@pdp.n2: Pagi ini, 5 Ogos 2026, YB Datuk Henry Harry Jinep turun padang bagi meninjau perkembangan Projek Pembinaan/Menaik Taraf Jalan dari Simpang Kampung Opar ke Bau di bawah Kuching–Bau Road Upgrading Project Phase 1. Lawatan ini turut bertujuan mendapatkan penjelasan berhubung perkembangan semasa projek, termasuk faktor-faktor yang mempengaruhi kelewatan kemajuan kerja serta langkah-langkah yang sedang diambil bagi memastikan pelaksanaannya dapat diteruskan dengan lebih lancar. Turut berada di tapak bagi memberikan taklimat kepada YB Datuk Henry ialah wakil Jabatan Kerja Raya (JKR), perunding projek serta pihak kontraktor. YB Datuk Henry berharap segala isu yang dikenal pasti dapat ditangani dengan segera agar projek ini dapat disiapkan mengikut jadual demi memberi manfaat kepada penduduk setempat dan semua pengguna jalan raya. #ybdhhj #n2tasikbiru
Mok cepat ya lah tok lah. Bila dh siap. Mcm apa lambat keja.🤣🤣🤣 Rahsia dalam poket. Nangga dolok orng kampong apa di perlukan sidak. Tok molah project nok x memantu pendudok kampong😒. 5juta 1 YB. Ney tuju duit lain??
2026-08-07 13:24:27
8
mark :
yb day can terminate the contractor is wayang only lah
2026-08-06 11:46:36
2
RemboMiaw :
Then why at the first place the contractor got the tender?😁 Check background la before pick them
2026-09-03 09:01:49
1
abg_$$ :
kejap lagi mau election...
2026-09-04 08:25:35
1
Zaiss :
Terbaik YB Datuk Henry..teruskan usaha utk rakyat.
2026-08-06 11:05:37
2
sekohnajuak :
Jgn proceed VO without approval.. risk , insurance tak cover.. then potential approved sum eventually lesser than proposed VO submission
2026-08-07 02:17:42
7
Alex Alexander01 :
Patut la tiap kali balit kmpg, slow jk progress. Ya ya jk rupa. Paduhal delay
2026-08-07 13:47:06
0
Daddy Isha :
Tander 1.2juta masuk pergi subcontractor jadi 800k..minta material macam2..cost tu kira balik..semua material dh naik harga sewaktu diesel dan petrol naik..
2026-08-11 05:54:48
1
layzs85 :
jumpa kedai kopi,,nnti bincang,,
2026-08-14 12:57:12
2
小狼子🐺Kohi :
dah mula dah... masa pilihan Raya nak dekat🤣, biasa leh do okuk doik akan vote yoh tih unless ogik nyaa dokon gatu
2026-08-08 18:51:45
8
Albert Mempos :
chains lagi standard...
2026-08-06 10:48:05
1
LI DANG :
Great works YB Batuk. Program turun padang de wat itih tok-tok paguh. Masalah de site dapod selesai sa progress kroja kontraktor bitamah laju. Makin likas projek siap, rakyat pun rami. Kereta pun x sikia kotor... 👍 👍
2026-08-06 20:22:43
2
Robert Kudjang :
tih k bunga kempen jak eh 😁😁
2026-08-12 13:27:56
0
audrekkerduasulokPilotdarat.🛻 :
Sebab itu setiap menteri yang mengalas mana - mana jawatan juga perlu mempunyai pengalaman luas agar para kontraktor tidak mengambil kesempatan menggunakan bahan-bahan yang tidak berkualiti.
2026-08-06 12:18:27
7
fizanjulaihi :
Hebat2 menteri sarawak tok.. 💪💪💪💪
2026-08-06 11:41:16
1
boyan :
hasilnya?
2026-08-06 10:52:31
0
JO♏ Scorpio.nov🦂🌈 :
terbaik yb,, correct this is not china, this is Malaysia follow Malaysia standard..
2026-08-06 11:42:00
3
Idoh Bih :
paguh2.. YB yang lain update progress kerja masing2 dlm TT setiap minggu
2026-08-06 08:45:35
4
Somba Mino :
Add another mold meaning another major cost to the contractor🤣. Rugi lah saya
2026-08-11 01:31:10
0
aaron :
Batang lupar dah siap yang ni tak siap siap nak buat 5 way kali
2026-08-12 11:38:53
0
thomasjovii :
janji duit masok
2026-09-04 14:20:46
0
predatorX0 :
Malaysia standard 🤣🤣🤣
2026-08-14 13:52:53
0
Cynthia :
👍👏🏼 Datuk
2026-08-06 11:50:07
0
Gmc's :
klu prabowo, auto lulus🤣
2026-08-07 04:54:26
0
To see more videos from user @pdp.n2, please go to the Tikwm
homepage.