@ejaecan: Pantang dengar, ada je idea dia. ๐Ÿคฃ #bulanhentibicara #azhanrani #ezzaniejasny #azarazmi #jamali

EjaEhsan โœจ
EjaEhsan โœจ
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 05 August 2026 12:13:03 GMT
1918036
84080
982
10241

Music

Download

Comments

sarehaanim
Sareha Anim :
Dah agak dah..dia mmg suka buat skrip sndiri..ikut sedap molot dia jerr..๐Ÿ˜‚
2026-08-05 12:59:33
14202
syasyakila3
Mama La :
aku rasa ang azhan rani blh da dpt anugerah pelakon terbaik ni
2026-08-05 13:13:02
6032
anggun_dels
Eyzamiel ๐Ÿฆ‹๐Ÿ‰ :
Diaorg x gelak pun masa dialog tu.. kalau aku dh berdekah dh kat situ ๐Ÿ˜‚
2026-08-05 13:30:19
3714
mohdrizal143
Rizal :
untuk azhan Rani..memang director bagi die kebebasan ubah skrip on the spot ..
2026-08-05 14:17:01
2577
norazimah447
tasbih biru umi :
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…sakit jiwa dah aku... cerita ni nk marah ke nak gelak
2026-08-05 13:08:14
1350
hanimneesa
HanimYusoff๐Ÿงšโ€โ™€๏ธ :
cerita ni sepatunya kena sedih ke kena gelak ek?๐Ÿ˜‚
2026-08-05 13:58:50
1046
kamaazha
|
Kenapa ramai2 tu tgk je, lansung x tlg,siap rakam lg.
2026-08-06 00:13:53
358
tri.rohaini
Tri Rohaini :
aku bukan benci kat jamali...tapi benci kat bapak zulfa...senang2 je bagi anak die kat firaun๐Ÿ˜‚
2026-08-05 13:20:09
997
normalisboring_87
Normal Is Boring :
azhan rani next abpbh..amacmm
2026-08-05 17:35:43
218
cikjael
CikJael :
Dia bagusla. Paling bagus dalam hidup dia meratukan ibu dia sbb tu rezeki xputus.
2026-08-05 13:19:04
470
farhanaa1998
syiifa farhana :
Hahahahaahhaa ye weyyyy watak jamali random gilaa ttbe nyanyi๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
2026-08-05 13:31:03
197
youdoyou2025
You Do You :
Jamali ni sepupu Ustaz Madi ke? Muka sama.. perangai pun lebih kurang sama.
2026-08-07 14:20:46
52
sweetroses88
๐ŸŒนโค๏ธ Sweet roses โค๏ธ๐ŸŒน :
jd betul laa,jamali buat dialog sndiri ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
2026-08-05 12:53:37
85
_ayujelita
yunishah :
Tlg la undi azhan rani anugerah pelakon terbaik thn ni โ€ฆ die bagi watak ape pun jadi weyyyyyyyy mengekek aku ni kat umah ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
2026-08-05 14:37:30
52
pokokcamboh8
Seindah Nama๐Ÿชป :
dia jahat tapi dok leh nok maroh ke dia, lucu la Jamali ni.. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
2026-08-05 13:29:24
94
diana.123135
Aisyah :
Laki dia kejam tapi kenapa bila tengok sakit perut aku gelak ๐Ÿ˜‚
2026-08-11 10:42:11
14
uwauly75
Uwa Uly 75 :
zulfa,abg nak pesan ni...satu jerrr nak lemahkan c jamali ni...sergah jeerrr dia, confirm melatah...hilang semua baran dia tu...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
2026-08-06 05:40:42
12
msaffhussin
Msaff Hussin :
emak dia pun dia gelar presiden Neraka ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
2026-08-09 05:29:19
6
arill7132
Aryl :
aku minat tengok cite ni sbb ada azhan rani ni ๐Ÿ˜…,
2026-08-06 00:37:36
5
_tatymael
Nrezty_ :
Bapak aku suka gilerr watak jamali tgok ep 5 & 6 ketawa mengekek ae
2026-08-05 14:22:20
54
ainesosman
AINes :
Tamat la riwayat perawan zulfa ๐Ÿ˜ณ aku geramm sakit ati
2026-08-05 15:20:43
28
shida8350
Shida :
Watak die ni suami gila sebenar nye.. Hahaha..
2026-08-05 13:26:45
31
jueinatikah
JueinAtikah :
aku tgk drama nie nk marah pun x boleh nk marah sbb ayat2 lawak dia spontan keluaq..."afgan mana penyanyi ka" ๐Ÿ˜‚ x boleh lupa aku ๐Ÿ˜‚
2026-08-06 00:16:07
16
whoscha__
แฅซแญก s c h a a ใƒ„๐Ÿฆข :
HAHAHAHAHA da agak da mmg tak ikut skrip . one take pulak tu๐Ÿ˜ญ๐Ÿคฃ
2026-08-05 15:18:38
8
natashazamrus
NatashAdam :
korang tlg laa undi dia pasnie kalau ada anugerah lagi .. sbb selayaknya dia menang , semua watak menjadi , buat skrip sendiri plk tu ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
2026-08-05 17:47:20
8
To see more videos from user @ejaecan, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About