مجھے بھی یہاں نوکری ملی تھی بار بار کھڑا ہونے کی وجہ سے نکال دیا گیا 🥺
2026-08-13 17:29:36
21
The girl :
Pakistan Ulta q ho gya hai smjh nhi arhi
2026-08-13 16:55:49
4
Muhammad Musa :
استغفراللہ
2026-08-12 17:49:00
24
Aqsa Jamil :
Islamic country hai ye government ko action Lena chaye
2026-08-17 11:00:02
11
Khanzadii1726 :
majbori mn krna parta ha but girls Ki traf girls ko hi Hona chahiye but jab krny walo koi problem nhi tu hmy bi Ni honi chahiye sabki apni apni marzi hoti ha
2026-08-15 12:30:53
5
Guru😇😈🚩 :
chachu sudr jao tu samja😂
2026-07-31 20:39:22
11
maleeha🦋 :
At least gloves he phena dain inko
2026-08-16 18:45:37
5
Ashi Khan :
Pakistan aik islami mulk he hakumat ko chahiye wo action le aese saloon pe
2026-08-17 06:31:38
7
user3817463482409 :
jitni marzi majbori ho yah nhi krna chayh inko
2026-08-15 17:18:11
1
Ayesha baloch :
Allah muaf kareh😥
2026-08-14 21:51:56
3
Ahmed :
wrong
2026-08-16 01:53:33
1
M.Mansoor Khan🇸🇦 :
i m coming this shop wher
2026-07-31 11:40:07
3
usama :
agar zinda rhaina hai tu yha nhi Jana 😭😭😂
2026-08-13 13:37:09
2
Shadow Queen :
wrong #
2026-08-15 12:17:48
1
𝑴𝒆ح𝒃𝒐𝒐𝒃 :
Allah Maf Krey 🥺
2026-08-13 14:04:43
6
✅️ Mr GG Vlogz ✅️ :
2026-08-01 03:56:41
1
Ahmad jutt :
2026-08-18 10:02:28
0
devil girl :
ye Kiya Kia dekhna pad Raha ha
2026-08-30 04:48:29
0
nasirkhan :
ye Pakistan h
2026-08-18 07:40:48
0
To see more videos from user @glamour_salon_gujranwala, please go to the Tikwm
homepage.