@geminivirgo_: alhamdulillah we survived 🥹🥰 & lately ni banyak lalu fyp parents lain yang sedang berjuang baby di NICU. semoga one day, they’ll be able to say, “Alhamdulillah, we survived too.” 🥹🥰
Saya bawa milk booster siap-siap minum dlm wad lepas bersalin sampai anak 6 bulan. Mmg susu meriah🥰. Kalau nak beranak lg, benda ni mmg dlm list persediaan beranak😁
2026-08-06 20:23:24
0
@Aziey Nessa💋 :
sy pn ade premature baby..32w. 1.1kg je😂
2026-08-04 00:17:57
0
ibuAbidAkid 🦖 :
MasyaAllah strong baby strong mommy ! 😍💪🏻
2026-08-03 15:37:36
1
FARAH HANIE :
Bby sy dulu 2,37kg tetap kena masuk nicu 33week , sbb bby tak pandai bernafas sendiri. Kena guna okisgen , prem kena kuatkn menyusu la untk berat sentiasa naik . Nnt dr bekalkan vitamin dari hospital. Klau dr tak bg beli kat farmasi yg drop tu appeton tak silap sngt cepat berat naik
2026-08-05 07:28:10
0
your b :
comel sangat ni
2026-08-03 14:22:04
0
To see more videos from user @geminivirgo_, please go to the Tikwm
homepage.