@zakakhan4466: Online Ruqiyah #razeilm #razeilmteam #viral #fyp #onlineruqiah @Khanraees🇸🇦khan @Raz e ilm @Niazi صاحب🔥😎 @SÅeÊD KhÄÑ ⚜️ @²² ( $∆RK∆R ) 🪽 @✨زعفران NIAZI. 🔥 @💫ایم ایس نیازی💫

𝙈𝙧 𝙕𝙖𝙠𝙖
𝙈𝙧 𝙕𝙖𝙠𝙖
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 04 August 2026 16:43:03 GMT
77085
5875
177
301

Music

Download

Comments

wajiha.rauf6
Wajiha Rauf 👑 :
Inka number dein dein agr kisi k pass hai
2026-08-30 06:04:43
2
melirajput
Cà)) Mè Ãpííîï.......👀 :
Bhai ap Tor krty ha jadu ka Mai krwana ha please kesy contact kryn ap sy
2026-08-29 05:20:30
6
alibarkat91440
Ali starnger :
surah e rehman?
2026-08-30 03:31:00
2
syedajaffryrubab
سیدہ رباب جعفری ❤️🦁 :
Mera DiMaggio ghoiimm sa rha h
2026-08-27 20:36:44
4
alinasiddiqui043
HUSSAIN :
سُنتے ہوئے مجھے ننید آ نکھوں میں پانی اور جمائیاں آ رہی ہیں
2026-08-14 03:58:09
7
seema.kamran96
seema kamran :
salam Meri beti maheen k liye Dua kry k Allah pak usy mukammal sehat yabi ata kry Aameen
2026-08-28 19:07:52
3
ydyyfyy
Awais jan :
😭😭Mera 12 Sal ka beta 2 maheny Mai khatam.howa achanak sakhat bemar howa or wafat howa😭😭😭😭 muje q lagta hai kisse ny black magic kiya hai
2026-08-27 08:58:13
0
little_princess8921
🌼♡little_princess🩷 :
Masha Allah
2026-08-05 01:11:33
13
nimrasheikh248
Nimra Sheikh :
Allah pak jos jis k Sath ye msla h sb ko shifa dy Meri maa samet Allah aise logon ko ibrat bna jinho ne itne tklef di h tery bndo ko ya rub 🥺😢😢😢
2026-08-05 14:38:39
4
shafidullahmaseed
Shafidullah shobikhail :
Isss ka number mill salhta ha
2026-08-05 05:26:20
0
waqasrauf959
Waqas :
online ilaj nai hoota yeh dramay Hain bus
2026-08-05 11:59:55
0
rafiq.lohar2
Rafiq lohar :
sha sab muje bi dam krwane hi me boht bimar reti hin plz
2026-08-05 08:56:02
0
zileehuma0
khanzadi :
mashallah subhanallah
2026-08-05 20:46:20
9
duasheikh506
Duasheikh07 :
MashaAllah apki voice Bohat achi hai 🥰
2026-08-14 00:44:17
4
zidi...queen05
Zidi. ...💕 Queen💕 :
Kaha pa ha
2026-08-16 18:27:18
2
yasmirfwq7b
yasmeen :
Mashallah
2026-08-05 03:14:48
4
huzaifamk0.2
ᕼᑌᘔᗩIᖴᗩ 🐼 :
qari Sahab Mera kaam ho sakta hy
2026-08-20 16:33:57
0
alibarkat91440
Ali starnger :
bhai ayath konsi hai?
2026-08-30 03:31:21
0
sehrihere
Sehri Here :
bhai apke Chery pe kafi noor hai
2026-08-13 13:36:07
3
jamana521
jumana jumana :
Asalam o alaikum Bhai main saudia main rihti hon bari eid see pihlay mujhy eik khas smile ati hai mery bachon ko ur hasbent ko nhn ati.ur 2 month main nain bemari bhi guzari abhi main theek hon liken smile abhi bhi ATI hai mujhy bataya gaya k mujhy par taweez howy Hain kiyaa yih such hai plzzzzzzzzz batanaaaaa zarorrrrrr
2026-08-23 14:06:07
0
prince.jan482
Prince jan :
bhae my one qustion
2026-08-28 06:16:31
2
user3108801947954
user3108801947954 :
mashallah subhanallah alhamdulillah Allah hu Akbar ☝️🥰
2026-08-27 11:29:34
2
user161294987
💝Ali King 💝 :
ay Allah pk Apne Kalam pak k sadqy hmary se Jadu khatm kr dy
2026-08-15 05:06:52
1
aiza.fatima725
Aiza Fatima :
peace ✌️
2026-08-10 17:21:35
1
ebad_319
ᴹᴿ.ᵀᴱᶜᴴ :
suntay huay sir achnk drd krny lga hai ajeeb sa aaj se phly asa ni hua.
2026-08-28 20:49:19
2
To see more videos from user @zakakhan4466, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About