@yamna.aman: wahhh shampy wahhh#fyppppppppp #funny @🤍 ~Aman~ *Official*✨✅

ا🎀🦋
ا🎀🦋
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 06 August 2026 12:15:34 GMT
604208
6899
220
627

Music

Download

Comments

itx_basit27
✧═[𝙰𝚋𝚍𝚞𝚕 𝙱𝚊𝚜𝚒𝚝]═✧ :
Me: safeguard and head n shoulder my routine😁😂😂😂itna kafi ha😅
2026-09-02 12:08:17
1
ptigirl....804
Moosy WaLi GirL🔥🖤 :
Tint kia hota?🥲
2026-09-02 06:50:37
2
syed.huriya
Syeda horiya :
jitna kuch apke bandy ne btaya mujhy to wo b nahi pata behn mekup k nam pe foundation lipstick blush or eyeshadow ko janti hun bs
2026-09-03 06:28:45
3
mafiagaming_
Owais Ali :
lekin main Q dekh raha
2026-09-02 09:02:08
23
nushfah
・゚。 🎀 𝒜𝒾𝓏𝒶 🕷️ 🎀 :
sab KY name uper hi likhy h
2026-09-02 01:15:47
1
hibu7485
*_❉্᭄͜͡_⤹⃝ 𝐍𝐈𝐃𝐀👑🦋❉ :
ma kis mun sa pocho ge apna bnda sa mja to khud en ka nam nhi pta 🙂😂
2026-08-10 13:19:51
84
muddasirzaman7
Muddasir Zaman :
ap btao ye kia ha
2026-09-02 08:16:02
5
mkihunyar91
M ki Hun yar🫣 :
below shon😭😭😂
2026-08-10 11:14:11
34
raniakhan_official
Rania khan :
shukr hai itna to pta hai humry waly to kbhi bta hi ni skty
2026-09-03 07:26:37
2
punjabi.kuri180
Punjabi kuri♥️ :
mje larki hony pr sharmindgi ha 😅😅 sada ho na is liye
2026-09-02 21:10:57
3
cha_nda_19
ch@nda :
itna to mujhe bhi nhi pta
2026-08-09 18:04:40
20
its.heerr2244
𐙚𝑯𝑬𝑬𝑹𓍯𓂃🧸🌷 :
mere Wala beauty blender pink clr mai tha wo kehte 😂😂adiyan kochne Wala wata hai ye hahaha 😂😂🤣
2026-08-10 19:30:57
6
elaaf447
ElaAf🩹🐰 :
mujy larki hoky nhi pta makeup ki cheezu ka😂😂😂😂
2026-09-02 13:49:53
2
haniagull011
AI WORLD :
adhi cheezon ka to cheezon ka uper likha tha ka Kia hai 😂😂
2026-09-02 21:08:39
1
sheikhoo62
Sheikhoo💙💙 :
mujhsy puchtay..btata main..or b Kuch hai to Puch lain 😂😂
2026-09-02 17:56:21
1
naaz76776852581165
روحِ من✨ ع :
me apny bndy Sy pucho to ak ak chez bta de ga bcz uski casmatics ki shop hy 😂
2026-08-10 14:32:49
7
z_heartless
Heartless :
Bhai ki typing boht ghalat hy baki khush rahain 😅❤️
2026-08-11 05:49:01
2
mhutarma18
°MUHTARMA•👀🕊️ :
ma Larki Hu phir Bhi mujha ya Nahi pata konsi chiz Kia ha
2026-09-02 23:46:43
1
mrs__berry
☆...ʙᴇʀʀʏ❤️‍🔥 :
pics pa likha Howa tab syi batha rha wo products ka name likha Howa ha
2026-09-02 18:29:31
1
aryanmalik55600
❣️زوجہ بلال❣️ :
mairy Waly ko Kuch b nahi pta sivaey lipstick k wo b dark colors main hon mujy py suit krti😂😂😂😂kaen bahir Jao kehty lips py lga ly kuch😅
2026-08-11 02:23:32
2
callmerizu0
Physio🤸‍♂🌚 :
bnda kafi expert he mjy tu is me se bs lipstick ka hi pta chla
2026-08-11 07:13:36
3
zohan5256
Zohan Ayaz :
lipstick shade num bta dain clr b
2026-08-11 19:31:49
1
To see more videos from user @yamna.aman, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About