@drippy_rubab: #drippyrubab #creatorsearchinsights #fyppppppppppppppppppppppp #permanentbracelet

drippy_rubab
drippy_rubab
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 07 August 2026 08:36:01 GMT
88945
1525
79
41

Music

Download

Comments

ayeshakhalid039
Ayesha🎀🌺 :
1 mnth phla krwaya tha
2026-08-07 17:47:43
14
aliza_.liciouss
.🕷️ :
waste of money meine bhi 2k krwaya just 15 days howy khrb hogya
2026-08-07 14:58:45
5
its.ziddi40
♡ℍifzuuu♡💘👀🎀 :
ya sten less ha ya black honhi wali Nhi ha ap balhe jitna bhi panhi ma use krle isy 🙂
2026-08-07 19:19:42
2
aiman__khan15
Aiman Khan :
khrb ho jata ha thury time ma hi shop waly yahi kehty ni hota khrb but ho jata
2026-08-07 10:06:27
3
bint.e.hawa333
🎀 :
Mene bhi kal krwaya hai same to same 😭
2026-08-07 13:45:42
4
tabisbaking
tabi'sbaking :
ni hota black life time unhi rehta h Mai use or Rahi hn
2026-08-09 20:35:23
1
h.shah_213
𓆩🫀شـاہ جـی𓆪 :
meny 800 ka krwaya or wo black horha 🙂
2026-08-08 17:21:42
3
harihunyar9454
alone girl 💝 :
right sister mujha 3 month ho gy ha pana howa hai
2026-08-07 20:49:40
2
as297218
bouquet Bloom :
same aisa Mera fiance n diya h mujhe kl
2026-08-07 15:25:34
4
fatimanadeem168
Bint_Nadeem🤍 :
Maine bhi 800 k krwa black hogya
2026-08-09 14:23:11
1
zozo_buyz
zozo_buyz :
gold k elawa stainless steel bhi black nahi hoti kabhi💗
2026-08-09 09:13:45
1
babaprincess551
@Miss_pretty :
Chandi krhb Ni Hoti
2026-08-07 15:24:51
2
fabiya_1
F🦋 :
Mny b krwaya hai aj
2026-08-09 22:43:14
3
saima.karim23
Saima karim :
ap ne kitne ka kerwaya hai mere pass 250 ka hai
2026-08-07 22:15:23
1
seeratseeru11
Seerat🥹🥀 :
2026-08-07 21:03:30
1
cutemailko
lover :
mara to kharab ho gaya
2026-08-07 08:38:54
2
angelkainat390
Angel kainat official :
kitne me krwaya apne
2026-08-12 14:31:45
1
nothingbutquiet
just.nothing :
main NY bi mangwai Hy permanent bracelet bht achi quality Hy
2026-08-07 11:06:49
3
beautyadbeast
natasha azfar :
mainy shen se 100 rupy k ear studs order kye jo k ajkal boht tending ha i swear 3 months se phny ha bath etc sb...abhi tk black nhi huwy
2026-08-07 18:57:06
2
strangersoul98
Stranger soul. :
gold b black ho jata h uski b shine km ho jati h
2026-08-26 09:23:19
0
mano.the.cat4
Mano Ollie🐾 :
yr karachi m knha hoga
2026-08-14 05:14:02
1
aliyahqureshi
Aliyah Qureshi :
same mery pas hai black nh hta 6 to 7 month at latest
2026-08-23 18:40:57
0
trendy_tween
Trendy Tween :
3 weaks sa dala hoea abhi tak theak ha mara
2026-08-07 15:20:35
3
To see more videos from user @drippy_rubab, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About