@maharabdullahjan786: ๐Ÿ“ธ Google Pixel 8 Pro 5X Zoom Test โ€“ DSLR Level Details? ๐Ÿ‘€๐Ÿ”ฅ Aaj ki video mein Google Pixel 8 Pro ke powerful 5X Optical Zoom Lens ka real camera test dekhne ko milega. Agar aap soch rahe hain ke Pixel camera waqai itna powerful hai ya sirf hype hai, to ye video zaroor dekhein. Is shot mein koi heavy editing ya fake enhancement use nahi ki gayiโ€”sirf original camera performance dikhayi gayi hai. Pixel 8 Pro apni natural colors, sharp details aur outstanding image processing ki wajah se flagship category mein alag pehchaan rakhta hai. Video ko end tak dekhein aur comments mein batayein: Kya Google Pixel 8 Pro ka 5X Zoom iPhone ko beat karta hai? Agar aisi hi camera comparisons, zoom tests aur smartphone tips pasand hain to Follow karna na bhoolen. #GooglePixel8Pro #Pixel8Pro #GooglePixel #5xZoom #ZoomTest

AB Tech Lab 2
AB Tech Lab 2
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 04 August 2026 19:25:32 GMT
87108
5063
91
78

Music

Download

Comments

rana.majid1544
Rana Majid :
google pixel 8 pro box pak kitan ka ha
2026-08-05 02:53:41
3
waris_gill_11
ูˆุงุฑุซ _ฺฏู„ :
Kiya ye best ha ya iPhone 13 pro max
2026-08-09 15:48:06
0
zainciao
Zain :
Edit or without ? camera settings???
2026-08-04 19:55:48
20
abdullah443456
Muhammad Abdullah :
What about 17 pro max
2026-08-25 17:14:17
1
farhanjaan464
๐Ÿแ–ดแ—ฉแ–‡๐˜บ๐Ÿ :
bro pixel 8 pro ya phr 7 pro best he sahi batao
2026-08-05 14:33:30
7
mr.rehan6364
Mr.rehan๐Ÿ˜ก๐Ÿค :
Bhai ma jab bi vedio upload karta ho ho quality khatam ho jati ha apki kasa nai hoi mare pass google pixel 6pro ha
2026-08-05 12:04:52
2
hammad.ullah98
Hammad ullah :
bro pixel 9 pro xl ya Samsung s23 ultra best hai long time use kelia ??
2026-08-17 07:34:55
1
sikandar.bhatti33
sikandar.bhatti33 :
Google pixel bhi theek hai par iphone iphone he
2026-08-09 07:57:38
0
itxmudassir042
๏ธ๐‘ด๐’–๐’…๐’‚๐’”๐’”๐’Š๐’“ ๐‘จ๐’๐’”๐’‚๐’“๐’Š :
is mobile ki price??
2026-08-05 13:48:52
1
user039660129
Mahesh Kumar :
bhai mein Google pixel 8 le raha hun ismein green line ka ishu aata hai
2026-08-18 20:43:56
0
samranaliallroops
๐ŸšฉSamran๐‘ฒ๐’‚๐’Ž๐’ƒ๐’๐’‰Allโ„œoops๐Ÿšฉ :
Xiaomi 11 ultra ๐Ÿ“ฑ hojay phr
2026-08-11 14:41:26
1
main.mamtaz
Main Mamtaz :
bai price batio
2026-08-29 11:19:03
0
asad_empire7
๐“†ฉโ€…๐Ÿ…๐Ÿ…ข๐Ÿ…๐Ÿ…“๐“†ช :
pixel 7 pro pta kitna ka ha??
2026-08-06 07:50:59
1
zainireviews
Zainireviews๐Ÿ“ฑ๐Ÿ“ท :
Geo Abdullah bro ๐Ÿ˜Ž
2026-08-05 02:12:46
4
advwaheedmhr
๐˜ผ๐˜ฝ๐˜ฟ๐™๐™‡ ๐™’๐˜ผ๐™ƒ๐™€๐™€๐˜ฟ :
bhai banking app nj chalty bs ye masla ha
2026-08-31 18:42:54
0
faraz_fkz
F )โ€”โ€”( Zโšœ๏ธ :
5x tak to nhe lag rha mujhe 3x LG rha
2026-08-10 07:05:50
1
ahmad.ali40321
ุงุญู…ุฏ :
โ™ฅ๏ธ๐Ÿ˜Ž
2026-08-05 07:46:49
1
malik.zain8441
Malik Zain :
line ka issue hai
2026-08-25 01:09:06
0
hamzii_ch70
๐‘ฏ ๐‘จ ๐‘ด ๐’ ๐‘จ :
iphone ko chora to DSLR pr agye๐Ÿ˜‚
2026-08-22 10:40:58
0
khan.ka.diwana88
khan ka diwana :
upr sa light per rhi ha๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
2026-08-29 18:04:21
0
ridzsyed110
Ridz Syed :
gift dn ๐Ÿ’ž
2026-09-04 20:55:48
0
alijohn345
John Ali 34 :
love you โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ๐Ÿ˜Š
2026-08-25 16:29:14
0
khan.ka.diwana88
khan ka diwana :
bhai upr sa Jo AP per ya or light per rhi ha isko band kro or phir bnao mobile acha ha Lekin aisay too na kro๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
2026-08-29 18:04:53
0
farhanal5631
Farhan โœจ :
non pta Kya price ha ?
2026-08-07 04:55:04
0
To see more videos from user @maharabdullahjan786, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About