@your_fav_mahi1: or batao 10th class walo kesa Aya result☺️ #1millionviews #viral #foryou #studentlife #plzsupport

Jîññÿ🙈
Jîññÿ🙈
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 05 August 2026 15:26:50 GMT
85373
7600
398
647

Music

Download

Comments

itzhumsal2
ح🌷 :
inshallah please meray liye sab dua kro mera b result anay wala h 9 class ka 2 September 😭😭😭😭
2026-08-31 09:10:23
0
ayzalzaveri14
ayzal :
Result to aane do
2026-08-30 20:17:41
0
college_girl43
🍒ᥫ᭡٭ :
inshallah zaroor Ameen summa Ameen 🤲🏻
2026-08-31 05:09:46
0
ghulamdastgeermadni
@Madni 759 :
kis class se pass hove ho
2026-08-29 16:06:15
0
yaa_ruhi
Asma ghalib :
9 wala inshallah sab pass ho jay ga inshallah ❤ Ameen Allah ham sab ko kamyab kara Ameen ❤️🥰
2026-08-22 16:19:12
83
asadii307
꧁༒☠𝒂𝒔𝒂𝒅𝒊𝒊اوچھالے الہ☠︎༒꧂ :
inshallah 🤲 sab pass ho ga
2026-08-30 10:05:19
1
dasrii71
🫀𝑀𝑢𝑑𝑎𝐬𝒔𝑖𝑟💔 :
Alhamdulillah I have completed my matric 🤍🤗
2026-08-31 08:53:45
0
huzafa.jaan
@Sky.queen :
inshallah 2september ko yahi story lagao gi
2026-08-30 02:46:43
5
mrsaith70
😎big boss😏 :
pass ho gya ha hum b 🥰
2026-08-06 06:09:43
14
sss632149
Saku bulli na__SS🙏🫵 :
Allah pak hamy acha numberoo Sy pass karay
2026-08-26 11:07:11
7
kinzu764
kinzu :
Allah pak Sab ko achaa numbero sy pass kry ameen
2026-08-25 06:52:48
12
hafsabaig510
1 September 1997🐰 :
congratulations but 9 walo kaliya bhi dua Kara ap seb mil ker 💜💜
2026-08-06 20:29:37
4
ziamustafa456
Sky princess😘 :
alhumdulillah ma b pass ho gai 😅😎🥹
2026-08-06 10:34:49
7
fazoojanjua2
fazo janjua rajpoot 😍😘❣️🤗 :
please mara 2 ko result a raha haa sab dua karna please 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-08-31 09:03:27
0
attitudevibes2507
❤️❤️( 🐥it's chuzzi 🐥)❤️❤️ :
congratulations sub ko 10th walo 😅😅
2026-08-06 11:17:44
6
moizebuny7
Moizebuny :
inshallah sab pass ho ga
2026-08-24 08:10:11
9
meraatitude
@𓆩ᵒʷⁿᵉʳ᭄Noor ᥫ᭡❤️‍🔥 :
buhut acha umeed sa bi bhar kar aya ha acha result 😁
2026-08-06 08:04:02
6
queenofmylife5155
𝗔05 💕 :
𝑷𝒂𝒔 𝒉𝒐 𝒈𝒂𝒊 𝒉𝒖𝒏 𝒑𝒂𝒓 𝒏𝒖𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒂𝒄𝒉𝒚 𝒏𝒊 𝒂𝒚 859 𝒉𝒂𝒊𝒏
2026-08-06 14:13:20
3
koji_queen77
❤️♡ bestie ki hun ♡❤️ :
Alhamdulillah ma bi pass ho giii☺️
2026-08-06 07:15:06
10
i_am_unknown_person_alon
🍷𝆺꯭𝅥⃝unknown girl 𝆺꯭𝅥⃝🎀𝆺꯭𝅥 :
Meray liy bhi Dua kurdo koi 11 Kay papers diay hain please kur do koi dua
2026-08-08 13:47:40
0
allahiswithus08
~... Muhammad Anwer....~🫀 :
40 log Ameen bol day Kay Allah pak g Muji aur Baki sab bacuon ko kamyab kar dn Ameen summameen ya Allah pak g
2026-08-27 16:01:37
1
fahadsheikh5800
Fahad❤️ :
Allah sab ko pass kar do ameen 🥰
2026-08-27 10:15:25
4
alone_5656
🦋⃟≛⃝Ꭺɩᷝoɴͣɛͫ🥀 :
Allah sab ko pass kara acha numbero saaa🥺 Ameen🤲🏻
2026-08-28 07:54:42
3
shehzadi.vibes91
Shehzadi Vibes :
in sha allah Allah Pak kry gy ameen
2026-08-31 05:25:08
3
hapylife63
asadmasab :
insha'Allah hum bhi aisy bolyn gy two sep ko insha'Allah amern
2026-08-26 16:28:08
2
To see more videos from user @your_fav_mahi1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About