bro Meri education 10th hai or main 18 sal army main as a technician kam krta rha hn isi mah retired huwa hn. koi job mil skti hai kya is company main
2026-08-30 19:31:44
0
buntylohani :
Aslam O Alekum bhai
bhai main Saudia Main hun jubail city main or Fabricator hun.
keya Al-Fnar Transfer leye rahi hy.
please HR ka contact number (e-mail) dy do
2026-08-31 01:02:16
0
Pak of Heart🇵🇰 ✈️ 🇮🇹 :
Alfanar company ma apply kasy Kary 💕❤️💖🥰
2026-08-30 21:29:25
0
SYEDBADASHAHSARKAR🇦🇪 :
good luck
2026-08-30 10:04:10
0
Malik Taimoor :
mayb alfanar may hu 1 room may 7 banday hain apko achi side mill gai hy shukar adaa karo
2026-08-10 13:24:49
5
malikbrother597 :
😢برا نہ مانو تو ایک دل کی بات کہہ رہا ہوں چاہے پردیس میں محل جیسا کمرہ مل جائے دنیا کی کتنی ہی اسائشیں نصیب ہوں جائیں مگر اپنے گھر اور اپنے لوگوں اور اپنی مٹی سے دور کا درد اپنی جگہ رہتا ہے 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-08-10 13:26:59
193
imranveera585 :
yar me ne bhi isi company me appli ki hy par koi answer nhe a rha me kea Karo abhi
2026-08-11 17:39:35
18
izza rajput :
Soudia ab pehly jsa naii rha job k hawaly sy mry husband khud soudia m hain salary time sy miltii naii h
2026-08-12 05:46:41
10
Azaan :
bro meny bhi apply Kiya ha abhi tk koye response nhe so plz duid me
2026-08-10 02:48:35
23
noor gul :
kia pay ly rahy ho ap bjai
2026-08-10 04:27:56
34
Zarri Vlogs :
mujhy b ly jaooo😂
2026-08-09 19:08:58
91
Muhammad Rahim Akram🇰🇼 :
which position
2026-08-09 14:24:39
7
khizar ali🇸🇦.... :
bhi please I need jop waldar
2026-08-11 12:30:34
6
jamsaib :
kia Kam krtay ho ap
2026-08-12 06:01:50
5
꧁༒☬🥺لاحاصل عشق 💔☬༒꧂ :
بھائی صاحب میں بھی ریاض میں ہوں ثنایہ میں اور جو اپ روم دکھا رہے ہیں یہ صرف سٹاف والوں کے لیے ہے لیبر کے لیے ایسی ریش نہیں ہے وہ دکھاؤ ان کو
2026-08-10 13:04:49
28
shriz_alisha :
As a??
2026-08-09 15:51:12
5
haseeb.malik1114 :
WHAT TYPE OF JOB U DO IN ALFINAR
2026-08-10 01:59:55
5
Aziz.qtr s :
Guys he is joking😂saudi kabi nhi jana hajj umrah k ilawa .warna phans jaogy😂.
2026-08-11 11:59:00
6
🔥 چائے والا 🔥 :
Bhai Kya Job Karte
2026-08-11 06:25:28
5
Mailk Mushtaq :
Y camp hum n banay ha 2015 m
2026-08-09 20:46:32
13
Saraiki Family🍂 USA🇺🇲 :
apply ksy krty hai study BA LLB with computer diploma and experience date operator banking field
2026-08-10 03:17:06
13
official_zeeshan02 :
Salery very bad
2026-08-09 21:19:32
15
Malik Shakeel Nawaz :
الفنار کمپنی کی تار بھی بہت مہنگی کیوں ہے میں سوچتا تھا پر آج پتہ لگ گیا ہے
میں اپنے شرکہ کے لیے پتہ نہیں کتنی الفنار کمپنی کی بجلی کی تاریں خرید چکا ہوں ہر بار مہنگی ہوتی جا رہی ہے
2026-08-10 09:10:17
6
MUSTAFA :
bhai clear btao logo ko ye Jo aap facilities dikha rahay ho ye sir switch gear factory workers ya staff k liye ha baqi Jo sites par kaam kertay han on k camps dikhao aap
Jin worker's ki wajeh say ye company chal rahi ha kabhi on k camps AA k Dekho aap to pata chalay
company achi ha mager bhai pori detail b btao logo ko
2026-08-10 18:42:48
6
To see more videos from user @the_alee5, please go to the Tikwm
homepage.