@saweeraqueen12:

Saweera edtior
Saweera edtior
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 03 August 2026 05:22:05 GMT
802285
43937
3399
2167

Music

Download

Comments

user60911344335745
user60911344335745 :
gggggg
2026-09-02 13:50:44
0
asrd789
لاوارث 💔😭 :
Galt Bool raha ha
2026-08-05 08:06:44
58
user1015363653236
jaani :
nice 🙂
2026-08-05 12:07:16
31
farhan.yaar4
Farhan khan :
😂😂😂
2026-08-05 06:09:08
33
fazy.ki.ho.yrrr
...786 :
ulad Zindagi ki sb sa bari nimat ha 🥹
2026-08-12 17:56:44
20
work.queen71
sheyd Zain bahi ki fan :
غلط بات ہے بھائی
2026-08-03 05:45:00
30
cricketghulammujtaba
Ghulam Mujtaba :
Yr aap kiyu mistake kr baithte hay
2026-08-10 03:11:30
5
gilgiti.mountain
Gilgiti mountain :
sahi kh raha h
2026-08-11 07:53:28
14
bilal.rajpoot957
Bilal 🇵🇰 Rajpoot :
لاڈلے یہ قدرت کا نظام ہے جب اولاد بڑی ہو کر والدین کا سہارا بن جائے تو ساری درد اور تکلیفیں بھول جاتے ہیں میری جان
2026-08-12 07:15:57
24
khadianoor7769l
ayzia khan :
blkl bhai ap theek bolra ha
2026-08-04 05:07:15
7
priya33200
Jan"ki"Hun"yr :
Bhai Apne KCh glt ni bola ap Sahi bol rhe hn good 👍
2026-08-13 17:54:53
5
rangar.rajpoot.1420
𓊈𒆜🚩♛®𝓪𝓃𝓪 $𝒶𝓪𝒹♛🚩𒆜𓊉 :
آپ کے ھاتھ میں نہیں ہے بلکہ اللہ تعالیٰ کے ھاتھ میں ھے۔
2026-08-05 07:08:30
29
banto1144
M.S .Brand :
ap ka ma boaht bara fine hu ali bhai Lekin ap ne ye baat gal boli hai
2026-08-05 08:15:14
5
user8871250012243h
F بدنصیب کہتے ہیں :
نہیں ویسے بھائی کی بات تو صحیح ہے دنیا کو سمجھانے کے لیے انہوں نے کہا ہے لیکن کچھ غلط بھی ہے لیکن بچے تو زندگی میں ضروری ہوتی ہیں نا ویسے بھائی کی بات تو اچھی تھی
2026-08-05 12:34:11
20
rozina.queen36
positive mind positive life 🤗 :
🥺🥺🥺 good
2026-08-05 12:22:16
8
imranimranali24
jutt barand :
Galit ha
2026-08-06 04:26:42
7
dollllllll10
🌎🙈in ki shazadi🥰🤗 :
bilkul ap bhoot acha bol la h sahi bt h right ✅ap asa he rana
2026-08-10 17:50:41
7
user9675019843509
AR Rajput 💫 :
islam k khilaf bt h
2026-08-05 01:53:27
7
user753914130
adnan Karachi :
theek bola ali zain nye
2026-08-08 05:54:17
6
user8669472541699
jane :
hay allaha ge asa hasband muja be da 🫠🫠🫠
2026-08-04 23:54:09
6
namansajid07
Arman :
زندگی میں بچے بھی ضروری ہے
2026-08-05 09:51:07
5
azhanbhai05
Azhan Bhai 🥰 :
mein aik larki hu achi soch he apki
2026-08-03 11:25:56
9
sheraz.official1
israr ahmad :
Ya bil kul galat bat hai bhai pacha to allah ki rahamat hai ali zain socho
2026-08-08 17:28:41
7
khanrajput135
Khan Rajput 🔥😈 :
good bro
2026-09-02 02:33:30
1
ashiqnonstar
ashiqnonstar :
ap.ki.bat.sahi.hi.lekin.zindgi.me.ulad.bhi.to.zarori.hi.
2026-09-02 05:19:10
1
To see more videos from user @saweeraqueen12, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About