@azfarzenn: Bukan bermakna aku tak sayangkan kau kalau kita dah tak sehaluan, cuma aku dah penat nak bertahan, aku dah terlalu kecewa dengan kau..

AzfarZenn 🇵🇸
AzfarZenn 🇵🇸
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 01 August 2026 19:20:39 GMT
96577
11965
171
1323

Music

Download

Comments

wahiadh_
• :
saya masih sayangkan dia walaupun saya tau saya la punca mungkin dia nak buang beban paling besar dalam hidup dia dan beban paling besar tu ialah saya
2026-08-03 14:10:08
220
mrs.potato196
Mrs Potato :
camne nak hantar kat dia tanpa tekan button send🥹
2026-08-04 09:48:25
17
syaaandy
NNA :
Tapi kalau awak ubah utk hubungan kita walaupun saya perlu tunggu lama, saya akan dan cuba menunggu.
2026-08-17 03:34:24
3
eyeshaaaa
️ :
taksukala tiktok ni, suka buat aku nangis
2026-08-03 14:13:29
50
norazihusmani6
kHat :
sbijik mcm crita aku
2026-08-03 13:00:35
7
broken_uze
spanish_latte☕🌈 :
Terima kasih memahami keadaan tengah lalui sekarang😊😊😊
2026-08-02 02:15:40
16
solo.person8
Solo Person :
mesti ada makna tiba tiba ja lalu video ni..tp semuanya dah berakhir kan.. betul kan.. good luck All the best semoga berbahagia hidup mu dgn diaa
2026-08-02 18:09:55
21
fieqisgood
𝓐𝓯𝓲𝓮𝓺 :
aku masih sayangkan dia. aku masih berharap pada dia. sumpah dalam hati aku cuma ada dia. aku harap dia sedar yang aku masih menunggu dengan penuh kesabaran.
2026-08-07 18:30:58
4
nr_natasyah
ᴀɴᴀᴀ♡ :
Bang tangan saya bergetar 😌😔😔
2026-08-03 00:22:15
9
epullbravo
𝓢𝓪𝔂𝓯𝓾𝓵𝓵 𝓐𝔃𝓱𝓪® :
adoi same la plak situasi skang ni.... sy redha 🥲
2026-08-04 01:39:10
2
muhdzazan
ز :
@saraaa: betul ikhlas sayang kan dia tapi dia memilih untuk pergi
2026-08-04 23:13:49
1
user170261_
user170261_ :
Biarlah awak bahagia dengan orang baru, saya rela tersakiti di sini
2026-08-07 04:52:35
1
lieyamontel
alieya :
TU yg saya rasa skrg🥺🥺
2026-08-05 22:42:35
1
h0neyshaaaa._
𝓢𝓱𝓪𝓪𝓪🦋 :
Entahlah ada masa nampak,ada masa rasa lain,rasa macam apa yang jadi dibuat2 dipergunakan apa yang dia pernah buat sekadar baik tapi ada makna lain
2026-08-03 18:19:00
5
n.f.ain
Nur Faizatul Ain :
Rasa mcm nak buat group wasap utk org yg terkesan dgn video ni. Sedihhhhh. Relate sgt. 😭😭😭
2026-08-04 01:23:19
2
redrayy_
redrayy_ :
yg bole sentiasa update sbb aku tak reti
2026-08-07 13:23:45
1
ya2z7
_. 𝒴𝒶𝓈𝓈 :
Time2 ni dia lalu fyp
2026-08-03 14:22:21
1
To see more videos from user @azfarzenn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About