humain Barcelona ma Ghar chahiye Kisi ko pata Hy to inform zaroor kary plzzzz
2026-08-17 01:15:48
2
Fahad :
2,3 bedroom rent py milta 600 euros??
2026-08-08 21:45:47
3
khan :
vizt pay a skaty yeah ni
2026-08-10 13:07:05
1
𝓝𝓪𝓭𝓮𝓮𝓶 𝓜𝓪𝓱𝓮𝓻 💫 :
Mera to 1 saal lega
2026-08-10 08:36:26
1
it's me :
😂😂😂 hmy to pta hi ni Tha k jama krwaty paty ha paper
2026-08-09 14:43:59
1
muhamad bhtija :
papers kitnay time m bntay h ?
2026-08-11 10:05:07
1
fahadyar57 :
Asal kahani to bad ma ayi samna 😂😂😂
2026-08-09 18:20:52
2
Muhammad :
sir finger letter family reunion residance card 5 years py ktne time valid ha?? qk paper nikly hue 5 month ho gaye ha but appointment k issue ki waja sy late ho rha ha kindly guide kr dy Thora tension bani hui ha.k finger letter 1 year valid ha Kya?Kuch log kehty ha k 6 month aur Kuch kehty ha appointment issue ki waja sy 1 year kr rhy ha submit???
2026-08-15 11:06:22
0
Ali Haider :
@Ali Haider: Bhai 6 slips tu lgani hti spouse visa k through Husband ko bulany k leye rentaa must banwana hota hai ya just 6 slips pe paper jmaa ho skty
2026-08-11 09:29:19
0
No Name :
Bara tareeka bataya meryy bhai wah mujy aaj pata chala k document jama jarwany party hain ye ni bataya k document kon se hain bhai o mery bhai Allah hush rakhy ap ko