@agenthusni: Produk ni export ke serata dunia taw, siapa yang bertuah dia yang terkena 😁 #cosmetics #hampatengokni #agenthusni

Agent Husni
Agent Husni
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 10 August 2026 06:01:27 GMT
311522
8551
310
4212

Music

Download

Comments

natykaya_
NATY67 :
Jom hijrah guna Haus kosmetik Halal Jakim Msia🥰
2026-08-10 09:37:08
89
hawarayyanbalqis
hawarayyanbalqis :
aku ni dh brthun x pkai lipstik ..dlu2 zmn muda pkai gak la brand revlon,loreal..dh kawin,pki avon n silky girl je tu pun bli sbtg 3 thun x abis2..skrg ni dh tua2 ni bru nk brjinak blik pki nuraysa je
2026-08-13 17:25:38
4
tuanblack01
TuanBlack :
Jangan2 ada jual kedai eco tak... Ha sudah
2026-08-11 00:27:25
41
ramlah3808
ramlah :
Alhamdulillah. saya tak sanggup Saya tak pakai semua tu.. Biar la tak cantik
2026-08-10 11:22:03
43
ainibs6
AiniBS :
syukur X pakai lipstick
2026-08-10 12:47:07
14
devi_1618
🪷Bahiyyih Devi Karuppiah🪷 :
lebih baik tidak perlu pakai lipstick 💄 bukan safety pun utk kesihatan ,masuk didalam perut
2026-08-12 09:22:43
9
mazlizaliza1
mazlizaliza1 :
nasib baik saya tak pakai lipstick
2026-08-17 11:39:15
4
mohd_lotpi
🅿️ :
Mcm P Ramlee & kawan² dia buat obat je....🤭🤭🤭
2026-08-10 09:51:13
5
j1mini8556
J1 Mini :
Tak pernah guna lipstick made in India. Guna lipstick produk Malaysia. Berlambak kat pasaran. 💄
2026-08-10 18:45:46
18
jamila.mamat
MilaKirana :
Makan sirih jer lah
2026-08-11 06:14:19
4
indajeff
IndaJeff :
Pakailah cosmetik mesra wuduk..tanpa was2.Wardah sentiasa dihati🌹
2026-08-11 05:48:57
10
lady_d_71
Lady D :
saya pkai nurrayssa
2026-08-10 14:07:49
10
chemasriahabubaka5
chemasriahabubaka5 :
I don't wear lipstick.. Alhamdulillah 😂
2026-08-12 04:20:39
3
abaziz109
abaziz :
Saya tanya AI glycerin adalah bahan pelembab yg diguna boleh berpunca dari lemak babi atau lemak tumbuhan. Tolong beli gincu yg jenama yg ada sijil halal ya.😁
2026-08-19 00:25:06
1
farmasi.sorfina
رافيد حمداني :
Sbb tu sy pakai lipstick dr brand FARMASI produk Muslim Turkey
2026-08-14 22:07:53
1
hidaaa.77
HIDAA :
selalu pakai lipstik Rojam ,
2026-08-15 07:21:12
0
solinasaip
Solina Saip :
😳
2026-08-10 12:37:42
0
izahzah68
Izahzah68 :
Pakai Lipstick Alha Alfa
2026-08-12 08:43:55
1
triplea3218
rose :
nasib baik x pakai
2026-08-11 07:31:46
1
hasimah.hasan5
hasimah hasan :
Alhamdulillah 🤲🤲🤲.tak pernah pakai lipstick....apa brand pun...
2026-08-11 04:09:19
5
bunga0344
pawana_salju🍃 :
euwwww....nasib tak suka pakai lipstik, kita pkai lipsbalm collagen vasia je.
2026-08-11 07:02:42
3
eizaizz
eizajanizz :
tu Pon jangannnn.... x Dan hbs pakai beli lagii .. hbaq sat jenama apa. nak Tau jgkkk
2026-08-11 13:25:16
3
tokwanmeliuw
Tok Wan Meliuw :
Nanti ada la tu ada orang Malaysia beli banyak2, lepas tu buat rebranding dan mengaku konon dia la founder 😂🤣😂
2026-08-11 17:58:24
2
shopiahabdhalim
Shopiah Abd Halim :
Bila pakai liptips apabila makan masuk dlm perut juga, pengotor la juga......😂😂😂.
2026-08-11 01:11:00
4
To see more videos from user @agenthusni, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About