@hazwanharawi: my blessings, 5 tahun tunggu dua budak kecil ni @Fatin Sihan @hanadam family

Hazwan Harawi
Hazwan Harawi
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 06 August 2026 03:41:11 GMT
684675
142946
324
8734

Music

Download

Comments

itsamandaaaa._
𐙚˚࿔𝓶𝓪𝓷𝓭𝓪𝓽𝓲𝔂𝓪𝜗𝜚˚⋆ :
bukan ayah dgn hana jela kan kena jaga batas nanti, hana dan adam pun kena jaga batas la kan 🥺🥺🥺
2026-08-06 06:35:27
9019
mrshmellow_._
Ketiaksyem :
Guys, lets not be sad, Hazwan pun dh bagitahu that they dh terima seadanya. Lets be happy that they are all blessed to have each other
2026-08-06 04:12:35
9742
nwso.ul
sol :
i cant watch them anymore because i will cry 😭
2026-08-06 03:47:08
6036
fiqahmohdrosli
FiqahMohdRosli🙆🏻‍♀️ :
Untuk korang semua, boleh kita berhenti luahkan rasa sedih dekat mana-mana post Hazwan dengan Fatin? Hazwan dah bagitau mereka dah di fasa reda lepas dah usaha macam-macam. Kita raikan dan hargai setiap detik yg mereka potretkan okay? If you guys keep on commenting kesedihan tu, diorang apatah lagi. Bagilah masa mereka menikmati setiap detik dengan anak-anak ini dengan senyum dan tawa sementara mereka masih kecil.
2026-08-06 05:04:09
2105
furtherlater
Herheew૮ ˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ ა :
Alahh dah pandai peace dua jari 🥹🥹
2026-08-06 04:11:17
3358
aainsyuu
syu :
for those yang terlalu risau pasal nanti oneday ayah cannot hugs hana anymore, jangan risau la,, ibuu kan ada 🥹🥹
2026-08-06 09:22:45
461
only11mj
mj :
i hope ada orang buat movie tentang hana dengan ayah 😭😭🤏🏻 sedih laaa nangisss
2026-08-06 04:36:34
1006
_yifann7
_yifann :
Hi hanadam, Saya irene iris, Selamat berkawan
2026-08-06 03:47:13
647
schaavv
S 🍒 :
hadir dari zaman hana tiramisu cake
2026-08-06 04:39:51
583
aliahaaj
POV Umi Aariz ✨ :
Millie bobby cakap, “There are two ways to have a baby—one through your stomach and one through your heart.” You guys have both 🥰
2026-08-06 10:22:59
444
_littlefangirlcorner
0nlyfie>< :
sampai hana besar ke aku akan nangis nih 😔
2026-08-06 04:12:05
157
nrlamiyyy98
𐙚⋆. 𝓝𝓾𝓻𝓾𝓵 ⋆𐙚 ̊ :
Tapi muka hana seiras betul muka ayah dia 🥰😭 apepun Abg Hazwan tetap ayah Hana hingga syurga 😭🫶🏻
2026-08-06 20:44:28
68
j1haaa._
𝓳𝓲𝓪𝓪 :
sebagai anak angkat tapi boleh sentuh abah saya sampai sekarang, saya turut bersedih dan takle imagine kalau saya ada ditempat hana dan yang lainlain, apapa pun kitaa semuaaa hebattttt & strongg ! to hana, be happy forever and we love you 💗
2026-08-06 04:30:40
100
iman19120
Iman :
sorang ikut muka ayah, soranh ikut muka mak 🥰
2026-08-08 07:39:28
19
mellyasfea
Diary seorang Misfit :
takpe hana , one day hana sayang and jaga ibu dengan ayah elok elok ya ... kakak pun dijaga dari umur 2 hari , my mother pun tak dapat bagi susu dekat saya , tapi kasih sayang yang both parents angkat bagi tak dapat nak ungkap dengan kata kata , semua sayang sayaaa mcm anak sendiri .
2026-08-06 05:06:50
73
n0tgott4flex
𝔱𝔢𝔥𝔞 ✦🪐 :
macam takpercaya hana dah besar sampai pandai buat peace dua jari 🥹
2026-08-06 04:47:45
14
anjeanjee2
PuanAnjee :
masalahnya hana mmg muka hazwan ada iras. bila 2 2 senyum. adam xyah ckp la betol2 kopipaste fatin.
2026-08-06 08:13:02
26
arenym_77
𓆩𝒇𝒓'𝒏𝒚𝒎𓆪 :
what happen in the future, both of you are the great parent to Hana And Adam.we all the witness. your love for Hana Adam is beyond everything in this world. My dua, May Allah ease everything to your family... love u Hana Adam from the bottom of my heart❤
2026-08-06 03:57:48
215
luviesre_
bat :
saya ada soalan. rambut hana tu memang sentiasa potong bagi jadi helmet ke memang tak panjang panjang hahahahah comeiii
2026-08-06 14:01:33
13
kataqu3
kataque :
mungkin hikmahnya Allah letakkan hana dalam jagaan seorg ayah yang akan sentiasa menyayangi hana sampai bila² biarpun terhalang oleh batas² tertentu. Allah maha mengetahui.
2026-08-06 09:06:34
5
amyranazry
a :
tengok hana teringat anak jagaan taska saya yg saya jaga sejak umur 2-3 bulan, saya sayang sangat2, saya sanggup beli pacifier untuk dia, setiap kekurangan yg ada saya cuba lengkapkan supaya dia membesar dengan baik, ceria dan aktif, saya tak peduli pun kata negatif yg cuba menjatuhkan saya, saya kuat kerana dia dengan sokongan keluarga saya, saya niat saya memang minat kerja tu, semua budak masih manja dengan saya walaupun kadang-kadang saya fokus dekat baby newborn, mereka faham, mereka tolong saya permudahkan urusan, bahkan mereka memanggil saya " mama", mereka berlari dan duduk dengan baik menikmati hidangan masakan saya untuk mereka sehingga habis, kadang baby dah bosan dengan makanan yang sama hari2 saya tulis dalam buku, dulu parent tak sempat baca sehingga parent baca, setiap usaha saya ada perubahan, perubahan itu saya nampak anak-anak jagaan taska gembira gelak tawa sedih bersama, mereka masih mencari saya bila saya tiada, tapi disaat saya memilih untuk berhenti kerana sambung belajar, semasa saya mohon, saya selalu tanya allah, saya nak sambung belajar tapi hati saya berat nak tinggal baby tu, saya tak dapat melihat dia berdiri bahkan merangkak ketika itu, tapi aturan allah ni cantik sangat, allah bagi saya melihat dia merangkak, berdiri, duduk dan berjalan di depan mata saya sendiri yang saya inginkan, setelah itu, saya berhenti sebelum hari jadinya kerana saya yakin dia blh berdikari, saya hanya lihat dari gambar dan video tentang mereka sehingga saya tahu baby yang saya jaga tidak lagi di taska yang sama, last saya berjumpa dengannya semasa cuti mid sem 1 , saya pujuk mak saya, saya nak jumpa, saya rindu, walaupun mereka lupa saya, tapi bagi saya tengok, ya mereka lupa saya, tak semua tapi hujung2 saya nak balik baby tu baru ingat saya, selepas itu saya dapat tahu dia demam panas masuk wad hospital, sejak itu saya fikir adakah dia rindu saya? saya pun rindu dia, dia masih dalam ingatan saya, dialah rezeki dalam kehidupan saya, pinjaman allah yang sangat bermakna buat saya, pacifiernya masih ada saya simpan sebagai kenangan, terima kasih allah.
2026-08-06 07:20:44
29
usernothereee33
˚₊‧ 𝓵𝓪𝓵𝓪 🎀 ‧₊˚ :
dulu senyum bila tengok family ni lalu , tapi sekarang 😞😞 .
2026-08-06 03:55:22
25
daaaaaajer
Daaaaa🤍🤞 :
hana your face like your father🥺😍😍
2026-08-06 03:43:37
62
To see more videos from user @hazwanharawi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About