itni achi hun KY dosri ki Khushi ma Khush ho jati hun
2026-08-06 16:14:47
544
گھر کی چھوٹی نواب زادی🫠 :
jitni payri ham larkiya hn allah pak hamry naseeb be achy kry g Ameen
2026-08-17 13:00:22
16
Rana Ehsan Elahi 330 :
very, nice 🌹🥀🌷🌹🌹🌹💕💞👍👍💯💯💯
2026-08-30 11:15:34
0
Butt😉 :
Dua kary muje b mere Pyar mile jya
2026-08-06 11:35:06
175
💞 MAHIRA KHAN 💞 :
one day inshallah 🥰❤🥰
2026-08-14 10:23:44
6
🎀💖brave girl 💖🎀 :
ma karu gi bi arnge marrge or inshallah asy bi kru gi reshtydaro ny kahan oyyyyyyyyyyyy zarur indi love marrge wa 😂😁
2026-08-11 09:16:00
9
Shahzadi :
Chol hamy na sahi kisi ko to uske muhabat mili 🥺
2026-08-17 02:38:14
7
💫Queen of me 💫 :
mohabt waffa kr gi
Allah Nazar na lgayn ap dono ko
2026-08-06 11:09:37
96
@✨️👸it,x Queen 👸 ✨️ :
dua krna mujhy b meri muhabbat mil jaye plzz🥺🤲🤲
2026-08-18 15:46:53
8
🫶🏻👑🦋خاموش تِتلی🦋👑🫶🏻 :
chlo hamy na sahi Kisi ko to uski muhabbat Mili 🥹🥺
2026-08-06 15:42:31
22
Arooj Fatima 💞💕 :
mashallah mashallah 🥰🥰🥰🥰🥰
2026-08-06 10:47:40
7
A...S :
Allah kry her muhabbat ki manzil🥺
nikah ho🥺🥺
2026-08-16 04:19:02
6
maiiiii :
inshallah ♥️mashallah ♥️
2026-08-06 09:10:12
6
2¹𝑨𝒖𝒈𝒖𝒔𝒕 :
𝙄𝙣𝙨𝙝𝙖𝙡𝙡𝙖𝙝
2026-08-07 14:23:53
6
راجا😮💨 :
MashaAllah💝
2026-08-06 08:43:36
6
𝓜𝓲𝓷𝓱𝓪 𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 :
ye ulta hisab haa idr😅
2026-08-07 14:53:19
6
poppy queen 👑 :
mashallah 😘
2026-08-15 10:19:06
5
🇵🇰army ki dewani hu🇵🇰🫀 :
Masha Allah 🥰🥰
2026-08-06 11:27:19
5
Queen 👑 :
many apni shàdi men asa Kiya tu rishtydaron ny rola dal dyna hai 😂
2026-08-10 06:01:39
72
ᖴᖇᗩᗰEᘜᑌY🔥 :
aisa lag rha hai professional hai
2026-08-07 11:22:58
6
✧ Silent Soul ✧ :
aik din ma b ose hasil kr lon gii ma ye sabit kron gii aik aurat apne Pasandida mard kliye dunya ko b os k srr se war sktii ha ma dunya ko ye btaon gii duayn waqai hi jeet jatii han or inshallah aik din ma ose apni duaon se jeet lon gii os ka hath pakrr sarii dunya se kahon gii dekho ma ne os jeet lia wo dinn meri Zindagi ka sb se khoobsurt din hoga os ka milna mere liye kul kainat ki dolay milny ka barabrr hoga inshallah wo moje mill jay meri ap sb se request ha mere liye dua kren meri mohabat har lihaz se pure ha ma ose Allah se har namaz ma har dua ma mangtii hon ma ne pehly hi boht koch khoya apne parents choti si umr koj behn bahi nai ha lykin ma bss itna chatii hon jis se ma ne mohabat ki ji mera pasandida shkss ha wo moje mil jay mere nikkah ma ajay ameen 👀
2026-08-06 16:24:49
54
ꙄilɘᴎT pUɘɘᴎ 👑🫅 :
mashallah ☺️🤗☺️one day inshallah 🥺
2026-08-06 10:18:34
5
Doctor Maria 💝 :
mashallah allah pak avhy naseeb kry ameen
2026-08-06 19:55:43
9
Faizi Rajput ❤️ :
Asy hoti ha pasandida aurat sy shadi ke khushi 🥹
2026-08-06 09:27:12
45
To see more videos from user @gondal____.ak47, please go to the Tikwm
homepage.