@quick.auto.repair.1: Is your car giving you trouble? From poor fuel economy and suspension noise to overheating, weak brakes, and starting problems — these are some common issues every driver should know. 🔧🚘 Save this for later and share it with a car lover! #CarMaintenance #Toyotacars #SuzukiRepair #HondaProblems #CarCare
When I start my car and leave it parked for 20–25 minutes, the engine starts overheating and the temperature gauge goes up.
2026-08-31 10:58:53
1
باغی پھٹان :
گاڑی زور نہی کرتا ہے
2026-08-31 15:48:00
1
NI么乙IAK47yT :
car jab 100+ jate hai to vibrate hony lag jate hai Kafi zor zor sy
2026-08-17 18:36:08
1
Muhammad Haris Malik ❤️ :
stearing left side khud hi turn ho jata ha
2026-08-18 04:46:26
1
UMAIRI ✨🕊️🫀 :
Yar jab 80 ki sped ho tu right turn lon tu left sa goonj ki awaz ate bht
2026-08-28 07:10:15
1
Ibrahim Naqvi :
Bhai mra ps 16 modl k cltus h .
3.4 gear m jhtka lti h clutch dbao to thk h jati h clutch choro to jhtka lti h speed km ho to 1st gear m bh lti h lkn km 3.4 m zda lti h
2026-08-20 13:11:18
1
✔𝑰𝒕'𝒔 𝑵𝒂𝒘𝒂𝒃💎 :
chlty howy jatky leti h
2026-08-17 13:31:58
2
🚩Abbas🚩 :
gari kabhi awaaz ziyada karti hai kabhi nahi۔60 k baad شور kar rahi hai۔corolla altis 1.6 auto gari hai.averge bhi theek hai۔speed bhi pakarti hai۔but kuch din sai kabhi shoor karti hai 60 k baad kabhi nahi۔mamool sai hatkar awaaz a rahi hai۔
2026-08-15 15:18:01
1
❣️IKRAM KING❣️ :
الحمداللہ کوئی بھی مسلہ نہیں ہے ❤️
2026-08-15 02:10:04
2
چوہدری ناصر تارڑ 🇪🇸 :
Good inform
2026-08-13 18:25:59
1
شاہ جی :
سر جی ہمارے پاس سکول وینز ہیں 3ایک میں تھری وائے انجن ہیں اور 2میں 16وال ہیں LPGپہ کافی عرصہ چل رہی تھی اب پولیس والے نئ چلنے دیتے تو پٹرول پہ کر دی تو سر جی یہ بتائیں پٹرول کم پئیے گاڈیاں کیا کرنا چاہیں
2026-08-29 09:32:53
1
Aliza :
اگر ار پی ایم تیز ہو تو پھر🥰🥰🥰
2026-08-14 14:02:11
2
Farman ali khan :
موڑ کاٹتے ھوئے آواز کرنا کونسی چیز خراب ھے
2026-08-13 16:04:05
1
Alsafe :
bahi Meri gahri Suzuki bolan 17 madol hai bettri b teakh lekhan gahri start nhi ho rehi hai
2026-08-21 17:29:36
1
Ramzan Gul :
میرے پاس پور کلپ ہے اس میں یہ مسئلہ ہے کہ یہ بیٹری جلدی گرا دیتا ہے تین چار بیٹری ہم نے اس کو چینج کیا سارا بیٹری ڈاؤن کر دیتا ہے اور دوسری بات وہ چلتا بھی نہیں سلو چلتا ہے اکثر گیر بھی نہیں لیتا ہو جائے ایکسیلیٹر نہیں لیتا
2026-08-14 13:54:29
1
🥰. Ahmad :
bilkul sai. bat ha. 🥰🥰🥰 🥰
2026-08-11 15:33:16
1
Nadan boy 13 :
so naicc bro😘😘
2026-08-11 06:35:32
1
💕jamnubrand 💕 :
agar chalty huay gare ghatky Mary to lazmi to nahi fual pamp ka masla ha koy or masla ho sak ta ha
2026-08-12 14:14:50
1
matlabi duniya :
gari sa awaza ate han necha sa jab ham kacha rod par jain kai masla ho sakta ha
2026-08-25 05:33:02
1
💥☆NISSAN SUNNY💫 :
😘😘😘
2026-08-19 06:56:28
1
waseem 03234289715💔💯💀🤟 :
44444444🥰🥰🥰🥰
2026-08-30 14:02:51
1
M۰T۰F💔 :
Garri petrol avreg 12 ki dy rahi h 15 modl gli hy
2026-09-01 07:04:39
1
user829019511825 :
ہماری گا ڑی تسلی بخش ہے
2026-08-28 05:45:33
1
KreeMïï 7296 :
گاڑی دیر سے سٹارٹ ہو رہی ہے اور بیٹری بھی نئی رکھوائی ہے
2026-08-19 08:56:41
1
Junaid,BuTt :
bhi gri sbu start ni huti
2026-08-14 17:10:13
1
To see more videos from user @quick.auto.repair.1, please go to the Tikwm
homepage.