@the_alee5: Ya video un k lia jo mujh sy pochty hn k ma kis trah ki jagah py rhta ho#saudiarabia🇸🇦 #alfanar #foryou #support

Ali in Saudi
Ali in Saudi
Open In TikTok:
Region: SA
Sunday 09 August 2026 12:42:32 GMT
670158
43020
1278
3529

Music

Download

Comments

rashid_minhas07
Rashid Minhas :
bro Meri education 10th hai or main 18 sal army main as a technician kam krta rha hn isi mah retired huwa hn. koi job mil skti hai kya is company main
2026-08-30 19:31:44
0
buntylohani
buntylohani :
Aslam O Alekum bhai bhai main Saudia Main hun jubail city main or Fabricator hun. keya Al-Fnar Transfer leye rahi hy. please HR ka contact number (e-mail) dy do
2026-08-31 01:02:16
0
yar.g01
Pak of Heart🇵🇰 ✈️ 🇮🇹 :
Alfanar company ma apply kasy Kary 💕❤️💖🥰
2026-08-30 21:29:25
0
syedbadashahsarkar
SYEDBADASHAHSARKAR🇦🇪 :
good luck
2026-08-30 10:04:10
0
malik.taimoor878
Malik Taimoor :
mayb alfanar may hu 1 room may 7 banday hain apko achi side mill gai hy shukar adaa karo
2026-08-10 13:24:49
5
malikbrother597
malikbrother597 :
😢برا نہ مانو تو ایک دل کی بات کہہ رہا ہوں چاہے پردیس میں محل جیسا کمرہ مل جائے دنیا کی کتنی ہی اسائشیں نصیب ہوں جائیں مگر اپنے گھر اور اپنے لوگوں اور اپنی مٹی سے دور کا درد اپنی جگہ رہتا ہے 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-08-10 13:26:59
193
imranveera585
imranveera585 :
yar me ne bhi isi company me appli ki hy par koi answer nhe a rha me kea Karo abhi
2026-08-11 17:39:35
18
amnarana12
izza rajput :
Soudia ab pehly jsa naii rha job k hawaly sy mry husband khud soudia m hain salary time sy miltii naii h
2026-08-12 05:46:41
10
beadadaslam
Azaan :
bro meny bhi apply Kiya ha abhi tk koye response nhe so plz duid me
2026-08-10 02:48:35
23
meharjaan38
noor gul :
kia pay ly rahy ho ap bjai
2026-08-10 04:27:56
34
zarrivlogs
Zarri Vlogs :
mujhy b ly jaooo😂
2026-08-09 19:08:58
91
rajarahim22
Muhammad Rahim Akram🇰🇼 :
which position
2026-08-09 14:24:39
7
khizar.ali4809
khizar ali🇸🇦.... :
bhi please I need jop waldar
2026-08-11 12:30:34
6
jamsaib112
jamsaib :
kia Kam krtay ho ap
2026-08-12 06:01:50
5
y740219
꧁༒☬🥺لاحاصل عشق 💔☬༒꧂ :
بھائی صاحب میں بھی ریاض میں ہوں ثنایہ میں اور جو اپ روم دکھا رہے ہیں یہ صرف سٹاف والوں کے لیے ہے لیبر کے لیے ایسی ریش نہیں ہے وہ دکھاؤ ان کو
2026-08-10 13:04:49
28
shriz_alisha
shriz_alisha :
As a??
2026-08-09 15:51:12
5
haseeb.malik1114
haseeb.malik1114 :
WHAT TYPE OF JOB U DO IN ALFINAR
2026-08-10 01:59:55
5
aziz.qtr
Aziz.qtr s :
Guys he is joking😂saudi kabi nhi jana hajj umrah k ilawa .warna phans jaogy😂.
2026-08-11 11:59:00
6
naveed3ooo2
🔥 چائے والا 🔥 :
Bhai Kya Job Karte
2026-08-11 06:25:28
5
malikmushtaq804
Mailk Mushtaq :
Y camp hum n banay ha 2015 m
2026-08-09 20:46:32
13
life.by.nazi
Saraiki Family🍂 USA🇺🇲 :
apply ksy krty hai study BA LLB with computer diploma and experience date operator banking field
2026-08-10 03:17:06
13
official_zeeshan02
official_zeeshan02 :
Salery very bad
2026-08-09 21:19:32
15
malik.shakeel.naw
Malik Shakeel Nawaz :
الفنار کمپنی کی تار بھی بہت مہنگی کیوں ہے میں سوچتا تھا پر آج پتہ لگ گیا ہے میں اپنے شرکہ کے لیے پتہ نہیں کتنی الفنار کمپنی کی بجلی کی تاریں خرید چکا ہوں ہر بار مہنگی ہوتی جا رہی ہے
2026-08-10 09:10:17
6
mustafashahmeer
MUSTAFA :
bhai clear btao logo ko ye Jo aap facilities dikha rahay ho ye sir switch gear factory workers ya staff k liye ha baqi Jo sites par kaam kertay han on k camps dikhao aap Jin worker's ki wajeh say ye company chal rahi ha kabhi on k camps AA k Dekho aap to pata chalay company achi ha mager bhai pori detail b btao logo ko
2026-08-10 18:42:48
6
To see more videos from user @the_alee5, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About