@syamimsyahirah_: Ramai ingat hanya dgn serum saja dah cukup utk dapatkan skin glowing. Sebenarnya anda perlu 3 benda ni: ✨ Polishing Mask untuk kulit rasa lebih licin. 🍊 Vitamin C + HA3 Serum untuk kulit nampak lebih cerah dan terhidrat. ☀️ UV Protect SPF50+ PA++++ untuk lindungi kulit setiap hari. Bila kulit dijaga dengan rutin yang betul, hasilnya akan GLOWING! Yang penting, konsisten. 🌿 Kalau nak tahu set ni sesuai dengan jenis kulit awak atau tak, boleh DM ok, meh kita guide 🌸 #amwaymy #skinglowing #artistryskinnutrition