@syed_azan99: Can you change your university in Germany 🇩🇪 after getting the visa? #lifeingermany #studyingermany #lifeabroad #studyabroad

SyedAzan
SyedAzan
Open In TikTok:
Region: DE
Wednesday 05 August 2026 16:30:00 GMT
146002
2906
32
101

Music

Download

Comments

user753109339
user753109339 :
kindly ya batya ki masters ka leya aya rha do sal ki degree hy to dusra sal dubara sa block account arrange krna hota?
2026-08-06 18:25:34
4
hinamukhtar05
Introvert🥰 :
Agar hm Public uni main enroll kr k Germany aa jayein tou wahan aa kr Scholarship apply kr skty hain?
2026-08-05 16:53:45
0
his.janaan
. :
Daad scholoship ma bacho ko hostel nhy milta h?
2026-08-31 18:31:00
0
nomikhan.0057
✩▁ꜱɪᴍᴘ ʙᴏʏ 😎▁✩ :
koi Islamabad Sy ay Jo Jana Chahta out of country so dm me I need a partner.
2026-08-08 15:04:22
2
leader_9199
𝙇𝙀𝘼𝘿𝙀𝙍𝙊𝙊 🤷‍♂️ :
student vise par kitna coast aayga? ❤️
2026-08-29 10:08:17
0
elhan6420
elhan :
Bhai can you make video how to get admission In lexumbourq if cgpa is low
2026-08-06 14:12:23
1
aligujjarr3535
Ali Gujjar🇬🇧🇵🇰 :
bhai master py depends allow hota ha?.
2026-08-14 20:17:47
0
fayeatom12
fayeatom :
Bhai Master in physiotherapy ke bare ma btaye
2026-08-09 06:52:14
1
umarfarooq14302
Umar Rana :
Bro it's same for Ausbildung..like one Ausbildung to Another Ausbildung.?
2026-08-07 13:36:05
2
user673766533
The Goat :
turkey kasa hai study ka liya??
2026-08-06 08:06:48
1
gamer.op.74
Azan Siddiqui :
My name is Azan also😂😂❤️❤️
2026-08-06 11:07:15
1
nonick745
RajaPLAYZ :
how much does it cost for a master degree?
2026-08-16 11:08:43
0
aff_110_
AF :
req match Hona bhi to zaroori hai . ? means IELTS 6.5 tha new me 7 chahiye ho to
2026-08-06 16:26:12
0
wondertalesstories
DIY CRAFT :
Azan bhai can I in-box you I have questions?
2026-08-06 17:26:59
0
efee.ak44
F££Fª :
nmbr do
2026-08-05 21:39:49
0
ameer.khanrao
Faran😁-PlayZ :
Meet RAYZODD
2026-08-06 10:37:08
0
fk2040
FK2025 🇬🇧🇦🇪🇸🇦🇵🇰 🇺🇸 :
Master degree main admission lun to wife ko sath laskta hn
2026-08-08 19:24:36
0
hammadsiddiqui231
hammad siddiqui :
@SyedAzan have a question can I inbox?
2026-08-05 18:41:34
0
umri370
UMAR 🦇 :
😂😂😂
2026-08-06 14:51:20
0
askani347
Abdulahad askani :
😁😁😁
2026-08-31 05:55:37
0
zohaibanjum703
Zohaib Anjum703 :
kia masters k lie transcript pr apply kr skty han agr degree abhi university SE na mili ho to?
2026-08-22 02:28:46
0
To see more videos from user @syed_azan99, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About