@eymh.__: Tak tahu nak update kat spe dah#fyp #4u #zyxcba #justfriends

حكيمـة نـعيمـة.
حكيمـة نـعيمـة.
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 03 August 2026 09:46:03 GMT
210459
27951
196
7058

Music

Download

Comments

a.mrdhhh
waa𐙚 :
SUMPAH SAKIT DO JUSTFRIEND
2026-08-22 12:04:09
241
elat1012
Z🅰️MIRUL :
untung aa ade just friend
2026-09-01 02:07:06
0
pokchekkzz
່ ‍ ‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ :
tapi dia yg dah ada bf sblm jd just friend kite lg hmm.. nk jeles nk sakit hati pn tkde hak
2026-08-31 16:50:23
1
hajimeeditz
Akane :
mengarut apa doh, tak fikir ke perasan gf dia
2026-09-01 10:12:07
7
chupiie._
chupiii :
dia takdak awek , cuma bz kerja 🥹 .
2026-09-01 06:48:18
19
aida.sazali2
Aida Sazali🫀 :
tapi just Friends saya dh tknk Kwan dengan saya mcm mana hm☹️
2026-09-01 03:54:13
6
yayanggggjeh
𝓞𝓭𝓪𝓱𝓱𝓳𝓮𝓻🇲🇾 :
kalau dia ade awek pon saya takkan ganggu dia lagi sbb justfrinds ni pon boleh punca drg gaduh so lebih baik menjauh. sayang mcm mana pon dgn justfriend tu kita women support women okayy ? jgn sakitkan hati org lain demi puaskan kehendak hati kita😊
2026-08-31 14:00:33
31
nafqhj25
NAJ :
Last week, birthday die… kiteorg dh lame x chat sbb die dh get back dgn ex die… ak block ig n tt but wasap je x… die expose die dgn ex die… then, ak ade beli baju spiderman by halakiri tu ikut size bju die pernah cite dgn ak… ak pos kt rumah die but die x tau itu ak yg pos… mlm tu jgk die pkai bju tu… ak terharu… but… besoknye die keluar dgn ex die… idk how it feels like…😔
2026-08-31 13:17:11
10
notonlymeow_
𝓶𝓮𝓴𝔂𝓪𝓪 :
dlm msa yang sama kena hormat juga psangan dia , ada sbb nya juga kenapa dia buat mcm tu . Yang penting awk kena moveon dan teruskn life mcm biasa okey 🫶🏻
2026-08-30 06:33:47
10
mocie_boba
𝓐𝓲𝓼𝓱𝓪𝓱 :
Dia dah ade gf but still chat saya gano tu🤪
2026-09-01 01:49:47
2
sweetnorul
MIEY🌙⁷ :
justfriend kita dh balik after 2bulan lost contact🥺
2026-08-31 14:59:05
4
hxfifi_147
ᴏηє ʜαғɪғɪ :
yang ada friends je
2026-08-26 08:36:33
4
fiesyaaiesya
𝓼𝓬𝓱𝓪𝓪𝓲𝓮𝓼𝔂𝓪 𐙚 :
sejak ad gf dia buang terus kita + block semua .last ayat dia “sy takkan contact awak lagi”😢
2026-08-28 06:15:02
4
prttydhia
DeaLeaf :
already block😔
2026-08-22 23:32:37
1
gypsaepetals
rull; :
kitaa pulakk putus sebab dia bercinta dengan justfriend dia, dia lupa orang yang tolong susah senang dia 🥹
2026-08-28 02:55:55
2
niaaaaseee
ntahhhh :
dh ada girlfriend igt girlfriend la kenapa nk kena igt akak
2026-08-31 14:49:21
1
keba._1
💨خىبا :
hmm die buang kite ni cne nk jadi just Friends
2026-08-31 23:59:27
2
snasyikinnn
nk mocha :
jf kite dh block smua...
2026-08-31 15:33:21
1
To see more videos from user @eymh.__, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About