Alhamdulillah! 🥺🤲❤️Pakistan Navy ke medical ke liye bulawa aa gaya hai. Bas aap sab se ek chhoti si darkhwast hai, Allah ke liye mere liye dil se dua kar dein ke mera medical, physical aur har agla marhala aasani se clear ho jaye aur Allah mujhe Pakistan Navy ki uniform naseeb farma de. 🥹🤍🇵🇰 Har ek "Ameen" mere liye bohat qeemti hai. Allah aap sab ki bhi har jaiz dua qubool farmaye. Ameen. 🥺🤲⚓❤️
2026-08-02 18:29:51
15
Reshma :
Hahahaha Jbh...🤣🙌🏻💯
2026-08-24 10:12:13
1
DHILLON 804 🦅 PTI :
2026-08-05 06:06:28
1
Haya Ezzat :
2026-08-29 16:30:05
0
AHSAN994 :
jeooooo😂
2026-08-02 17:03:04
4
Seafarer_Riaz⚓ :
sirf Marchent Nevy waly Bhai, Seafarers🚢
2026-08-18 09:54:56
1
User987 :
right...mery husband b sath samundar par gye hoye bs Allah pak unki bht hifazat kry😭😭
2026-08-09 12:00:14
0
🔥SAJID THEBO 110 IMRAN KHAN :
Pak Navy Operation
2026-08-04 03:22:29
0
Ayesha Soul :
may Allah bless
2026-08-03 16:37:32
1
shaira noor :
bikul💯
2026-08-03 03:29:20
1
Beni rao :
Acha g
2026-08-18 12:01:55
0
Hassan Awan 139 :
g bilkul
2026-08-03 09:03:22
0
☽༺ 𝒩𝒶𝓋𝑒𝓁 𝓆𝓊𝑒𝑒𝓃 ༻☾ :
right
2026-08-09 15:50:12
1
safiy :
🤣 hahaha
2026-08-21 02:23:20
0
Matlabi log😡😡😡😡 :
hahaha 😆 😂 😆 😂 😆
2026-08-05 04:58:37
0
kashifjan6626 :
2026-08-02 17:51:47
0
Shahid Shahid :
🥰🥰🥰
2026-08-21 11:50:25
0
Ahsan Minhas ❤️❤️ :
🥰🥰🥰
2026-08-20 17:58:09
0
♥️ :
♥️
2026-08-20 09:42:57
0
Mr.Badsha👑 :
❤️❤️❤️
2026-08-02 12:16:05
0
To see more videos from user @mr__foji1, please go to the Tikwm
homepage.