no. 1 i agree. i ada vacuum and lint roller. vacuum untuk weekend cleaning, lint roller for daily bersih kan rambut gugur bagai hehe
2026-08-10 05:00:20
26
Una :
Mmg reed diffuser tu bau kuat yg long lasting kee?? Sbb dh try memacam jenis ni, semua tk kena di hidung jugak nihh🤧🤧 (tk tahan lama bau kuat dye..)
2026-08-09 16:16:52
4
Liezazain :
sama mmg guna roller senang
2026-08-09 13:45:56
2
han92.4 :
untuk yang rambut asyik berguguran tu, try lah beli mini vaccum kat mr. diy tu. rm29 je wehhh.memang function utk kita yang malas nak sapu rambut. ko vaccum je kak.. Setel masalah dunia
2026-08-10 12:16:12
4
meoww0829 :
freshjoy ada warna pink ke? sy cari takda pun. boleh tunjuk gambar ke
2026-08-14 06:28:38
1
fadzilahazman :
1st and 2nd task . Tlglah simpan duit dan beli karcher vakum wd1s dan karcher sc3, berbaloi gila, esp nk buat deep cleaning. Rumah yg ada serangga kemetep tu dah tak blh survived kat rumah korang.
2026-08-12 15:15:12
5
alia :
Saya pakai roller lint tu tapi lagi jenuhh nak kena tekan roller nyaa. Kalau tak dia tak lekatt 😭 pastu kena koyak 2-3 kali hahahah aje jenuh
2026-08-12 03:52:04
2
SNA :
vacuum wet an dry life changing. mmg mahal sikit tapi worth gila money . sy jenis suka mop n vacum . sakit belakang dah nk sapu dulu baru mop every day.
As a woman roller lint really does help alot. But luckily now dh jumpa shampoo yg sesuai so rambut dah kurang gugur tapi byk baby hair😭
2026-08-13 15:36:26
1
Ndhrh ^ྀི :
dettol pink tu tuk guna mop lantai ke sis?
2026-08-10 07:19:27
0
Cherryblush :
Roller lint beli mana
2026-08-12 13:58:14
1
TEMPECHEESE :
tkde ke org nk share tips, wangikan karpet size 6xl, nk bawak basuh tak rajin
2026-08-10 12:02:50
1
Syazeemirs :
ap tajuk lgu ni ea
2026-08-12 15:37:50
0
Kak Min •ᴗ• Share :
reed diffuser yg mna sis guna
2026-08-09 14:06:48
0
Cucof :
Nak tanya yg untuk cuci lantai pakai softener+cuka tuu kena bilas 2 3 kali, maksudnya bilas ngn air kosong saja ke? Maaf masih noob bab nak cuci lantai pakai cuka ni sbb risau bau cuka kuat sgt 😅
2026-08-12 01:17:05
0
Maryam Mohd :
Freshjoy tu bestt wangiiii👍
2026-08-10 11:52:14
4
Suki 🦊 :
Dettol pink tu melekit tak?
2026-08-10 01:01:14
1
nurul :
saya teracun... haha
2026-08-30 07:07:06
0
shatishatisha :
Nak tahu sis beli decor book tu kat mana please 🙏🏼
2026-08-28 05:28:30
0
Byciktulipp :
My house kecik je so almost hari hari “mop” ruang tamu + dapur. Tapi actually just wet wipes kepit dgn holder dia 😂 Bila guna mop biasa dgn air mcm byk sgt for small area
2026-08-27 06:07:28
1
The Secret Whisper :
u pkai mop mcm mana sis? i ni dh mcm² mop i guna including vacuum mop cleaner. tp tulah nk yg tak pkai tenaga byk, tak renyah nk cuci, nk yg btul² mop smpai clean.
2026-08-28 06:31:53
0
mia.umairah :
Scent hotell grand tu nk beli kt mana?
2026-08-10 08:55:18
0
To see more videos from user @rumahready_, please go to the Tikwm
homepage.