@rumahready_: Kalau akak abang ada hacks yg korang sendiri praktikkan mehlah share sekali #tipsandtricks #hacks #cleaninghacks #KitchenHacks #laundryhack

Rumah Ready | Home Tips
Rumah Ready | Home Tips
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 09 August 2026 12:40:28 GMT
329688
8331
93
457

Music

Download

Comments

atirahdanial
atirahdanial :
I mop everyday 😭😭
2026-08-27 16:25:26
0
culaaaa_
mattchalatte_🧚‍♀️ :
Love love my fyp dgn household hacks mcm ni
2026-08-27 14:54:18
1
mixerxgg
mixerrxg :
no. 1 i agree. i ada vacuum and lint roller. vacuum untuk weekend cleaning, lint roller for daily bersih kan rambut gugur bagai hehe
2026-08-10 05:00:20
26
parkminhu_
Una :
Mmg reed diffuser tu bau kuat yg long lasting kee?? Sbb dh try memacam jenis ni, semua tk kena di hidung jugak nihh🤧🤧 (tk tahan lama bau kuat dye..)
2026-08-09 16:16:52
4
liezazain
Liezazain :
sama mmg guna roller senang
2026-08-09 13:45:56
2
han92.4
han92.4 :
untuk yang rambut asyik berguguran tu, try lah beli mini vaccum kat mr. diy tu. rm29 je wehhh.memang function utk kita yang malas nak sapu rambut. ko vaccum je kak.. Setel masalah dunia
2026-08-10 12:16:12
4
meoww0829
meoww0829 :
freshjoy ada warna pink ke? sy cari takda pun. boleh tunjuk gambar ke
2026-08-14 06:28:38
1
fadzilahazman
fadzilahazman :
1st and 2nd task . Tlglah simpan duit dan beli karcher vakum wd1s dan karcher sc3, berbaloi gila, esp nk buat deep cleaning. Rumah yg ada serangga kemetep tu dah tak blh survived kat rumah korang.
2026-08-12 15:15:12
5
chubsyaa
alia :
Saya pakai roller lint tu tapi lagi jenuhh nak kena tekan roller nyaa. Kalau tak dia tak lekatt 😭 pastu kena koyak 2-3 kali hahahah aje jenuh
2026-08-12 03:52:04
2
3cah7
SNA :
vacuum wet an dry life changing. mmg mahal sikit tapi worth gila money . sy jenis suka mop n vacum . sakit belakang dah nk sapu dulu baru mop every day.
2026-08-09 21:46:25
2
racunbutterfly_
Butterfly 🦋 :
pernah guna roller lint. tp susah nak tanggalkn. Sb rambut lekat2 serabut
2026-08-12 00:30:47
1
3rika_0326
Nyx🌱 :
As a woman roller lint really does help alot. But luckily now dh jumpa shampoo yg sesuai so rambut dah kurang gugur tapi byk baby hair😭
2026-08-13 15:36:26
1
aliahnadhirah_7
Ndhrh ^ྀི :
dettol pink tu tuk guna mop lantai ke sis?
2026-08-10 07:19:27
0
cheriemins
Cherryblush :
Roller lint beli mana
2026-08-12 13:58:14
1
tempecheesse
TEMPECHEESE :
tkde ke org nk share tips, wangikan karpet size 6xl, nk bawak basuh tak rajin
2026-08-10 12:02:50
1
pinkyblue372
Syazeemirs :
ap tajuk lgu ni ea
2026-08-12 15:37:50
0
kakmin.share
Kak Min •ᴗ• Share :
reed diffuser yg mna sis guna
2026-08-09 14:06:48
0
cucofdaily
Cucof :
Nak tanya yg untuk cuci lantai pakai softener+cuka tuu kena bilas 2 3 kali, maksudnya bilas ngn air kosong saja ke? Maaf masih noob bab nak cuci lantai pakai cuka ni sbb risau bau cuka kuat sgt 😅
2026-08-12 01:17:05
0
gem63588
Maryam Mohd :
Freshjoy tu bestt wangiiii👍
2026-08-10 11:52:14
4
syazanasyazana7
Suki 🦊 :
Dettol pink tu melekit tak?
2026-08-10 01:01:14
1
nurulnabilla8358
nurul :
saya teracun... haha
2026-08-30 07:07:06
0
shatishatisha
shatishatisha :
Nak tahu sis beli decor book tu kat mana please 🙏🏼
2026-08-28 05:28:30
0
byciktulipp
Byciktulipp :
My house kecik je so almost hari hari “mop” ruang tamu + dapur. Tapi actually just wet wipes kepit dgn holder dia 😂 Bila guna mop biasa dgn air mcm byk sgt for small area
2026-08-27 06:07:28
1
aweenbisikanrahsia
The Secret Whisper :
u pkai mop mcm mana sis? i ni dh mcm² mop i guna including vacuum mop cleaner. tp tulah nk yg tak pkai tenaga byk, tak renyah nk cuci, nk yg btul² mop smpai clean.
2026-08-28 06:31:53
0
mairaaaa_02
mia.umairah :
Scent hotell grand tu nk beli kt mana?
2026-08-10 08:55:18
0
To see more videos from user @rumahready_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About