@batool_wahla: major changes in umrah #batool_wahla #umrah #saudia #britishmuslim #uktiktok

Batool_Wahla
Batool_Wahla
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 06 August 2026 06:39:02 GMT
231087
4090
116
775

Music

Download

Comments

snowgirl787
madinaki galiyonki Khushboo🥰 :
abi suggestion aaiye final ni hoa
2026-08-10 17:10:35
10
nazir.hussain577
Nazir hussain :
بلکل غلط فیصلہ ہے گروپ میں حاجی اپنی مرضی سے کم خرچ میں کھانا کھا سکتے ہیں یہ کام سعودی حکومت کو کرنے کی کیا ضرورت پڑی
2026-08-12 15:16:24
11
bilalhaseeb5
Bilal Haseeb :
12 Rabi ul awal sy laguu ho raha hy ye system
2026-08-10 18:16:41
6
samabbsai
samabbsai :
ham to wahin pr rozy rakhty hm
2026-08-15 10:28:22
3
mindestine
mindestine :
Acha innovation hai 3 time ka khana per day 20riyal is very reasonable verna ek meal at a time 20 riyal ka ata
2026-08-13 14:25:31
3
faizantanoli1994
Faizan Tanoli :
galat kar rahe hain bahut jyada
2026-08-14 20:58:25
3
sanamaryam93
Sanamaryam :
Umrah k liye passport validation kya hona Chahiye??
2026-08-11 16:10:52
2
user9121267320361
user9121267320361 :
بہت زیادہ ہیں بیس ریال
2026-08-10 18:31:29
4
abdul_muqeee
Munazza :
bht acha ha.👍
2026-08-11 03:01:55
2
majid.ali3444
Majid Ali :
khana kya kya dege
2026-08-11 16:38:03
1
abdulwaheed149
Abdul Waheed :
ni
2026-08-10 20:05:51
2
v.learn.mh
V-Learn :
not good
2026-08-11 19:46:56
1
saad_saddozai
Sardar Saad Saddozai :
:12 Rabi ul awal sy laguu ho raha hy ye system
2026-08-13 12:30:03
2
azkhan148
Az Khan :
hotal MN kitna rush hoga es terhan TU time west hoga
2026-08-13 10:59:54
2
shahzaibrajpoot126
⚡SHAHZAIB⚡ :
best h yeh
2026-08-12 17:51:22
1
amoramirrasheed
Amor Amir Rasheed :
good
2026-08-11 20:16:25
1
dr_younas
Muhammad Younas :
10 rayal ka 1 parsel sabze dal milta ha or 3 rotia ye Khana do bando ke Lea Kafi he ye rate 2024 ka he ab 15 ho gea ho ga
2026-08-13 09:08:36
2
_princess_hajrah
Hajrah.Princess👸❤️ :
kia khana Mily ga or 3time ka ho ga or kub sey
2026-08-13 13:52:49
2
maaaaaaaaa033
maaaaaaan :
ghalat bat hai ye
2026-08-10 07:44:46
2
sarhadkohat
Sarhad Electric Store Kohat :
muft khana ki lines khatam krny k liye ye step liya ja raha hai..... jab aik banda already paisy dy chuka ho tou wo lines main ni lagy ga
2026-08-12 11:54:28
4
muhammadabid39
Muhammad Abid :
Khana hotel me hi daina chaeye bufey sestum
2026-08-12 07:02:37
3
sr143658
SR143 :
zulm ha
2026-08-09 10:04:26
3
dr_younas
Muhammad Younas :
1 waqat me 10 rayl se do bande Khana khata he or ab 20 rayal me
2026-08-11 16:49:12
3
hajibaba588
HaJi BaBa :
tu roti ka kiya issue hain wo tu is tarah bi lagty hai acha ky advance mai cut kiya karay
2026-08-10 18:40:51
3
azharfareedking
Azhar Fareed King :
bht glt hian
2026-08-11 13:39:54
2
To see more videos from user @batool_wahla, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About