ada baiknya sblm buat ssuatu konten bro kaji dlu. bro boleh google ICAO ANNEX 17 (SECURITY). Dlm tu ada terangkan skop keje avsec d sesuatu epot. avsec hanya tumpukan kpd bnda2 yg boleh mdatangkan ancaman kepada kapal.LAGS,bom, komponen senjata, senjata.. itu yg dutamakan. dadah tu no 10. dadah tu kalau dpt kira bonus.
2026-08-07 03:33:16
106
HT7 :
Next tlg buat video pasal Pencinta Haiwan pulak bang...🙊😬😅🙏🏻
2026-08-06 14:30:21
188
ok ke tu :
Padu sindiran ni. Klu x faham lgi aku x thu lh.
2026-08-06 23:23:35
92
Julia Juman :
Sy bwak toner muka 200 ml pn kene rampas tp dadaj x pe pulk lepas 😅😅😅
2026-08-06 21:45:23
28
Cupak :
bro ko punya konten memang mantap aku Respek Dari dulu lagi tp ttg ni baik kaji dulu ICAO ANNEX 17 apa function nnya lepastu kalau bran mention angensi la...
2026-08-07 02:03:52
36
BuddygoaL67 :
PEDAS SINDIRIANNYA...🤣🤣🤣
2026-08-06 19:46:34
27
Farra.shp :
Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 (Akta 588)
Ini adalah akta utama yang digunakan bagi kesalahan yang melibatkan penggunaan rangkaian internet atau media sosial.
Seksyen 233: Mengawal selia penyalahgunaan kemudahan rangkaian atau perkhidmatan rangkaian. Individu yang memulakan atau menyebarkan kandungan, penyataan, atau berita palsu dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiaya, mengancam, atau mengganggu orang lain (termasuk syarikat) boleh didakwa.
Tindakan: Syarikat boleh membuat laporan kepada MCMC (Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia) atau Polis Diraja Malaysia (PDRM).
2026-08-07 11:19:56
16
Super S :
bang sebelum buat konten tu kaji dan selidik dulu skop kerja Avsec (polis bantuan airport) Avsec lebih kepada mengelakkan ancama kepada pesawat..penumpang dan juga staff..mengenal pasti ancaman bom..senjata dan juga lags..Dadah bukanlah dibawah bidang kuasa Avsec..kalau dapat adalah bonus..
2026-08-07 04:33:19
20
mel_lalalalala :
ko x takut kene saman ke bang???malaysia airports kot