iye btl...Sya Pon da kali kedua order..bagus memang bagus..krj ikuti even..Lyn pesta layang2 di Bintulu Sarawak..kulit muka jadi gelap..sun burn..rasa da rosak kulit muka...Sya try pki.. alhamdulillah..kembali pada asal kulit muka..🥰
2026-08-20 15:15:45
1
Kucing Hitam :
ni order yg ke-2 , malas nak overclaim , tapi bagi aku product ni berkesan dgn i. jeragat dh makin pudar
2026-07-30 01:29:36
1
Diyy | Mamapinkk 🌸 🌸 :
Malas pakai skincare banyak2, pakai ni jee settle 🥰
2026-09-02 18:23:38
0
srikandi :
blh campur dgn produk lain x ?
2026-07-30 08:04:06
0
hanan ahmad :
kena cuba trial PACK klu mcm ni😂
2026-07-30 01:44:32
0
Razali Mdnoor :
terbaik
2026-08-04 02:43:52
0
nurnasyuhaaa :
ni order yg ke-2 , malas nak overclaim , tapi bagi aku product ni berkesan dgn i. jeragat dh makin pudar
2026-07-30 08:04:19
0
azliza seman :
ramai kata bagus, nk cuba jugak
2026-07-30 01:29:43
0
Diyy | Mamapinkk 🌸 🌸 :
Lulus kkm, ada lab test. Dkat guardian pun ada tapi mahal lah . Berbaloi beli online sbb ada voucher 🥰
2026-09-02 18:24:16
0
Dr.asiah pilus :
🥰🥰🥰
2026-08-29 01:54:30
0
To see more videos from user @diiyrazalii, please go to the Tikwm
homepage.