@ddchronicle: Harap tak macam ni la ye. Amiin. Video ni huburan je. Jangan serius sangat ye. Like komen share dan follow gais~

DdChronicle
DdChronicle
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 06 August 2026 13:43:25 GMT
444092
17508
710
2414

Music

Download

Comments

harrykz89
harrykz :
ada baiknya sblm buat ssuatu konten bro kaji dlu. bro boleh google ICAO ANNEX 17 (SECURITY). Dlm tu ada terangkan skop keje avsec d sesuatu epot. avsec hanya tumpukan kpd bnda2 yg boleh mdatangkan ancaman kepada kapal.LAGS,bom, komponen senjata, senjata.. itu yg dutamakan. dadah tu no 10. dadah tu kalau dpt kira bonus.
2026-08-07 03:33:16
106
wakli_7
HT7 :
Next tlg buat video pasal Pencinta Haiwan pulak bang...🙊😬😅🙏🏻
2026-08-06 14:30:21
188
noktah193
ok ke tu :
Padu sindiran ni. Klu x faham lgi aku x thu lh.
2026-08-06 23:23:35
92
julia.juman3
Julia Juman :
Sy bwak toner muka 200 ml pn kene rampas tp dadaj x pe pulk lepas 😅😅😅
2026-08-06 21:45:23
28
cupak62
Cupak :
bro ko punya konten memang mantap aku Respek Dari dulu lagi tp ttg ni baik kaji dulu ICAO ANNEX 17 apa function nnya lepastu kalau bran mention angensi la...
2026-08-07 02:03:52
36
buddygoal67
BuddygoaL67 :
PEDAS SINDIRIANNYA...🤣🤣🤣
2026-08-06 19:46:34
27
ff.099990
Farra.shp :
Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 (Akta 588) Ini adalah akta utama yang digunakan bagi kesalahan yang melibatkan penggunaan rangkaian internet atau media sosial. Seksyen 233: Mengawal selia penyalahgunaan kemudahan rangkaian atau perkhidmatan rangkaian. Individu yang memulakan atau menyebarkan kandungan, penyataan, atau berita palsu dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiaya, mengancam, atau mengganggu orang lain (termasuk syarikat) boleh didakwa. Tindakan: Syarikat boleh membuat laporan kepada MCMC (Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia) atau Polis Diraja Malaysia (PDRM).
2026-08-07 11:19:56
16
shahhaffez
Super S :
bang sebelum buat konten tu kaji dan selidik dulu skop kerja Avsec (polis bantuan airport) Avsec lebih kepada mengelakkan ancama kepada pesawat..penumpang dan juga staff..mengenal pasti ancaman bom..senjata dan juga lags..Dadah bukanlah dibawah bidang kuasa Avsec..kalau dapat adalah bonus..
2026-08-07 04:33:19
20
mel_lalalalala
mel_lalalalala :
ko x takut kene saman ke bang???malaysia airports kot
2026-08-07 05:09:52
10
itsmedyila
Reseller my novel :
@malaysiaairports tlg jemput YB DD dtg airports meh kenal2 image
2026-08-07 04:10:25
10
viisma28
RAMANI KARUPPIAH :
Content paling bagus yang pernah tonton. Patut dianugerahkan video terbaik 2026.
2026-08-07 01:54:04
18
myjsham
myjs :
Teringat last exhibition LIMA, depa rampas lighter yang harga 1.20…masa kat dalam exhibition ramai pula orang merokok especially badan berunifprm…
2026-08-09 01:12:02
5
sahadahtalib
sahadahtalib :
memang betul..kalau kita bukan main tunjuk kuasa lagi..
2026-08-06 14:28:13
38
znur0295
NH zya :
2026-08-07 00:38:09
30
maslina.hj.bagira
Maslina Hj Bagiran :
bagus sindiran ni...biar buka mata sikit pihak2 yg tertentu tuu...
2026-08-06 23:00:00
11
kintanatan1212
kintan :
Kapal terbang yg membawa pegawai atasan kerajaan pun kena check takut bawa duit keluar negara.
2026-08-07 03:35:01
12
shahhaffez
Super S :
Baca dan hadam..
2026-08-07 04:41:16
8
lelakhalid8
Lela binti Khalid :
rasanya conten ini memang baik tapi masaalahnya kefahaman tentang tugas AVSEC tu masih mereka tidak faham.
2026-08-07 04:50:33
18
mohdpaisal08
PISYAN :
2026-08-07 01:35:17
6
abuazis429
Abu Azis mat :
tsindiran yang terbaik aku like
2026-08-06 23:13:27
7
westotitenono8
Humble :
aku gelak2 seorang tengok vedio ni😁😁😁
2026-08-06 23:57:20
5
faithcatherina
😅 Faithful in Life😉 :
too deep
2026-08-06 14:06:21
11
mie14721
Leman :
yg selalu kena rampas tu yg nak naik masuk cabin..yg dadah tu check in adoi beg besar check in ..crew semua check je yg naik cabin tu adoi
2026-08-06 23:49:41
11
To see more videos from user @ddchronicle, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About