@ayesha.kareem77: #foryoupage❤️❤️ #minivlog #dailyvlog #germanylife #fyp

Ayesha butt
Ayesha butt
Open In TikTok:
Region: DE
Monday 10 August 2026 18:54:33 GMT
178872
12006
621
75

Music

Download

Comments

ishqnasheen72
🧚Fairy 🧚 :
MashAllah Allah pak buri nzr sy bachaye Ameen sumameen 🤲🤲
2026-08-10 18:58:44
137
shazaibbhifullsuportbyme
Best Vloger @ayesha.kareem.77 :
kia bat he 😅 Allha hamesha khush rakhe
2026-08-10 18:58:26
54
pookie22273
🔥⃝᭄🦋⃟𝓡𝓸𝓸𝓱𐙚 ⋆。°✩🕊️ :
𝒔𝒊𝒔 𝒂𝒑𝒌𝒚 𝒉𝒖𝒔𝒃𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒓𝒛 𝒉𝒂 𝒂𝒑𝒔𝒚 𝒎𝒂𝒔𝒔𝒉𝒂𝒍𝒍𝒂𝒉 𝒏𝒊𝒄𝒆 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚 🥰🥰
2026-08-11 12:20:39
7
nikki.khan623
Nikki khan🇩🇪 :
Bhai itny serious kuin rhty
2026-08-10 19:17:12
14
nicbys
Emma 🇬🇧🎧 :
Api aap ka husband aap sa naraz hai jo smile nahi kar raha or na baat kar raha hai?
2026-08-10 23:38:51
19
user6179661228547
user6179661228547 :
mashallah g bhoat payri family hai ❤️❤️❤️❤️
2026-08-10 20:43:41
1
ameerhamza22950
Ameer Hamza :
mashallah Allah Pak family Ku Khush rakha
2026-08-11 02:21:51
1
yuk93669
yuk :
MashAllah Allah pak burri Nazar se bachaye Ameen 🥰🥰🥰🥰🥰
2026-08-13 15:43:20
1
jutt63948
☠︎𝑷ᴜ͞ɴᴊ͟ᴀʙɪ☣⃟𝐽𝑢𝑡𝑡ᬊ :
MashAllah api 🌹
2026-08-13 19:22:34
1
iam.meeru.bhatti2
🍂🌺💚 :
Mashallah Allah Pak ap ko hamesha khush rakhe Ameen 🤗
2026-08-11 06:43:25
1
faizanbut400
محمد فیضان بٹ✨ :
Masshallah alaya bohat achi acting kar late la mare Dua ha ka allah pak ais bachi ko or traky ata farmy♥️♥️
2026-08-11 01:53:05
1
genz8986
Genz :
kya ap London ma rata ha
2026-08-11 04:26:13
0
s.b.club1
shoaib stylish 78 :
الیان صاحب کا ڈانس ویری نائس🥰🥰
2026-08-17 14:17:07
1
babar.bhai329
Babar Bhai :
Bhai ko hasna mana hai Kya na to wo apki taraf dekh rahe hain aur na hi smile kar rahe hain
2026-08-11 11:13:04
0
malik_salar_official
MALIK SALAR ملک سالار ــــــــ :
API aap na Alayan Anaya sa to voiceover kra Lia ab unke baba sa bhi krwa dein pls 💞
2026-08-10 19:17:04
6
muhammad.sarim.kha87
(MUHAMMAD) (SARIM) (KHAN) 🤍 :
Assalam u Alikum Api 🥰
2026-08-11 09:38:41
1
kareembutt2
Kareem Butt :
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2026-08-11 10:01:39
1
merizindgi4
Meri Zindgi 😘 :
itny series na rha krn Bhai sy khin
2026-08-11 03:58:10
0
.paglo.bro.sis
paglo bro sis 😘😘😘😘😘 :
soo good alyan Allah Pak is KO sachet or tandruste da alaya KO bhi
2026-08-12 02:00:30
1
ashhad_a05
M4 :
Apke husband sigma male hai
2026-08-11 06:10:51
0
fassimalik0
🥀ف :
Api ap ka husband ko kubi nahi dahka husta hova kiya bat ha ✨
2026-08-10 19:11:49
0
ayyan.jutt246
آیان جٹ🫀💀 :
ap ke husband naraz han
2026-08-11 02:46:48
1
eishashahzad7
🔥🥀ꮲĺꫜ𝙠𝙧𝒐᥉૯🥀🔥 :
ᴍᴀʀᴀ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ sᴏɴɢ ᴀᴘ ɴᴀ ʟɢᴀ ʟɪʏᴀ 😅😅
2026-08-10 21:05:29
3
monazamansoor
monazamansoor :
Allah pak nazar 🧿 na laghe ❤️❤️🥰
2026-08-10 21:01:31
1
maann004
انت الحیات 💔 :
Kafi serious banda ha 😂
2026-08-10 21:06:34
1
To see more videos from user @ayesha.kareem77, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About