Aj kll sociall media or hen sb bche bs
esa hi hoga ab sb faill....😑
2026-09-02 17:50:50
0
sajal :
Your handwriting is impressive
2026-09-02 19:21:40
0
اللّٰہ اکبر :
board waly ni smjhty ye sab
2026-09-02 17:53:52
0
Cutie pie ❣️ :
you are right 👍🏻
2026-09-02 17:51:34
0
𝗬aseen_𝗖handia_𝟒𝟒 🦅 :
please 🥺
request Hai please
11 12 K liay insaf krain
2026-09-02 18:46:29
0
𝑨𝒁𝑰𝒁🌼- :
hmare Sath zulm howa ha behad 1000+ Marks km se km bnte the jitni mehnat se likha tha paper 📜 ko din rat hm ne AK ki ksm se cricket 🏏 ko khelna chor dea dosti chor di mobile 📲 use krna chor dea study ki hm ne Jo Jo likha tha Ghar a kr dekhte the Keh shi ha na Sach ma Sahi likha hota tha hme barosa tha Allah pr or in bord walo pr Keh 1000+ se uper ayge hi ayge wo bi km se km lekin ab jb result Aya 😢😭 to dekha Keh 782 Marks dea ha itna ghusa Keh 2 din na soya or na hi Kuch khaya piya 9th class ma ma ne 405 Marks lea the lekin abi dekhe SB Kuch Mila ke itne km mile ha ya AJ kl ke Sood khor Bethe ha ab agr study krne ka dill bi ni krta 🤕💔 is sall ma 💯 present garanti ke Sath Keh rha ho hmare 10class walo ke Sath zulm howa ha jino ne pichle sall km number lea the on ko is sall ziyada mile ha or jino ne ziyada lea the on ko km number mile ha Allah puche ga in se inshallah Allah 11th 12th walo ko bi ache number se pass kare hm to yahi dowa kr sakte ha sister is comment ko SB bhn bahi ziyada se ziyada shear krna plzzz 🙏🥺
2026-08-12 12:16:35
53
aj77416094k :
Allah aap se razi ho jinoh NE kaha 🥹 esa hi Hoga inshallah ☺️
2026-09-02 14:25:49
15
mustafa hayat :
Your right sister 👍
2026-08-10 08:50:46
140
it's Talib :
of course 😊
2026-09-01 07:34:12
0
Adil yousafzai 1166 :
بورڈ والوں کو کیا پتہ ہے کہ کون قابل ہے اور کون ناقابل ہے، پیپرز تو سارے کے سارے ایک جیسے ہیں ۔
اس کو کیسے پتہ چلے گا ۔۔۔۔۔۔؟
2026-08-10 13:20:37
29
Haris Khan 171 :
i am 11 class student❤️
2026-08-10 08:20:18
17
🥰Amina.Queen🥀❤️ :
rigght sister💯allah sab ko kamiyab kare
2026-08-19 11:29:17
7
👑🖤⃝سردارنی🖤👑 :
9 walo ka Kya kasooe tha
itni mehnat ke Baad bhi 441🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-09-02 17:47:24
0
princess :
We want justice; we demand the elimination of the distinction between government and private sectors, and that positions be awarded solely on the basis of merit and hard work.
2026-08-10 17:01:24
5
Hope 🥺 :
شکریہ بہن اللہ آپ کو لمبی زندگی دے 🥰🥰 ابھی میرا بھی 2nd year ہیں
2026-08-11 10:20:24
14
👁️KASHIF MAIDANI👁️ :
you are right sister 😳😔
2026-08-11 08:40:35
1
♡🦋⃟ᶜᵘᵗ͢͢͢ᵉgirl♡ :
good morning
2026-08-10 11:21:16
2
Mahi Wazira :
bilkol sahi baat hai 👍
2026-08-10 08:14:30
6
Izhar Uddin :
right
2026-08-10 08:52:17
2
Reyan opridy :
yar app ne to saee kaha 🥰🥰
2026-08-10 10:33:53
2
⚓ 𝑺𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕 𝑺𝒂𝒊𝒍𝒐𝒓 ⚓ :
That's absolutely right ❤️❤️❤️
2026-08-10 10:36:45
2
khankhan :
right
2026-08-10 09:44:32
2
Ayan Khan :
good 👍
2026-08-10 10:36:05
2
To see more videos from user @afg222681, please go to the Tikwm
homepage.