@jasminsopeahhhhhhhhhhhhh: sumpah best powder foundation ni korang! ohhh btw min pakai code 01 tau 🙈

M I N  💎
M I N 💎
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 05 August 2026 07:22:40 GMT
121297
4359
71
196

Music

Download

Comments

intan_nbiha
Intanyangbaik :
Nak solat mmg kena sental betul ii ni 😅😅😅
2026-08-05 10:40:21
15
nrrfrhana6
𝒩𝒶𝓃𝒶. :
Powder foundation G2G ni memang ontop ye, bukan setakat foundation, powder & skintint dia pun best sgt!! Sekarang kita mmg tak cari brand lain sbb yg ni sesuai gila dgn skin. Rasanya dah berbekas pakai tak terkira dah, even packaging premium tapi harga mampu milik sangat ye utk beforty mcm kita ni 😍 Confidence level? 100% on! 🩷🩷
2026-08-05 09:17:56
5
karipappusing7111
izaaaa :
kalau sebelum makeup mesti pakai moisturizer dgn sunscreen ke
2026-08-05 13:37:40
2
shajar___
🚶🏻‍♀️‍➡️ :
Lens min lawanya code apa min
2026-08-05 10:28:10
1
rlqeee
໑₊ ˚✧ʟᴜʀᴠᴇ꒷꒦‧₊˚ :
maaf shakap ,, dah pakai berkotak ii mmg best n makeup on top guys 😭🤪🫰🏻
2026-08-05 11:28:40
3
1102fev
n o n a ˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ 🍉 :
MAMA MINN PAKAI LENS BRAND APAA ?? 🥹🥹
2026-08-05 22:10:26
0
liyaansrl
liya :
paling love dgn min, sebab dia selalu review dgn jujur 🥹
2026-08-05 09:00:09
2
jni_syazana06
j3nni🦋 :
mascara brand apa
2026-08-05 14:14:02
0
syqlamalek
𝐐𝐢𝐥𝐚 ♡ :
Fav kita ni ! Pakai berbulan pon still ada lg ya 😍😍
2026-08-05 22:27:35
0
rinahereeeee
rinahereeeee :
nak linkkk bajuu hihi
2026-08-06 01:28:32
0
eyqa6022
🎀🐯ᵀᴵᴳᴱᴿ ᴱʸQᵃ❦ᴾᵒⁿᵗⁱ®🎀 :
Semoga Allah murahkan min selalu🫶.. Semoga ada rezeki saya Amin ya Rabbal Alamin 🤲💕
2026-08-05 23:22:16
0
myzadriana
𝔍𝔞𝔧𝔞 ⋆.𐙚˚⋆ :
Walaupun tak pernah first ku tetap gagah komen✨😘
2026-08-05 07:32:51
1
baebyyang
nanaakuu :
powder fd sd spill, spill pulak mascara mama min mcm bestttt
2026-08-12 18:49:55
0
nabilarosiee
Nabilaaa :
Ni srs ye takda tipu tipu memang best ye product g2g ni! Semua product dia best best sangat kena dengan kulit kita! Sangat lurvee 🫰🏻❤️
2026-08-05 07:59:08
1
hellobuttercupp
🐣 :
Min pakai mascara apa eh. Sbb even dia pakai mascara bwh tu pun tak transferproof hitam tu
2026-08-06 00:16:58
0
nurulayyash
afiaa :
wahh bestnya nak try!! saya memang pengguna g2g tapi powder foundation ni tak pernah try lagii. mama min noticed kita tau hehe ❤️🥰
2026-08-05 09:31:19
1
wanieyylalaa
Wanieshop# :
Best jadi mama min, unlimited duit boleh blnja family, syaa nk blnja arwah mak tk sempat, diaa dah pergi dlu (Al-Fatihah untuk arwah mak)
2026-08-05 14:33:12
0
nabellxx._
Nabella ྀི :
first 😁😁😁
2026-08-05 07:25:10
0
.synajwa_
ᵐ :
teringinnn nakk jumpe mama minn 🥹🥹❤️❤️setiapp harii mestii vd lalu fyp, sbb kerapp sgtt tengok 🤣 loverrr sangatt”yeeee 🤍
2026-08-05 07:34:06
9
dee.yusoff
𝓓𝓮𝓮𝔂𝓾𝓼𝓸𝓯𝓯 💎 :
YESSSS SUMPAH BEST POWDER FOUNDATION G2G!!! Tapi min memang chuantikkssss masyaAllah 🤍💕💕
2026-08-05 12:49:55
6
waaniizainal
⋆. 𐙚 ˚ W e n n i • :
Gigih betul minat min, sampai baju pandaeyes dia pakai aku beli sama warna, lipstik maybelinne pun sama code, perfume pun aku bantai beli sama. Argh aku yg ghisauu😂
2026-08-05 07:52:16
4
fridtulnjwa
fridtul :
maaf cakapp sukaa tngok vidd mama min tauuu lovee😍 semogaa mama min sihat selalu tauuu baby sihat selalu 🥰 sukaa tengok mama min cantikkk🥺
2026-08-05 13:15:18
0
surayaa301
suraya :
Kod ap sesuai untuk medium skin ?
2026-08-08 12:59:56
0
raysrin
Tiktokfyp :
Acne ok kot kn
2026-08-05 13:13:49
0
swzulaikaaa
eукα ᥫ᭡ :
2026-08-05 07:25:17
0
To see more videos from user @jasminsopeahhhhhhhhhhhhh, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About