@ana_liana07: Klik link di bio #ShopeeAffiliateMY #ShopeeMY #ShopeeLagiMurah #BuyTodayGetToday

liananoordin
liananoordin
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 19 August 2026 04:00:23 GMT
1725091
7249
61
1141

Music

Download

Comments

rohaidahashim101
adda :
oh masih ada lagi jenama ini ingatkan dah dah wujud lagi.bagus dan tahan kasut ini popular zaman 90an dulu
2026-08-22 12:48:57
0
qasehharlyana
Qaseh Harlyana :
cantik.. berkenan.. tp bila tengok harga aduiii pitammm
2026-08-22 07:39:27
4
norsiahduraman
norsiahduraman :
kasut ini sangat sesuai untuk makcik² yg ingin kan keselamatan, acik dh beli dekat AEON, harga berpatutan👍
2026-08-24 20:56:36
1
sharifahhhamid
sharifhamid :
dh bli memang selesa pakai ringan dan syantikkk
2026-08-25 11:55:59
2
rohani.yusof24
Rohani Yusof :
x ada bagi kuningke
2026-08-30 12:06:06
0
nrazilaa3
nrazilaa3 :
saya pakai masa pergi umrah, memang selesa
2026-08-25 10:02:16
2
wahida_2021
wahida_2021 :
berapa harga
2026-08-25 14:43:46
1
rajazainab75
RZ75 :
betul
2026-09-04 00:04:12
0
halizamohamad525
Haliza Mohamad525 :
mmang best dh byk tahun pakai mmang selesa sgt
2026-08-23 10:43:25
2
linlinamir_
lin🐈‍⬛ :
saya dh beli...selesa bila berjln jauh..masa travel ke jepun selesa sgt🥰
2026-08-22 03:34:50
2
user7298529504341
ana anna :
original ke ni? say dah ebli ,tali betul2 sakit kaki. tak sama dgn larries yg beli dkat mall
2026-08-23 03:03:35
1
c1n_ty4
Widya :
saya tak boleh beli kasut secara online sebab kasut yang di jual kat online takde size kaki saya yang kecil ☺️
2026-09-03 01:34:03
0
hajjah.laila.mokh
Hajjah Laila Mokhtar :
Saya dah beli dah pakai selesa sangat dipakai masa gi Vietnam dan gi Medan Indonesia
2026-08-23 15:02:16
2
kakkjeruk77
KAKKJERUK77 :
ksut ni mmg selamat dpakai ..ketika umrah..
2026-08-26 12:44:46
1
h4rin4h
Rina :
Saya dah beli dan pakai....selesa . Saya sangat rekemen.
2026-08-23 02:39:41
1
turudif0
noni60 :
saya dh pakai ,6 thn tk rosak2.mmg tahan lasak dn tapak lembut
2026-08-25 04:40:24
1
rohaidah.md.said
rohaidah md said :
terbaik
2026-08-29 08:46:39
0
kak.nad82
Kak Nad :
kaki besar biasa saiz 10 la kalau kasut comel macam ni mampu tengok je saiz 40 paling besar kan
2026-08-21 23:06:00
0
maisiahibrahim
maisiah_1234 :
saya.suka🥰🥰🥰🥰
2026-08-27 21:00:48
0
zaiton90619061
hayunan :
ALHAMDULILLAH A
2026-08-28 02:16:01
0
mimiarmin_
Nincy Niss :
betul🥰
2026-08-28 10:31:37
0
mama.meme083
Mama Meme :
mmg selesa....harga pun berpatutan
2026-08-28 12:33:56
0
georgiapa93423
georgiapa93423 :
nice
2026-09-04 12:10:17
0
naimahsarkowi
naimahsarkowi :
masih x leh untk kaki saya ....
2026-08-28 10:02:34
0
kak.yah919
Kak Yah :
saiz 34 ada tak
2026-08-22 00:15:43
0
To see more videos from user @ana_liana07, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About