@bloom.together1028: Allhumdulliah main pass ho gai Sukr Allah ka 😁😭 #allhumdulilahforeverything❤😘 #allahkasukarhmyworkisdond♥️ #frypppppppppppppppppppppppppppppppppp #viralmyaccount🙏🙏😚😘 #resultcake

R/Z 🫂
R/Z 🫂
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 06 August 2026 22:08:43 GMT
86172
5649
316
245

Music

Download

Comments

areebali272gmail.com6
..🖤𝓐𝓻𝓮𝓮𝓫𝓪..💫 :
Inshallah inshallah zaror Kal Mera bhi result hai inshallah ache numbers SE pass hon gi inshallah 🥹🫀
2026-09-01 16:49:17
3
adeel804adeel
cute girl 😍 :
datail plz
2026-09-02 07:11:28
1
emiidashing
⋆˚✿˖° 𝒹𝑒𝓁𝓊𝓁𝓊𝒸𝑜𝓇𝑒 ✦ :
hamary liye b dua karen 🥹💗
2026-08-30 13:32:28
11
umme.habeeba04
༄●⃝ 𝓜𝓲𝓼𝓼 𝓼𝓪𝓿𝓪𝓰𝓮 ࿐ :
alhamdullilah Mae bhi pass ho gae 😌😊
2026-09-02 07:11:14
2
hiba.qureshi33
👑 HIBA QURESHI ♥️🥰 :
9th class ka result a gaya ya nhi kisi ko pta ha
2026-09-01 08:31:17
2
merumaryam
Loyal girl :
Beshak
2026-09-02 09:55:15
0
ameerbaz05
Ahmad 1919 :
ya Allah pak 💗 9 class ka result a raha he sab student ko kamyab Kary Ameen sum Ameen 🤲🤲🤲🤲
2026-08-30 02:06:48
1
hananbrand14
Manan🤬 :
Api ab 1st year k lia b Dua kijiya ga Allah hama b kamyab kr dy 🥰Ameen
2026-08-08 00:36:41
15
weirdooo349
weirdooo🫡 :
Mery 916 hay plz bataya pgc may admission may concession ho gi plzz batana koi ?😭❤️
2026-08-09 09:51:47
2
dear.faheem
Dear Faheem :
Bil kol MashAllah mobarak how
2026-08-08 04:15:22
3
attitudegirl.068
Zaina 💓💓💗 :
beshak inshallah Ameeen Suma Ameeen 🤲❤️
2026-08-07 16:31:02
14
hajibashir660
Hasan bashir 660 :
Bil kul
2026-08-30 19:28:25
1
malikashraf4520
★♥♣Laddla Malik's ♠♥★ :
Congratulations dear sister 🎉
2026-08-08 07:35:45
1
ranahussainali19
Its MaHA....🫠 :
keta mark ah h
2026-08-08 06:16:23
5
mano_rajpoot61
ℳℛ ✨❤️‍🔥 :
congratulations ♥️☺️
2026-08-08 09:26:09
2
maheralihamza122
Ali jan :
beshak
2026-08-08 10:26:25
1
kainatali5291
baba ki pari ❣️🌹🌖💞💞 :
humary laya be dua kary
2026-08-09 01:41:52
2
ranahussainali19
Its MaHA....🫠 :
Kong se city so ho
2026-08-08 06:16:11
1
daisydelight116
daisydelight116 :
2026-08-07 18:25:40
6
dangerousqueen1620
😇Mᴇɴɪᴏᴏ😇 :
congratulations plzzz ab 9th walo ky lia Dua kryyy😭😭
2026-08-08 08:53:24
4
sujood.peace
I trust Allah. :
Plz sab myry liya Dua karna k main apna result dakh kr bht zyada khush ho or Allah mujy bht zyada kamiyabi sy nawazy plz sab dua karin
2026-08-07 20:00:07
4
jiya___06
✨ج✨ :
Alhamdullilah 🫀🫠
2026-08-08 00:32:47
4
mamapapakiprincess25
cute shezadi :
beshak same
2026-08-13 06:00:29
1
fatto148
fatto :
beshak ameen suameen
2026-08-07 18:53:24
2
islamic_girl683
Samavia Shahid 😌🥰 :
Beshak 💯
2026-08-07 20:00:11
3
To see more videos from user @bloom.together1028, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About