@callmebhatti03: #🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 #🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 #🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 #🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 #unfrezzmyaccount

cAlL Me BhAtTi
cAlL Me BhAtTi
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 03 August 2026 09:54:30 GMT
404447
23532
1023
2005

Music

Download

Comments

sad.girl46104
sad girl :
god bless you bhai
2026-09-05 03:04:11
3
aizal223345
Buny. 🩷🩷 blossom 🙈🥰🤗😘 :
khuda bap in ko maf krna in ko to khof nhi ata😳😳😳😳😳
2026-09-05 12:15:10
8
ahmad._ali._045
Ahmad _ali _045 :
Ronaldo is ka Kia karain
2026-09-05 16:37:28
1
jutt.king1623
🐆 ꨄ︎سلطان بادشاہꨄ︎🐆 :
allha inko hadayt da Ameen
2026-09-05 15:08:22
0
egoperson4
shaina🖤 :
community ko badnaam na kro Khuda ka wasta ha
2026-09-05 08:49:51
13
badal3417
Badal :
God bless you
2026-09-05 09:30:12
0
asam.ghouri
👑 Asam Ghouri 👑 :
انہی باتوں کی وجہ سے۔۔ ہمیں دوسروں کی باتیں سننے کو ملتی ہیں بھائی۔۔ baqi God bless u bro.
2026-08-03 16:54:18
99
mehak8331450400122
Mehak12💞🤗💞🤗💞🤗💞🤗 :
yeh kia tha
2026-09-05 17:44:05
2
user9275305224605
Romail Daniel Mashi ☺️ :
Bible yah Nahin kahati hai
2026-08-03 12:28:57
114
itsnaina112
LêØ G!πL👑❤️✨🦁 :
doctor Kiya kehte hn theek to ho Jao Gy na Bhai 🥹🥹
2026-08-03 20:54:13
46
junaidbhatti270
Junaid Bhatti :
🙏🙏 education is most important
2026-08-03 15:46:17
49
sanan.james
SnoBer ❤️❤️❤️ :
Delete it
2026-08-03 10:43:56
42
itzz_love_birds
𝙋𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩_𝙅𝙤𝙙𝙞𝙞💗🕊 :
God bless you bhai ye Karne se apko Khuda ne Chun Liya hai 🤌🏻♥️
2026-08-03 20:19:43
15
angelgill2012
angel :
Bhai Kya AK bt bolu apko
2026-08-03 14:05:41
14
diye700
Diyaghouri7 :
Khudawand maaf kren apko 🙏🏻
2026-08-04 07:24:46
15
twinkleaster17
🚩 :
𝐸𝑑𝑢𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡🫵
2026-08-04 10:25:59
9
komalilyas36
komal.ilyas♥️ :
this wrong bro plz don't do this plz😔
2026-08-03 14:22:46
18
tiya.tiya893
catto :
mele py ja rhye ho k danssho py
2026-08-03 15:21:33
17
sharnihounmain
My Life My Rules My Attitude👊 :
pta ni kaya Ho ra hmm mashieon ko 😳😳
2026-08-03 16:48:45
7
jan.bewafa80
💔log 💔 Bewafa 💔 :
god bless you ♥️♥️♥️🙏🥰🥰🥰🥰🤗🤗🤗🤲👍
2026-08-03 15:28:58
5
user6758172305614
user6758172305614 :
Koi. Hal nhi ha nhi
2026-08-03 23:40:39
13
lishaa_licious
lishaa_licious :
what are we representing to other religions?
2026-08-05 03:40:31
5
ethan.mughal967
EthanMughal :
ji Bhai main aapki Badi respect karta hun kyunki aap apne aap ko Masih kahate Ho lekin Bible muqaddas is chiz ki talim Nahin deti
2026-08-04 09:29:54
8
samsonjan6
Steve jan :
Education is very important
2026-08-04 12:54:03
6
neelu7887
neelu :
bhai g read the holy bible be carefully 🙏 agr pr ni skty to recording tape b milti ha wo suna karo tk kalam apki rehnumai kry ameen
2026-08-04 03:30:49
6
To see more videos from user @callmebhatti03, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About