@alone.fouji.32: dekhna ab koi b comment nahi kre gi #sadfouji😔😭 #sadsoung #pakarmy #standwithpakarmy

🫠 alone fouji 🫠
🫠 alone fouji 🫠
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 10 August 2026 15:24:07 GMT
6907
1194
429
15

Music

Download

Comments

dream.chaserm
Dream Chaser{Army 🪖} :
Mera bas chaly to apny in shehzado k Liye Jan da du
2026-08-30 07:56:01
5
ajeeajee179
khan :
m hazar bar sadqy apny bhaiyo k Kash AP log qareb hoty to bhjti zror🥰
2026-08-31 03:00:08
2
punjabijutt535
اللہ جی میں بس تیری ھوں :
Bro kia khana h ap n
2026-08-31 05:09:31
1
rohi.khan653
Rohi khan :
kia khana h mery shony ny
2026-08-31 16:22:40
0
duaajameel285
❤Jannat💞 :
Hayyyyy sadky💞
2026-08-29 20:04:13
1
dopamine2245
@MedVibes :
pehly to mujy dy jao Khana me b hosilize hu 😳
2026-08-25 14:48:19
3
malikzohaibawan20
Awan zadi Karachi 💞🫠♥️ :
اپ کہاں پر ہوں فوجی شہزادوں مجھے نہیں پتہ لیکن آپ شہزادے میرے شہر کراچی میں ہوتے تو آپکی خدمت میں کوئی کسر نہیں چھوڑتے ہیں کیونکہ اپ شہزادے تو ہمارے ملک کے محافظ ہیں اپ فوجی شہزادے ہماری اور ہمارے ملک کی حفاظت کرتے ہیں اللّٰہ پاک آپ فوجی شہزادوں کی حفاظت فرمائے آمین خوش رہیں سلامت رہیں آمین جہاں بھی جائیں اللّٰہ کی پناہ میں رہیں آمین ثم آمین 🤲🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2026-08-28 05:50:13
9
eman89009
Dr. :
me ne khud aik week se Ghar ka Khana nhi khaya 🙂
2026-08-27 17:42:38
6
dr..fatima016
💞DR. Fatima 💕 :
Bhi kha bjn hai bto 🥰🥰
2026-08-30 20:55:54
2
user4456142031098
mahnoor :
maa sadqy jy apny shahzadoon ky 🥰🥰🥰
2026-08-28 04:48:26
5
attitude87665
شرارتی لڑکی 🎀 :
Hayee sister sadke jae 🥹❤️
2026-08-27 15:58:23
3
jana__.411
🖤❤️💥💞محترمہ 💥💞❤️🖤 :
hm Karachi me h bhai🥰
2026-08-28 10:40:28
4
shahzeeb..arain
shahzeeb..arain :
sadaqa abad se bej nhi sakte aa ke kha jao mare bhai
2026-08-28 03:37:41
2
shzadi126438
🌹شہزادے کی شہزادی 🌹 :
bahan sdqy APny bhio k 😭😭😭
2026-08-28 08:02:44
3
7741malik
Malik Zadi :
ap kdr ho bej deti hon
2026-08-25 15:35:26
3
user26218487769168
chand :
mery pass hoty to roz khna bna ky bejti 3ino time ka🥰🥰🥰
2026-08-11 15:35:29
1
mrskhalil22
Mrs Khalil ❤️❤️❤️ :
Men bhejti hon kbi kbar 2,3 fojio ko JB unit ka Khana psand na ayy to mery hubby se bol dety hmey ghr se la k do
2026-08-24 16:21:57
2
syedzady092
😉SAHAB ZADY😉 :
Okay banate hain apke liye khana no tension ☺️
2026-08-11 16:30:27
1
innocentgirl2932
innocentgirl2939 :
Allah pak AP sab ke hafzat karya ameen summa ameen 🤲🥰♥️🫡
2026-08-10 16:47:46
5
farzana.majid.maj
MAYO.G :
ap kahan pr hn
2026-08-23 00:27:19
1
love.is.life2727
Love is life♥️♥️♥️ :
hy sàdky shahzaday
2026-08-28 03:04:37
2
misszani23
innocent teacher ❤️ :
Kahn bhjna hai bhj dti hon 🥰
2026-08-11 14:51:32
1
skoonchya1111
skoon chya :
agr pass hta to zror bhj dati dear🥰
2026-08-11 14:12:33
1
jawadjutt627
❤meri duniya pardes ma❤J❤ :
hy behn sadky jai apny shehzady bhaiyo ky Allah pak hamesha khush or salamt rakhy Ameen suma Ameen🤲🥰
2026-08-12 08:01:14
1
shah.meer3802
جان :
ہاے شھزادے کاش ہمارے پاس ہوتے تو روز بناکر خود دے کر أتی سب شھزادوں کو ہاے صدقے شھزدوں پر 💔💔💔💔😞😞😞😞😞😞
2026-08-11 12:05:36
0
To see more videos from user @alone.fouji.32, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About