Powder foundation G2G ni memang ontop ye, bukan setakat foundation, powder & skintint dia pun best sgt!! Sekarang kita mmg tak cari brand lain sbb yg ni sesuai gila dgn skin. Rasanya dah berbekas pakai tak terkira dah, even packaging premium tapi harga mampu milik sangat ye utk beforty mcm kita ni 😍 Confidence level? 100% on! 🩷🩷
2026-08-05 09:17:56
5
izaaaa :
kalau sebelum makeup mesti pakai moisturizer dgn sunscreen ke
2026-08-05 13:37:40
2
🚶🏻♀️➡️ :
Lens min lawanya code apa min
2026-08-05 10:28:10
1
໑₊ ˚✧ʟᴜʀᴠᴇ꒷꒦‧₊˚ :
maaf shakap ,, dah pakai berkotak ii mmg best n makeup on top guys 😭🤪🫰🏻
2026-08-05 11:28:40
3
n o n a ˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ 🍉 :
MAMA MINN PAKAI LENS BRAND APAA ?? 🥹🥹
2026-08-05 22:10:26
0
liya :
paling love dgn min, sebab dia selalu review dgn jujur 🥹
2026-08-05 09:00:09
2
j3nni🦋 :
mascara brand apa
2026-08-05 14:14:02
0
𝐐𝐢𝐥𝐚 ♡ :
Fav kita ni ! Pakai berbulan pon still ada lg ya 😍😍
2026-08-05 22:27:35
0
rinahereeeee :
nak linkkk bajuu hihi
2026-08-06 01:28:32
0
🎀🐯ᵀᴵᴳᴱᴿ ᴱʸQᵃ❦ᴾᵒⁿᵗⁱ®🎀 :
Semoga Allah murahkan min selalu🫶.. Semoga ada rezeki saya Amin ya Rabbal Alamin 🤲💕
2026-08-05 23:22:16
0
𝔍𝔞𝔧𝔞 ⋆.𐙚˚⋆ :
Walaupun tak pernah first ku tetap gagah komen✨😘
2026-08-05 07:32:51
1
nanaakuu :
powder fd sd spill, spill pulak mascara mama min mcm bestttt
2026-08-12 18:49:55
0
Nabilaaa :
Ni srs ye takda tipu tipu memang best ye product g2g ni! Semua product dia best best sangat kena dengan kulit kita! Sangat lurvee 🫰🏻❤️
2026-08-05 07:59:08
1
🐣 :
Min pakai mascara apa eh. Sbb even dia pakai mascara bwh tu pun tak transferproof hitam tu
2026-08-06 00:16:58
0
afiaa :
wahh bestnya nak try!! saya memang pengguna g2g tapi powder foundation ni tak pernah try lagii. mama min noticed kita tau hehe ❤️🥰
2026-08-05 09:31:19
1
Wanieshop# :
Best jadi mama min, unlimited duit boleh blnja family, syaa nk blnja arwah mak tk sempat, diaa dah pergi dlu (Al-Fatihah untuk arwah mak)
2026-08-05 14:33:12
0
Nabella ྀི :
first 😁😁😁
2026-08-05 07:25:10
0
ᵐ :
teringinnn nakk jumpe mama minn 🥹🥹❤️❤️setiapp harii mestii vd lalu fyp, sbb kerapp sgtt tengok 🤣 loverrr sangatt”yeeee 🤍
2026-08-05 07:34:06
9
𝓓𝓮𝓮𝔂𝓾𝓼𝓸𝓯𝓯 💎 :
YESSSS SUMPAH BEST POWDER FOUNDATION G2G!!! Tapi min memang chuantikkssss masyaAllah 🤍💕💕
2026-08-05 12:49:55
6
⋆. 𐙚 ˚ W e n n i • :
Gigih betul minat min, sampai baju pandaeyes dia pakai aku beli sama warna, lipstik maybelinne pun sama code, perfume pun aku bantai beli sama. Argh aku yg ghisauu😂
2026-08-05 07:52:16
4
fridtul :
maaf cakapp sukaa tngok vidd mama min tauuu lovee😍 semogaa mama min sihat selalu tauuu baby sihat selalu 🥰 sukaa tengok mama min cantikkk🥺
2026-08-05 13:15:18
0
suraya :
Kod ap sesuai untuk medium skin ?
2026-08-08 12:59:56
0
Tiktokfyp :
Acne ok kot kn
2026-08-05 13:13:49
0
eукα ᥫ᭡ :
2026-08-05 07:25:17
0
To see more videos from user @jasminsopeahhhhhhhhhhhhh, please go to the Tikwm
homepage.