brother mera 2b wavy hairs ha week may 2 week shampoo krta enough ha ?
2026-08-10 14:08:28
1
🚩ملک ایان :
Salman Bhai I have one question
2026-08-10 15:21:12
2
Syed Ahmed Afroz Shah :
salman bahi shampoo paka chor do or multani miti say dho but yeah multani miti ko dahi ya aelovera gel ka sath lagao na kay pani mila kar belive me give it a shot
2026-08-10 21:07:49
2
𝐁 𝐋 𝐀 𝐙 𝐄 😎 :
Eggs ke bajhaye koi oor super food eggs se elergy hau
2026-08-10 16:56:36
0
Ali albaloshi :
potential
2026-08-11 13:23:47
0
🚬 :
Bhai me 8 khata tha rozana kch frq ni pra
2026-08-18 01:24:01
0
𝘇𝘅𝘇𝘅 :
hair fall
2026-08-10 15:07:36
0
:
ib check karo na bhai
2026-08-10 13:23:00
0
BeingAnus :
bhai aap se personal rabta kese karon 1:1 ya order keliye
2026-08-10 13:19:28
0
🧛🏻Hassham🧛🏻 :
salman bhai mn 16y/o ka hon aur mn Baal long hair kr rha hon but mery paas paisy nhi Hain egg aur yai sb to kindly koi aur easy simple method ho to bta dain plz
2026-08-11 04:00:53
0
.... :
Brother plz suggest me something for pie and redness for oily to combination skin?
2026-08-10 15:14:09
0
Vexrift :
I have allergy with egg
2026-08-11 04:01:07
0
Hamad 🥰 :
really Yarr 🤣
2026-08-14 06:20:50
0
Shoaib_Mercer :
salam bhai listen
2026-08-15 08:23:23
0
👑 Farhad ❤️Khan👑 804 :
❤️❤️❤️
2026-08-10 13:23:30
1
Muhamad Ali :
👀👀👀
2026-08-11 22:12:37
0
BASHARX :
bhai pls tell me how my looks? and rate me out of 10! @Salman Ahmad khan
2026-08-10 14:23:31
0
We. R. U :
🙃🙃🙃
2026-08-11 03:24:25
0
Hassain bhatti🦅 :
❤️❤️❤️
2026-08-10 15:05:22
0
𝕾𝖆𝖒𝖒𝖞 𝖃𝕯 👾 :
🥰🥰🥰
2026-08-10 14:42:28
0
@SweatSquad, :
🥰🥰🥰
2026-08-11 15:52:26
0
MOIN~ :
😂
2026-08-10 13:17:40
0
Imad Waqar :
@Salman Ahmad khan bhai, what will we do for cleaning of hairs
2026-08-12 16:14:01
0
To see more videos from user @mrsalmanblue, please go to the Tikwm
homepage.