباد کر دئیے ہیں اور کئی تو ڈھلتی عمروں میں بھی گھروں بیٹھی ہیں💯
2026-08-07 09:21:32
1
PRO :
بیوی صرف گھر کے کام کرنے کے لیے نہیں ہوتی، بلکہ زندگی کی ساتھی ہوتی ہے۔ خوبصورتی واحد معیار نہیں ہونی چاہیے، لیکن میاں بیوی کا ایک دوسرے کو پسند آنا بھی ایک جائز اور اہم بات ہے۔ اصل ترجیح دین، اخلاق، کردار اور باہمی احترام ہونی چاہیے۔"
2026-07-31 05:48:00
8
Dj Oops! :
me ne to sirf us se Mohabbat krni hai😁
2026-07-30 17:25:18
1
✧♡🎀𝔖𝔞𝔡𝔬𝆺𝅥𝄟⃝💜 :
Agree 💯
2026-08-01 15:11:14
1
IbrahiM Khawar :
"Agr tm na hoti to hmary ghar ka kya haal hota"
Husband Ghar aa kr Raat ko bs itna bol dy BV sy to wo khushi sy hi hmesha khoobsurat rehti hai...
2026-07-30 16:50:03
4
khwaga 💞 :
uski khubsurti to Kam zarf aadmi khatam kr dety Hain
2026-07-31 17:28:54
3
Unknown❤️ :
Han g dasso
2026-07-31 22:43:02
0
iamfiazch :
khoubsurti to 4 din ki hy lekin sath marty dum tak hota hy
2026-07-31 06:21:00
2
To see more videos from user @tahiroo345, please go to the Tikwm
homepage.