@nisaavelog1: اس ہسپتال میں اگر کسی نے میرا درد خاموشی سے جھیلا تھا، تو وہ میری ماں تھی… 🥹🤍 میں بستر پر تھی، اور وہ میری دنیا… میرے بچوں کو سنبھالے کھڑی تھی۔ 🫂❤️ ماں جیسی محبت نہ کبھی ملی ہے، نہ کبھی ملے گی۔ 🌸🤲#foryourpage♥️ #foryoupage❤️❤️

Nisaa vlogs
Nisaa vlogs
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 02 August 2026 19:30:54 GMT
458206
26191
886
473

Music

Download

Comments

user376551059800
𝒁𝒂𝒊𝒏𝒂𝒃𝑵𝒐𝒐𝒓 :
mre 2 c section time MRI Ami ruki hospital m lkn ab Ami hi ni h😢
2026-09-04 18:05:36
2
pari8800
pari8800 :
is mamly main meri sas b bhut achi ha Allhumdulilah 🥰🥰
2026-09-03 17:53:51
2
mirhaasfandwania
wania :
same here...mujy apna time yad a gia 😢
2026-09-03 18:54:03
1
ali.malik0617
Malik G :
sb ki maa hi Hoti a MRI 2 delivery mry mother ti sb Koch wo krti washroom tk wo sb Koch khod jagti rhti
2026-09-05 04:22:37
1
58970jjh
Mirha :
l miss you maa 😭😭😭
2026-09-04 05:06:19
3
khanzadi5175
💞 :
is time py maa or apni behne e Kam ati h susral me sy koi ni ata Kam Allah slamt rkhy hr lrki k maiky ko 😭😭😭😭😭muje apny time yad a gy 😭😭
2026-08-03 02:27:55
301
veenazaman
qureshiii :
slamat reahn Saab ki maeen ap ki bhe
2026-09-04 05:14:21
33
user7999374090421
Mano :
susral Waly to pass Khali Bethany b tang hoty hen oper se bat bat pe tany 😢maan hi hoti a Jo hmy or hmari olad ko b Sath sambhalti or hmary gandy kaprry b dhoti he 😭😭
2026-08-03 03:39:33
44
ayra_official5
✨مسز وسیم🦋 :
Ami g rahi ni or ulad Allah ny di ni😭
2026-08-03 01:54:50
71
alirazanzmi
ALI RAZA POWER BAG'S :
beshak
2026-09-04 12:34:43
1
moody_girl82
🔥 moody_girl 🔥 :
MashaAllah Meri Ami bhi bhout Karti h mere 4 bache hoy mene chilla maa k ghr kr k ATI the JB k wo bemar rehti Hy bhabiya ek rat bhi mere pas ni soi the JB k 3rd pregnancy me mere twin's thy bhout muskil time tha but guzar gaya Alhumdulliah
2026-08-03 20:46:18
12
sobiamahmood835
MEHMOOD :
Mai susral Mai saas nandoun k sbknkam Karti hon par mera jb bh chilla hota Ami ghr aana parta ha q k wanha mujhe koi NH snbhlta husbnd paisy bachaty han saa nandein Kam NH Karna chahti kera
2026-08-03 05:14:20
10
duaajadoon6
billi :
same my mother mery b sub bachy ki dafa Meri Ami hi Hoti ha Allah pak sehat dy aur uan ka saya hum py qaim rkhy sub Ameen sumameen bolhai
2026-09-03 14:42:03
7
umarjavid05
user4519106625166 :
Allah meri maa ko zimdgi tandrusti dy un ki taklef dor kry Ameen Sum Ameen 🤲
2026-09-02 17:17:03
6
harmony_629
EZOO :
maa banny k liye b maa ka sath hona boht zruri hy🥺😞
2026-08-03 03:38:08
8
anu_ik_804
Murshad Ki Deewani ❤️ :
Meri to na maa hai na aulad 😢
2026-08-04 17:11:43
6
mianzaeem100
Mama's prince ❤️❤️ :
MRI b Ami ny dno dfa bhtt kia bacho ka ab wo ni h do betay Dil krta h ak beti h lkn smj ni ati samnalay ga kn
2026-08-04 16:03:02
6
maheerali723
MaheerAli374 :
Same meri ami bhi
2026-08-03 00:28:47
7
kshafemaan
kshaf eiman :
کیسی ہے یہ ماں کی جدائی نوحہ کناں ہے ساری خدائی کاش کسی کی ماں نہ بچھڑے بڑی کھٹن ہے ماں کی جدائی
2026-08-03 03:30:10
12
muhammadhassan039
mom of two🇦🇪🇵🇰 :
same Meri Ami b aise hi bachy smbhalti Hain Allah hum sb ki maaaon ko salamat rkhna maa k ilawa koi betion k drd nhi smjhta
2026-08-03 03:35:28
9
afzaal.bhatti77
butterfly :
Meri b man khti thi . tjy chily m kisi n ni pouchna. jb 2nd beti paida hui m b Pura din bhoki bethi Rahi . m man rat k time mjy APny gar ly k gai . Meri sas Meri khala h. sb ki 7 sal kidmatain ki mjy aik cup tea ni di kisi n.
2026-08-03 05:07:33
9
user10573252
user105732 :
or Aik main bdnaseeb Hu jis k mas baap nhi pehla baby Mera lakin koi theek sy pochya hi ni Aik Bhabhi opretion sy pehly Apny Ghar chli gai or dusri k Apny bachy Hain wo b bar bar khti k khud Dekho Apna pehla baby ha or weak b bht ha es liye Agr Kuch pochu ye ulti q kr rha doodh q nikal rha sir kaisy bnana to batien Sunni prti or husband b Apni life main busy Mera to stitch b kharab ho gya ha lakin sabr krna prta Apny bachy k liye
2026-08-03 13:11:28
5
stitchandshe0
stitch and she :
yha sirf maa e Saath aati...mery bcho k Baad ab Ami kehti Thi k Meri Zindagi MN ankho ka oprt b krwa lo MN smbhaal.lu g tmy
2026-08-03 00:42:49
36
freshbiteshomemadecakes
Fresh bites :
Alhamdolilah mery sath ami hoti hain lekin meri nand aur sas bht bht sath dety,mery bucho ko smbhalty,mera khyal rkhty
2026-08-03 06:00:35
8
waqasazam70
waqasazam70 :
Meri 4ro delivery k time mama,saas,devar or mery husband full time mere Sath bilkul active rhte hain k khi mjhe Kisi chez ki zrorat to ni or ghr aa k mama to 3sy din chli jati hain lkn sas or Miya Saab bht khayal krte hain pure 22 din tk to mjhe bed p hi Khana Pani dete hain me tang aajati Hun beth k to mama khti hain k tmhein izat Ras ni agr wo khayal krte hain to krwaliya kro hr Kisi ko ye naseeb ni hota mama or Ammi Yani saas khti hain k Jo time hm ne dekha he wo hm Apne bcho ko ni dikhayein ge allah pak un ko hmesha slamt rkhe ameen
2026-08-03 09:49:33
76
To see more videos from user @nisaavelog1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About