@afg222681: #frypgシ #millionsviews #3billionviews #studytok #studytok

Hᴬᴶᴵᴵ Lᵁᴿ☆࿐ཽ༵༒🇦🇫
Hᴬᴶᴵᴵ Lᵁᴿ☆࿐ཽ༵༒🇦🇫
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 09 August 2026 18:37:57 GMT
429483
11047
1117
813

Music

Download

Comments

ramzanharya608
🌸Råmzåñ Hår¥å🕊️ :
Aj kll sociall media or hen sb bche bs esa hi hoga ab sb faill....😑
2026-09-02 17:50:50
0
sajalali510
sajal :
Your handwriting is impressive
2026-09-02 19:21:40
0
alone12222220
اللّٰہ اکبر :
board waly ni smjhty ye sab
2026-09-02 17:53:52
0
shinymoon802
Cutie pie ❣️ :
you are right 👍🏻
2026-09-02 17:51:34
0
yaseenchandia44
𝗬aseen_𝗖handia_𝟒𝟒 🦅 :
please 🥺 request Hai please 11 12 K liay insaf krain
2026-09-02 18:46:29
0
aziz_khan86
𝑨𝒁𝑰𝒁🌼- :
hmare Sath zulm howa ha behad 1000+ Marks km se km bnte the jitni mehnat se likha tha paper 📜 ko din rat hm ne AK ki ksm se cricket 🏏 ko khelna chor dea dosti chor di mobile 📲 use krna chor dea study ki hm ne Jo Jo likha tha Ghar a kr dekhte the Keh shi ha na Sach ma Sahi likha hota tha hme barosa tha Allah pr or in bord walo pr Keh 1000+ se uper ayge hi ayge wo bi km se km lekin ab jb result Aya 😢😭 to dekha Keh 782 Marks dea ha itna ghusa Keh 2 din na soya or na hi Kuch khaya piya 9th class ma ma ne 405 Marks lea the lekin abi dekhe SB Kuch Mila ke itne km mile ha ya AJ kl ke Sood khor Bethe ha ab agr study krne ka dill bi ni krta 🤕💔 is sall ma 💯 present garanti ke Sath Keh rha ho hmare 10class walo ke Sath zulm howa ha jino ne pichle sall km number lea the on ko is sall ziyada mile ha or jino ne ziyada lea the on ko km number mile ha Allah puche ga in se inshallah Allah 11th 12th walo ko bi ache number se pass kare hm to yahi dowa kr sakte ha sister is comment ko SB bhn bahi ziyada se ziyada shear krna plzzz 🙏🥺
2026-08-12 12:16:35
53
aj77416094k
aj77416094k :
Allah aap se razi ho jinoh NE kaha 🥹 esa hi Hoga inshallah ☺️
2026-09-02 14:25:49
15
mustafa.hayat1
mustafa hayat :
Your right sister 👍
2026-08-10 08:50:46
140
itstalib11
it's Talib :
of course 😊
2026-09-01 07:34:12
0
user827804566
Adil yousafzai 1166 :
بورڈ والوں کو کیا پتہ ہے کہ کون قابل ہے اور کون ناقابل ہے، پیپرز تو سارے کے سارے ایک جیسے ہیں ۔ اس کو کیسے پتہ چلے گا ۔۔۔۔۔۔؟
2026-08-10 13:20:37
29
itx_hariso_0
Haris Khan 171 :
i am 11 class student❤️
2026-08-10 08:20:18
17
mano44684
🥰Amina.Queen🥀❤️ :
rigght sister💯allah sab ko kamiyab kare
2026-08-19 11:29:17
7
devilheart509
👑🖤⃝سردارنی🖤👑 :
9 walo ka Kya kasooe tha itni mehnat ke Baad bhi 441🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-09-02 17:47:24
0
princess507536
princess :
We want justice; we demand the elimination of the distinction between government and private sectors, and that positions be awarded solely on the basis of merit and hard work.
2026-08-10 17:01:24
5
user3665759319839
Hope 🥺 :
شکریہ بہن اللہ آپ کو لمبی زندگی دے 🥰🥰 ابھی میرا بھی 2nd year ہیں
2026-08-11 10:20:24
14
kashif_maidani_12
👁️KASHIF MAIDANI👁️ :
you are right sister 😳😔
2026-08-11 08:40:35
1
maryamgo1
♡🦋⃟ᶜᵘᵗ͢͢͢ᵉgirl♡ :
good morning
2026-08-10 11:21:16
2
mahiwazir6
Mahi Wazira :
bilkol sahi baat hai 👍
2026-08-10 08:14:30
6
izhar.uddin765
Izhar Uddin :
right
2026-08-10 08:52:17
2
reyan.opridy7
Reyan opridy :
yar app ne to saee kaha 🥰🥰
2026-08-10 10:33:53
2
navyboy244
⚓ 𝑺𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕 𝑺𝒂𝒊𝒍𝒐𝒓 ⚓ :
That's absolutely right ❤️❤️❤️
2026-08-10 10:36:45
2
user2786784265787
khankhan :
right
2026-08-10 09:44:32
2
user219876370
Ayan Khan :
good 👍
2026-08-10 10:36:05
2
To see more videos from user @afg222681, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About