@furlzs: just content… #lapaperhatian #like #Running #asics

Hamba ٱللَّٰه
Hamba ٱللَّٰه
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 10 August 2026 23:49:48 GMT
87834
2032
175
436

Music

Download

Comments

luqmey_
Luq_ :
try dynafish Xiaonian nanti bang.. sedap
2026-08-11 07:22:27
13
hanyainsanbiasa671
hanya insan biasa :
harge dekat 900 tpi kualiti hauk gak asic ni ea
2026-08-11 08:07:20
38
422.jxxm
🗿mazein :
hill strike lari mmg mcm tu bang
2026-08-11 03:10:26
13
wkwkwkw789
wkwkwkw789 :
kalau produk global rusak = cara pakainya salah/form lari salah produk local rusak = quality control jelek/kurang riset/asal buat 😂😂😂
2026-08-25 10:53:36
39
thom64.0
thom64.0 :
Combien de kms pour un décollement ?
2026-09-02 15:19:42
0
shamz__razak
Shamz Razak :
Tak boleh repair le bang? Sya ada tgok org repair kasut running yg mahal2 ni
2026-09-01 17:29:15
1
fbuja.m
fbujaⓂ️ :
lari sambil lompat - kurang kerosakan😂 sy pun minor damage mileage 44km
2026-08-11 07:48:19
5
fyziqa
FYZIFYQA :
kasut ni dari version yg sebelumnya lagi mcm tu. kena betulkan form larian kalau nak guna kalau x memg mcm tula jadinya.
2026-08-11 09:10:22
14
ayamkarisatuu
ayam kari :
puma nitro 4 bang jom
2026-08-19 08:25:14
1
namgaynamgay14
Namgay :
Same problem with my asics kayona 32
2026-08-21 01:46:06
1
gryffindoorrr
HUN :
masalah dekat running form tu , sama jugak pakai tayar keta mahal kalau allignment lari makan tak rata jugak…
2026-08-15 12:11:14
0
iazreen94
KGS Ltd :
milage baru berapa bang ?
2026-08-13 00:15:56
1
en.sharul
Sharul Rizam :
Xpe bang, blh dah tu ambik warna aqua pulak
2026-08-13 03:36:20
1
pelaritaptap
WondeRunner :
Itu apaan bang? 🤣🤣
2026-08-17 04:53:27
1
faizalbahanuddin
joehakarashi :
baru nk beli...lalu pulak superblast jd mcm ni...rasa xjd nk beli... megablast ok x
2026-08-16 07:16:44
1
azwanuddin_luddin
Azwanuddin_Luddin :
Aik? Adehhh..
2026-08-11 08:29:32
1
wafi91uddin
Wafi91 :
Saye sapu gam kasut je 😂
2026-08-11 22:24:05
0
lilytod5
𝑵𝒐𝒗𝒂 :
😂😂😂
2026-08-16 10:00:17
1
hobinjanghobinfishing
HOBIN JANG HOBIN FISHING :
Pehhhhh video abg viral ooo…saya baru nk beli mcm ni tpi tgok keadaan dia tk apa la trpksa la cari jenama lain 😅😅🤣🤣
2026-08-15 10:12:03
1
zuan_den96
ZuanD. :
Dlmnya pun senang terkopek. Harga dekat 1k kualiti hauk
2026-08-11 09:18:55
4
aidilomorello
Aidilomorello :
authentic tak bro? cos saya ada beli yang fake punya after 1month+ macam gini jugak
2026-08-12 01:09:38
0
ctserra7086
ctserra :
Sy pun jadi macam ni juga
2026-08-11 09:18:30
1
emanis_
emanis_ :
Time score HM aritu banyak jumpa camni 😂
2026-08-11 08:43:35
2
To see more videos from user @furlzs, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About