Ada Masuk investment Rm50.. Tak kena tak pa, kena makan tak habis 🗿
2026-08-02 09:57:46
34
🅿️🅰️🅿️🅰️amni :
plaburan mcm mne tu...blh ajar ke
2026-08-01 20:05:07
5
lekir168 :
r1 tu dah murah🤭
2026-08-21 14:59:40
0
Jack :
kawan aku ckap kena berguru dgn BobT20😂
2026-08-03 11:57:50
3
Beb pendosa berdosa Beb :
mmber sy duit KWSP die hampir 500ribu...benti keje die buat investment guna duit KWSP tapi xleh guna la just KWSP die bertambah2 naik...skrg dah lebih dari 500k...sy try gak buka KWSP tapi seram pulak nak labur...
2026-08-02 06:08:10
4
@amir_touch :
abg selalu belanja rem dpn maybank tampin kn..
2026-08-27 06:48:42
0
💫 IRWAN DC 💢 :
melabur mcm mana tu
2026-08-02 12:43:57
0
Pakngah shah alam :
mantap ada kapal terbang r1 ok lagi
2026-09-01 16:47:34
0
NISH💙 :
minat moto r1🥺
2026-08-02 07:49:10
2
Mna :
Ingat sharina Richie tdi🤣
2026-08-02 16:31:49
1
daniellecios_ :
Bang berapa harga beli kapal terbang..
2026-08-29 17:59:43
0
🏍️ YAMAHA R1🏍️ :
Terbaik abg
2026-08-01 18:06:06
2
JENDELA SPA BEAUTY CARE :
okey Salam perkenalkan kita follow awk lah🤣
2026-08-02 05:02:00
0
Akmal Zal :
investment dekat mana paling elok YG trusted
2026-08-02 00:45:28
3
matJoro :
abang macam zamani slam 90an
2026-08-27 20:07:24
0
MsZara@ :
elok pulak rambut tu😊
2026-08-01 23:53:51
2
Boyzam_11🫴🏻🕊️ :
👍motor dapat pujian nang😁
2026-08-02 05:27:21
3
naDir :
pinjam 100 x 10
2026-08-01 13:24:20
0
UcingBiru :
masalah mak2 skang pi invest kat scammer bang.
2026-08-13 14:18:26
0
Amiy JB :
paling mujarab
JANGAN MAIN JUDI
SENTIASA BERSYUKUR
BERDOA TANPA USAHA TAK ADA GUNA NYA, BELI YANG PERLU BUKAN KEHENDAK NAFSU