@kakchibstudio: Sedap dan mudah menu breakfast ni untuk baby. Kejap dah siap. Baby pun suka makan . Peanut butter ni boleh makan dengan cake, waffle , pancake baby, buat apple . Sedap tauu . Orang yang tengah jaga makan pun sesuai makan sebab takde gula 😍😋 #peanutbutter #nutastypeanutbutter #peanutbuttersihat #peanutbutterdiet #makananbaby

Kak Chibs | Mom & Surirumah
Kak Chibs | Mom & Surirumah
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 05 August 2026 12:35:58 GMT
175942
870
14
205

Music

Download

Comments

tiekahtop2101
tiekahtop91 :
berhantu mak nye lon join skli mkn peanut butter baby ni...😅sedap sgt
2026-09-03 19:57:42
0
cikpuanrisya
𝕔𝕚𝕜𝕡𝕦𝕒𝕟𝕣𝕚𝕤𝕪𝕒 :
baby berapa bulan boleh makan ye ?
2026-08-06 03:58:28
0
oostrawberryxx
straw :
nak link pan tu sis
2026-08-07 14:49:08
1
ariffhuda88
N U R U L H U D A 02 :
Guna pisang ape tu ye
2026-08-07 01:03:24
0
khaleeda.noordin
Hang Donut 🍩 :
1st time kena test elergic dulu la kan
2026-08-08 06:04:54
0
nurul_asiqin
nurulasiqin__ :
🤭
2026-08-10 02:20:09
0
emma.emma8872
Emma Emma :
👍
2026-09-04 10:57:36
0
To see more videos from user @kakchibstudio, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About