@wefixiphone: Battery health issues #tiktok #batteryhealth #iphonetricks #wefix #viral

We fix
We fix
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 01 August 2026 07:21:30 GMT
577246
21923
769
2984

Music

Download

Comments

chfahadmalanhans
👑FAحaD جuTT🖤🔥 :
Bahi 80 sa uper charge hi ni hota
2026-08-01 09:36:04
120
khuramwaince3
Hafiz Khuram Shahzad :
Phir ap 80% se neechay health wale iphone kyun nahi purchase krtay??
2026-08-01 07:48:49
161
chota.boss252
🚩𝗖𝝜𝝝𝝩𝝙 𝝗𝝝𝗦𝗦🚩 :
🫀:بارش سے موسم ٹھنڈا ہوتا ہے محمدؐ لکھنے سے دل ٹھنڈا ہوتا
2026-08-02 12:58:10
437
ahad15261
Ahad :
85 battery health may Lina sai ha phone or kia masla ashkta ha
2026-09-02 20:14:06
0
5stargamer00
5stargamer :
1 percent
2026-09-01 13:49:33
0
imran.official.695
imran official 695 :
ager endried ho to
2026-09-02 03:30:30
0
shani.rajpoot3996
Shani Rajpoot :
Oh jaaj j ay gal a far ona battery health wala option e kiu paya
2026-08-31 13:30:59
0
hannanch32
Hannan Arshad474 :
Any solution please!
2026-08-25 09:11:23
2
sumrajutt608
萨尼·苏姆拉 :
mra iphone 2 dn nikal lta hy
2026-08-01 14:33:31
8
userdie302
・乙ain :
5 month sa use krr rha hu kasm sa 1% bee kmm nhi hoye 100 thee 100 he ha😅😂
2026-08-01 08:31:38
4
hanzala.dc34
Hanzala Dc 🌸 :
I hate I phone 😠
2026-08-01 08:55:31
11
srdramir
SardarAamir :
koi trick nai hai boss SB views Ka chakr hai kafi time sy iphn use Kr rha hn bs koshish kro charger Acha use kro or mobile Ka cover utar k thandi jagah Py Rakh k charge kro mtlb AC wly room m ya phr fan ki hwa m taky PHN heat na ho or m to hamesha 100 tk he charge krta hn
2026-08-05 11:13:26
0
how_asim_official_
️HOW丨ASIM LIVE :
15 pro max 😎
2026-08-02 05:11:21
16
umarqureshi.3
umarqureshi.3 :
Bhai mery iPhone ki battery health 78 hai but phr bi 12 hours battery nikal deta hai screen time 7 ghanty
2026-08-04 06:37:11
1
sohnapunjab6517
سوہنا پنڈ بھٹی بھنگو :
Which iPhone you have me 14
2026-08-01 07:25:28
16
ismoo.0123
♕ 𓆩𝑰𝒔𝒎𝒐𝒐𓆪 𓅓 :
😏
2026-08-01 08:59:09
5
ubaidkhannnnn
UBAIDD :
Bahi ek saal hogaya 100 se neche nahi araha kya waja hai
2026-08-04 14:30:08
1
rananaeem.cop
Naeem🖤✨ :
bhai k pas service wala stock agia h
2026-08-01 08:20:11
22
aqsa_ehsan21
Aqsa Ehsan :
Friend banjawo koi 😒
2026-08-08 16:54:52
5
shadowww506
I SHADOW :
15 pro max
2026-08-01 13:20:23
2
virkjutt80
Virkjutt :
17 pro max
2026-08-01 19:08:51
4
khawajakhanzz
😉_F_K___JANAN 😘🤏 :
7 ma me nhi gora eik fisad bi waja
2026-08-08 06:00:39
3
hashaamkhan91
🚩 :
Hamay to koi parwa hi ni battery health ki🙂
2026-08-23 19:54:29
0
inocentzain899
Inocent Zain :
Battery 70 sa nicha a jay to phone on hota hi nai ha
2026-08-07 13:16:02
1
chuzay51
C卄U乙I٭ं :
Bilkul sai jb tk 80% charge krti thi every 7 days bad battery health jati thi jb sy 100 tk krny lagi hn tb sy abhi tk 1% b nh down nh hue🥲🥲personal experience
2026-09-01 03:03:32
2
To see more videos from user @wefixiphone, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About