@minivlogsbysabeem: Yar Hisab laga ky mujhe b btna #Bachpan #CSectionRecovery ##HappyKids #Motherhood #MomStrength

Mini vlogs by sabeem ❤️
Mini vlogs by sabeem ❤️
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 07 August 2026 16:31:54 GMT
58926
1664
77
10

Music

Download

Comments

hani.rao70
Hani Rao :
ma to garm pani sy nahati or normal pani peeti zara thanda ni peeti
2026-08-07 16:53:54
6
user163468892
user163468892 :
ma tu 1st time b today pani sa nahi the
2026-08-18 12:42:47
2
bismajutti144282
بسمہ۔شہزادی :
same mara be asa hai am 2021 ma howa ak 2024 ma or ak ab hona 21trik ko
2026-08-08 08:44:17
3
mabubakarabubakar004
Prince 🕺 :
pleZ koi baty ga ky new bon baby mothr fed pe ho to kea zada loz moshin karta ha normal ha
2026-08-16 04:43:10
0
sabatabassum677
Zainab :
same Mera b 3rd c section howa h 1 2023 dosra 2024 or 3rd ab jul ma
2026-08-17 17:57:04
1
kitaabi.larkiii
❤️SONA❤️ :
grmi m Dil e ni kia grm Pani sy nhany ko ...1...2 Baar e nhai grm sy .... ab daily aam Pani sy e nhati hu ...Kai bar to din m 2 Baar bhi
2026-08-07 16:42:39
2
zadigirl078
Ali ke wife :
sis mara operation KO AJ 20 den ho ga ha ma dhod pi sakte ho Kia plz batia ga zaro please
2026-08-08 03:52:24
1
ashiqalisola
anum1208 :
mra bi 2021 me first Howa fir 2025 😅fir 2026 inshallah
2026-08-07 18:21:06
3
ranochrano3
🌹👸مما کی لاڈلیاں 👸🌹 :
2022پہلا اپریٹ7 دسمبر 2024 دوسرا اپریٹ26اگست 2026تیسرا اپریٹ 13اگست الحمد تین شہزادیاں سمجھ نی اتی لوگ مبارک باد دیتے یا حوصلہ دینے 😂 مجھے اور میرے ہسبنڈ کو کوی پروا نی لوگ سسرال والے ہایے تین ہوگی 😂😂😂
2026-08-19 12:42:11
0
ziddigirlch
ziddi girl :
aapki aur meri same ek Hi Kahani hai Meri bhi 5 salon mein teen c section hue hain Meri operate ko bhi aaj 25 days ho chuke
2026-08-19 18:43:26
1
haramraza59
haramraza59 :
m b thndy pani se shower liya tha
2026-08-07 17:05:26
2
meesumabbasmees77
🥀م ر ح ا :
1st waqai bht mushkil hota Hy or healing process Kafi time leta hy
2026-08-07 20:44:39
2
maria43727
mariaa :
ap k pehla bacha baby boy hain ya girl
2026-08-07 17:08:34
1
user5485725160275
Robin imran :
god bless you, 🙏
2026-08-08 04:33:21
1
user4538017678125
🅳🆄🅺🅷🅸 🅰🆃🅼🅰😔 :
normal Pani sy nahti ho aj 1 month ho gya ha
2026-08-07 16:44:18
3
yasirkhan57696
Yasir Khan :
me to abi b garm Pani se nahati hu
2026-08-18 08:18:15
1
jaweriyaimtiaz0
Jaweriya Imtiaz ♥️✨ :
ma ne chilly ma koii prhez nhi ki
2026-08-08 03:57:26
1
haramraza59
haramraza59 :
mera b 1st oprt b 2021 m hua tha 25 july ko
2026-08-07 17:04:47
1
user939880922
Khalid Hameed :
mere b 5salo mein 3
2026-08-22 18:31:06
0
arshanimdad76
❤️❤️❤️ :
bchy ka sr kesy bny ga ye btaden
2026-08-30 18:07:24
0
haizalkhan123
Haizalkhan :
Kuch b nhi hoo ta
2026-08-29 16:13:29
0
user440608450
Pari🎀 :
MJ se tu chla ni jata 7 day hei is k hl btayn
2026-08-30 17:02:24
1
king_arham4446
arham :
ma thanda pani sahati or peti hu 10 dn ho gy oprat ko
2026-08-30 07:55:58
0
amberillyas
Sagittarius ♐ :
Hahaha same
2026-08-22 19:55:06
0
musfirajunaid2
Aqsa :
kis dn hova tha
2026-08-10 10:29:56
0
To see more videos from user @minivlogsbysabeem, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About